mo Is een gevoelige meid. Ik snap der ergens wel!Ze hadden het totaal niet zien aankomen.
Servio vind ik echt zo’n vuile rat bah!! Ik hoop dat Gerard of Alex wint en doe die guido er ook maar uit wat een irritant kind, en achterbaks bah…(beetje mensen gaan opstoken)Zo dat is er weer uit. haha…
Ik vond het een leuke meid maar die overtrokken reactie op Maik's sexuele ervaringen en nu dit weer.... :roll:
Ik vind haar reactie echt buiten proportie.
Servio vind ik overigens ook vals en ik vind het een mooi statement dat Alex de meeste stemmen heeft gekregen :thumbup: . Dat zal zijn positie in de groep verbeteren al was het alleen al omdat Servio hiermee een lesje geleerd heeft gekregen.
Ik vind het ook leuk dat Alex de meeste stemmen heeft gehad.
En dan hoor je achteraf, ‘niemand had dit verwacht of aan zien komen’.
Ik vond Monique ook een beetje too much… :eh:
Eerst viel dat ene niet goed (en daar oordeel ik verder niet over), en nu gaat hij eruit en dan krijg je dat.
Na een uur dacht ik echt… hou op…
Werd er bijna zelf depressief van.
En op den duur dacht ik ook, je kent elkaar 3 weken, je ziet elkaar over een poosje weer… net wat iemand al zei, je bent geen weduwe geworden. Wat een aanstelleritis zeg… jessus…
Gerard ben ik ook niet zo’n fan van, van mij mag Alex wel winnen.
Vind Laura de laatste tijd ook wat kortaf en bot doen valt me op…
En Aafke, ben ik de enige of vinden jullie haar ook ‘vervelend’?
ik vind aafke wel gezellig… ze is wel fries maar ook weer niet zon standaard fries.
gerard vond ik in het begin erg vervelend maar vind hem nu wel steeds leuker worden, gewoon hoe die speelt en het aanpakt. karim vond ik gister ook erg lachuh in de KvdW, hahah geweldig…
Aafke ja ehm weet het niet echt, toen ze zoveel hadden gedronken deed ze ook zo raar na de muziek, Ik zag dat Mo vanmorgen nog huilde, toen had ik wel zoiets van maak er gewoon wat van want zo trek je de groep juist mee…
AMSTERDAM - Realityshow Secret Story dreigt van de buis te verdwijnen wegens tegenvallende kijkcijfers. Als het aantal kijkers binnen drie weken niet toeneemt, grijpt Net 5 hard in. “Dan moeten we het programma verplaatsen of misschien wel afkappen”, zegt zenderbaas Alphons Martens zaterdag in het AD.
Voor de eerste aflevering van Secret Story op 13 februari bleven nog een half miljoen mensen thuis. Daarna zakten de kijkcijfers snel in.
De Net 5-variant op Big Brother trekt geregeld onder de tweehonderdduizend kijkers. Martens zegt de afgelopen dagen ‘meerdere spoedoverleggen’ te hebben gevoerd over de zeer geringe belangstelling voor het realityprogramma.
Vijftien kandidaten met ieder een geheim werden in februari opgesloten in een villa in Portugal. De deelnemers kunnen geld verdienen door elkaars geheim te achterhalen. Secret Story is voor SBS Nederland de grootste productie van de afgelopen jaren.
Om de show binnen te halen, heeft Net 5 een aantal Nederlandse dramaseries moeten schrappen. Zo kreeg De Co-assistent met Hanna Verboom geen vijfde seizoen en werd ook een streep gehaald door S1ngle en Floor Faber.