Ik vind 3 weken nog te lang. Van mij mag die rommel echt de buis af.
Vind het ook een heel klein beetje erg dat mensen met zulke programma’s zich vermaakt voelen…
Dit is toch gewoon écht niet leuk?
Ik snap best dat mensen naar ‘schokkende’ programma’s kijken op bv sbs6, dingen waarvan ze een beetje leedvermaak voelen. Ik vind dat persoonlijk ook lelijke programma’s maar ik begrijp het.
Maar dit? modepopjes in een huis die gewoon echt niets interessants doen?
Maar goed, ik ga weer out geloof ik… :shifty:
Nee dit programma kan mij niet zo boeien.
Ik vond de gouden kooi wel heel erg leuk dus het is niet zo dat ik dit soort programma’s niet leuk vind.
Ik heb het nu een paar x geprobeertl maar nee van mij mag het ook wel van de buis.
Heb t een paar dagen niet gekeken… mijn moeder houdt me op de hoogte hahahahahaa… :mrgreen:
Enige reden om nog te kijken zijn de douche scenes van Sophia… :lol:
Ik hoef ook niet altijd serieuze programma’s te kijken… maar heb de tijd, zin en geduld niet voor om dit ‘bij te houden’… mis soms een hele week en dan kijk ik weer es een aflevering… ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de show…
@Madre wrote:
Ik vind 3 weken nog te lang. Van mij mag die rommel echt de buis af.
Vind het ook een heel klein beetje erg dat mensen met zulke programma’s zich vermaakt voelen…
Dit is toch gewoon écht niet leuk?
Ik snap best dat mensen naar ‘schokkende’ programma’s kijken op bv sbs6, dingen waarvan ze een beetje leedvermaak voelen. Ik vind dat persoonlijk ook lelijke programma’s maar ik begrijp het.
Maar dit? modepopjes in een huis die gewoon echt niets interessants doen?
Maar goed, ik ga weer out geloof ik… :shifty:
Zo heeft iedereen gelukkig zijn ding he?Ik vond big brother ook erg leuk maar de gouden kooi vond ik niks aan.
Zo snap ik niet dat mensen de hele dag op dit forum rond kunnen hangen.
Ik vind het forum erg leuk maar het moet wel een bij ding blijven.
De Gouden kooi was plat, ordinair en ranzig… helemaal leuk dus :mrgreen: :oops: :oops: :mrgreen:
Big Brother was ook leuk… lekker “doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg-mensen”.
Maar dit programma vind ik niks. Fantasieloze mensen.
Pas geleden heb ik nog een keertje gekeken in de hoop dat er iets veranderd was… maar ik vind de mensen nog steeds saai… de geheimen stellen niks voor, de presentatie boeit ook niet echt.
Ik kan er niks mee.
Ik krijg de indruk dat het geheim van Guido en Laura in het huis al bekend is… Klopt dat?
@Roos wrote:
Ik krijg de indruk dat het geheim van Guido en Laura in het huis al bekend is… Klopt dat?
Ja, is zondag door Monique geraden.
Ik kan er verder niets over vinden op de site.
Ik kijk het niet, maar ik weet het geheim van Mike. Maik. Dinges. 8)
Maik heeft zijn geheim in de liveshow van donderdag bekend gemaakt.
Yeaaah laura genomineerd hoop zo dat ze eruit vliegt, vond der vandaag ook weer zo vals doen tegen Alex! En kan der gezicht niet luchten hahaha sorry :oops:
Geheim van sharon; Ik overleefde de tsunami. Er staat een filmpje op youtube waar zij in te zien is.
Ze gaan trouwens gewoon door he ondanks de slechte kijkcijfers.
@D. wrote:
Ik kijk het niet, maar ik weet het geheim van Mike. Maik. Dinges. 8)
ik weet wie zijn oma is :mrgreen:
die zit bij mij in het verpleegtehuis :lol:
ik kon programma geen eens en toen moest de tv op net 5 voor die mw want haar kleinzoon
kwam grappig maar ik volg het niet om 20 uur kijk ik al gtst

Ik snap echt niets van die geheimen - ze zijn zo suf dat ik niet snap dat je het een geheim kunt noemen.
In een schippersinternaat gezeten, dat is toch niet geheim te noemen.
En client van mij heeft dit de hele dag aan op zijn mega flatscreen dus als ik bij hem langs ga praat hij me even bij :mrgreen:
En zie ik dus allemaal van die niksenden mensen :?