Wie o wie heeft er ergens een leuk schorpioen plaatje staan wat geschikt is voor een tattoo Na de piercings is het volgende “wil ik al jaren” project aan de beurt, mijn schorpioen tattoo in mijn lies.
Alleen vind ik t moeilijk om iets te vinden wat ik echt gaaf vind…
Sowieso zwart… ik vind kleurentattoos vaak gewoon niet mooi. Niet te hoekig, en het moet wel duidelijk een schorpioen zijn, en niet dat je denkt “hmmm is het nou een kreeft of een schorpioen” :lol:
Even 2 plaatjes erbij van wat “wel leuk” is, maar het toch niet helemaal is.
Wie helpt
Ik vond net deze nog… deze vind ik wel heel gaaf geloof ik. Zonder het teken erbij.
Hmmm, ik heb er ook een. Vind die van mij erg mooi omdat hij gewoon simpel is. Ik zal er vanavond eens een foto van maken…
Ik vind de eerste het mooiste.
ik vind ook de eerste het mooiste
Hee Lous waar staat die van jou?
Ik vind de eerste trouwens ook t mooist, maar weet niet of hij nog steeds leuk is als ik m gewoon zwart laat doen :think:
Ik vind de bovenste ook wel wat hebben maar ik zou hem dan niet goud inlaten kleuren maar dat is gewoon persoonlijk hoor.
Mijn tante heeft een schorpioen op haar schouderblad.
Leuk detail: er mist aan 1 kant een pootje, dat heeft ze maar zo gelaten. Het is zo precies HAAR tattoo.
@TaMa wrote:
Ik vind de bovenste ook wel wat hebben maar ik zou hem dan niet goud inlaten kleuren maar dat is gewoon persoonlijk hoor.
Nee ik ook niet, ik wil hem dan gewoon zwart… en t goude dan huidskleur of zo? Ik hou niet van gekleurde tattoos…
@Vicky wrote:
@TaMa wrote:Ik vind de bovenste ook wel wat hebben maar ik zou hem dan niet goud inlaten kleuren maar dat is gewoon persoonlijk hoor.
Nee ik ook niet, ik wil hem dan gewoon zwart… en t goude dan huidskleur of zo? Ik hou niet van gekleurde tattoos…
Ja ik zou dan het goude gewoon huidskleur laten, vind ik persoonlijk mooier. Ik vind het wel een hele mooie schorpioen :thumbup:
Ik vind dit de mooiste. Gewoon simpel en duidelijk.
Ik heb een Schorpioen in mijn linkerlies zitten… Zal even kijken of ik een foto kan vinden en anders maak ik er ééntje (maar dan mag je niks over mijn zebraprintbuik zeggen )…
Ik heb deze :inlove:
Owja hij heeft alleen een stukje schaar vergeten :roll:
Dat laat ik nog bijwerken als ik een nieuwe laat zetten
Alleen zat hij voor de zwangerschap wat lager... Echt tegen mijn lies aan...
@Kay30 wrote:
Ik vind dit de mooiste. Gewoon simpel en duidelijk.
![]()
Ik vind die als tattoo ook de leukste, of de onderste die ik geplaatst had. Ik denk dat ik de eerste heel snel zat zou zijn.
Flieniemama, zebra en schorpioen gaan toch goed samen joh :inlove:

chelleke, die van jou vind ik ook leuk :thumbup:
Even een plaatje van waar ik m wil hebben

Ja, die van mij zat inderdaad zo laag en dan meer naar de binnenkant, tegen de schaamstreek aan zeg maar… (Kan je op de foto misschien ook wel een beetje zien, ben weer desperate aan een Brazilian toe…) Alleen is het beessie in de zwangerschap dus wel op reis gegaan
Ohhhh heerlijk die tattoo topics.
Ik vind persoonlijk die 1e het mooist.
Maar even een waarschuwing hoor…TATTOO’S ZIJN VERSLAVEND :shifty: