Secret Story

AMSTERDAM - Het nieuwe Big Brother-achtige programma, dat op NET5 gaat verschijnen, gaat The Secret Story heten, draait om het ontrafelen van mysteries en wordt o.a. gepresenteerd door Renate Verbaan.


Foto: BLAUW, AB Een aantal mensen met allemaal een geheim laat zich opsluiten in een huis. Degene die dat het langst verborgen weet te houden voor de anderen wint. De kijkers weten wél welk geheim bij welke persoon hoort.

Deze Big Brother-variant, waar intussen al meer dan zesduizend mensen zich voor hebben aangemeld, is een groot succes geweest in Frankrijk. Naast Renate Verbaan is oud Popstars-kandidaat Bart Boonstra ingezet om de presentatie van de dagelijkse live uitzendingen en de wekelijkse live eliminatieshow voor hun rekening te nemen.

Er lijkt ook een kans dat RTL overstag gaat voor een nieuwe realityshow. Er ligt een voorstel voor een programma waarbij aanstormende dj’s zich laten opsluiten in een villa.

Tien mannen en tien vrouwen kunnen dan in een studio in het pand, maar helemaal afgesloten van de buitenwereld, hun kunsten vertonen. Of de omroep het daadwerkelijk wil gaan uitzenden, is nog niet duidelijk.

.




Gaat iemand het kijken?
Ik wel, heb al voorstukjes gezien en ben er klaar voor! :mrgreen:

Waarschijnlijk is het weer net zoiets vreselijks als de gouden kooi… met smerige taferelen en iedereen die het met iedereen doet en ruzie en gedoe, nee, lijkt me niets aan… :?

Ik wil het wel een kans geven, was vroeger groot fan van BB, maar ik kijk via internet niet op tv.

@mamma van sharondenise wrote:

Ik wil het wel een kans geven, was vroeger groot fan van BB, maar ik kijk via internet niet op tv.




Mijn woorden. Ik durf het wel aan om eraan te beginnen :wink: Is het niks dan ben ik ook zo weer weg :smiley:

ja lijkt me leuk!!

Ja mij lijkt het ook wel leuk om weer zoiets te zien… :wink:

Ik sla over. Dit zijn niet mijn soort programma’s

Ja leukkkk…



Wil het ook gaan kijken, wanneer kwam de 1ste aflevering nou ook alweer ?

Vanaf 13 februari op Sbs6… :thumbup:

ik sta er niet om te springen, waarschijnlijk kijk ik 1 keer 5 minuutjes om weer door te zappen.

@Rooike wrote:

Vanaf 13 februari op Sbs6… :thumbup:




Op net5 toch? :think:

ik ben benieuwd…big brother vond ik altijd erg leuk

@Brigitte wrote:

@Rooike wrote:
Vanaf 13 februari op Sbs6… :thumbup:




Op net5 toch? :think:






Oh sorry dat kan ook, ik las ergens op een site dat het op sbs6 zou komen, maar net5 kan ook goed hoor hahahaha!







Je hebt gelijk:



http://www.net5.nl/secretstory.html

Als het net zoiets is als de gouden kooi gaan wij wel weer kijken. De gouden kooi was een programma waar hub echt voor ging zitten en ik keek mee. Vonden het allebei toen jammer dat het af was.

De gouden kooi heb ik nooit gekeken. Ik zag wel eens wat stukjes voorbijkomen en ik vond het alleen maar heeeeel erg ordinair!

als 't op de Gouden Kooi lijkt zijn wij er hier ook wel snel klaar mee… Wat een tokkie-toestanden daar. Jakkes.

Maar de BB series vond ik wél leuk!



Dus ook: we geven het een kans. Hopelijk na half 7 (lees: na spitsuur!)

Hoe laat gaan ze het uitzenden?



Het is in ieder geval geen programma voor jonge kids lijkt mij.



Als ze nou slim zijn doen ze het rond een uurtje of 8.

elke dag van half 8 tot half 9 en de kick off is geloof ik op 13 februari om 21:15

Ow fijn, duurt het een uur ja?

Dat vind ik wel relaxed, als het een beetje te kijken is, is het helemáál top!

Hub houd wel van tv met ruzies, rare dingen, vunzigheid etc :mrgreen: . Hij was ook helemaal fan van jaap al zat ik op een gegeven moment echt te gruwelen van die vent :lol:



Maar goed, de tijd valt precies tijdens gtst en dat geef ik niet snel op. :lol: