Ik weet zeker dat mijn huis hartstikke schoon is, en ik heb ook helemaal geen hekel aan opruimen en schoonmaken, maar ben vaak wel nog tot in de late uurtjes bezig. Dusse…mag ik de link ook? :mrgreen: Misschien kan ik er ook wat van leren, om mijn tijd wat beter in te delen ofzo.
:-*
patricia je hebt pb
Dan kje wel :-*
Ik wil die link ook wel hebben :mrgreen:
debbie je hebt pb :thumbup:
ik zie dit topic nu pas, mag ik ook de link, please? ben erg nieuwsgierig, en wie weet lukt het me dan een keer om het ook écht bij te houden!
geef mij m ook maar eens als je wilt, ik heb hier nogal een vriendje die pietje precies is! Wie weet kunnen we er iets van opsteken!
Voor diegene die de link al hebben. Lukt het ook echt om vast te houden die routine?
Mij niet in ieder geval :oops:
mij ook niet :oops: :oops:
No way dat dat vasthouden lukt hier hoor. Maar dat komt omdat het nogal ‘virtueel’ is allemaal. Ik zie het dan ook meer als een soort reddingsboei…goeie tips, handige ideetjes en ik houd me ‘maar’ aan een paar dingen.
Dat zijn de toiletten (komt hier een dreumes over de vloer die graag zindelijk wil worden), de wasbakken en dat ik definitief niet meer schoonmaak op blote voeten of met foute schoenen aan.
Ook heb ik geleerd niet meer dan 1 kamer tegelijk aan te pakken, niet teveel hooi op mijn vork te nemen want ook dat is gedoemd te mislukken :o
Al met al…kan ik iig zeggen dat ik er echt iets aan heb en dat mijn huis wel al beter op orde is dan het ooit was :oops:
na de reacties ben ook ik heel erg benieuwd naar de link…
K probeer al maanden schemas voor mezelf te verzinnen :eh:
mag ik de link ook
Dames jullie hebben een pbtje. :thumbup:
Ik ben nu weer netjes met 1 kamertje bezig, de kinderkamer…das wel een leuk klusje! :mrgreen:
zeker leuk rhiannon :thumbup: :inlove: en nog gefeliciteerd :-* wat heerlijk voor jullie.
hier ook nog steeds blij met de site hoor. al gaat het niet elke dag goed, toch heb ik meer ritme in mn huishouden. heb ook elke ochtend mn vaste ritueel in huis. en daarna zie ik het wel.
Dank je Maria! :mrgreen: Maareuh ben ik de enige die ramenlap neigingen heeft? :o Ik hoop op een beetje lekker weertje zsm. :silenced:
Ramenlap neigingen…? :eh:
:lol:
Tuuuuuurlijk, heb ik wekelijks… :liar:
Maarreh… Zou ik de link ook mogen hebben? :shifty:
Hahaha die heb ik ook maar eens per jaar zo ong hoor, en dan zit het mee.
Je hebt iig een PB
:lol:
Thanx voor je pb! :thumbup:
Mag ik die link ook? kan ik wel gebruiken :oops: :shifty: :mrgreen:
mariam, je hebt pb :thumbup:
ik ben bezeig het hele huis onder hande te nemen :shifty: maar wel kamer voor kamer hoor.
en elke dag doe ik iets. niet meer teveel hooi op mn vork nemen.
ramen lappen, nu niet hier, want het zonnetje schijnt hiet ff te fel, en dan krijg ik strepen :lol: 8)