Schorpioen tattoo - Hij staat erop! p. 4

ja hier ook… verslavend… heb er 4 laten zetten… waarvan 3 nu nog zichtbaar… omdat ik er 2 over elkaar heb laten zetten (ene zat… andere eroverheen)

persoonlijk ook de tribal achtige… maar… vind het wel een heeeel persoonlijke keuze…

kun/wil je hem niet zelf ontwerpen (of het ontwerp iets aanpassen) dan is ie echt wat meer van jou…

zo vind ik het schaartje niet helemaal af… juist gaaf… 1 pootje minder juist gaaf… kan in het echt ook allemaal bij (natuur) ook gebeuren… en dat maakt hem toch meer ‘jouw’ tattoo :slight_smile:

maar nogmaals :slight_smile: up to you :mrgreen:

Waarom ga je niet naar een shop en vraag je of de artist wat voor je wil tekenen?

mn broertje heeft er 1

zal eens zoeken…

onder de linkerarm van de tatoeerder

Ik vind deze het mooiste.

En als je dat goudkleurige dan in een grijstint doet?

Zwart met grijs vind ik ook wel mooi, en dat breekt dan toch ook een beetje.

Een beetje allá Kat von D. :mrgreen:

@Anneke wrote:

Ik vind deze het mooiste.

En als je dat goudkleurige dan in een grijstint doet?

Zwart met grijs vind ik ook wel mooi, en dat breekt dan toch ook een beetje.

Een beetje allá Kat von D. :mrgreen:

Ik vind deze ook de mooiste… en als je nou wilt weten hoe ie eruit ziet als je hem in het ‘zwart’ zou laten zetten: gewoon even uitprinten en zwart/wit kopietje maken :wink:

Succes! Ben gek op tattoo’s, heb er zelf 5 en inderdaad het is verslavend… :oops:

Hey paco dat is een goeie tip zeg!!

Ik heb zelf nu 2 tattoo’s maar pffff het kriebelt alweer hoor voor een nieuwe.

En dan heb je ook nog al die tattoo programma’s op de buis… :roll: :drool:

zo dus… :wink:

ÃŒk vind m wel heel gaaf zo… denk dat ik dat plaatje maar een keer meeneem naar de shop en kijk wat hij zegt…

de tattoo wordt zo mooi als dat de artiest goed is.

al heb je een prachtig plaatje, als hij/zij niet goed is in schaduwwerk dan krijg je alsnog 1 grote zwarte blob :wink:

zeker bij een schorpioen moet de tattooboy goed verstand hebben van wat kan en niet kan, want wat nu mooi enkele milimeters uit elkaar staat is over een paar jaar misschien 1 zwart vlak…

heb je al een idee wie je hem wil laten zetten?

@Kay30 wrote:

Ik vind dit de mooiste. Gewoon simpel en duidelijk.

Ik ook…

Hee leuk, ik heb ook een schorpioen tattoo, tussen mijn schouderbladen, ik heb er zo geen foto van maar ik heb een vrij ‘simpele’ versie, lijkt het meest op versie2, alleen zijn bij mij de ‘blokjes’ wat ronder. Moeilijk uit te leggen, maar ik zou dus voor 2 gaan.

@meissie wrote:

Hey paco dat is een goeie tip zeg!!

Ik heb zelf nu 2 tattoo’s maar pffff het kriebelt alweer hoor voor een nieuwe.

En dan heb je ook nog al die tattoo programma’s op de buis… :roll: :drool:

pfffff praat me er niet van… hubby wordt gék van me haha. London Ink… Miami Ink… :drool:

@Vicky wrote:

@Kay30 wrote:
Ik vind dit de mooiste. Gewoon simpel en duidelijk.

Ik vind die als tattoo ook de leukste, of de onderste die ik geplaatst had. Ik denk dat ik de eerste heel snel zat zou zijn.

Flieniemama, zebra en schorpioen gaan toch goed samen joh :inlove: :wink:

chelleke, die van jou vind ik ook leuk :thumbup:

Even een plaatje van waar ik m wil hebben :wink: Misschien nog iets meer richting binnenkant :think:

Ik vind dat echt de kloterigste plek waar ik ooit een tattoo heb laten zetten. Heb er ook spijt van (omdat hij niet mooi is, maar goed dat is iets anders)…

Ik vond het dus een heeeeeeeel gevoelige plek en ging bijna van mijn stokje…Eet genoeg voordat je je tattoo neemt… :angel:

Ik heb em ook daar Madre… niks van gevoeld… :angel:

@faizaa wrote:

Ik heb em ook daar Madre… niks van gevoeld… :angel:

Echt?

Ik heb 4 tattoo’s en 5 keer geweest en die vond ik echt het ergste…

Hmm, dan heb je niets aan mij Vicky, want iedereen ervaart het natuurlijk weer anders.

nee echt niks van gevoeld… mijn vriendinnetje die erbij was vond het wel doodeng… :mrgreen:

maarja, ik heb nergens anders een tattoo he, dus kan ook niet vergelijken…

Ik heb ook geen pijn gehad hoor… Sterker nog, het kietelde!!!

Ik had tot nu toe idd alleen maar gehoord dat het daar geen pijn doet…

MIjn zus heeft er 1 in haar nek, die deed dus wel veel zeer zei ze :think: Ik wil ook nog wat op mijn onderrug, en 1 op mijn enkel. Maar dat is nog niet voor nu :wink: Als ik morgenavond tijd heb ga ik even met t plaatje richting shop, even kijken wat hij zegt…

Zo, gisteren afspraak gemaakt en het wordt deze. Die andere die ik wilde, moesten ze al heel groot zetten voordat hij mooi zou worden (en blijven) (ben er mee bij drie shops geweest, zeiden alle drie hetzelfde). En ik heb geen zin in een kanjer van een tattoo in mijn lies :mrgreen:

Dus wordt het deze, ook mooi en simpel :inlove:

17-03 om 12u mag ik :dance: