Schoonmaak-routine wie doet er mee?

dank je wel :-* ga zo kijken

Oei Maria goed bezig dus! Euhm hier deels…kinderkamer leeghalen schiet wel al op, maar ik heb een gebod geschonden…want sommige dingen liggen nu in de kleedkamer en die moet ik natuurlijk deze week dan ook aanpakken. Maar niet tegelijk…dus daar wordt de zooi eerst even ietsje erger :shifty:

Toppie is wel weer dat ik iig 1 doos zooi heb die weggegooit kan worden! :dance: Heel jaar niet uit de doos geweest dus ik vind het wel best. :silenced:

oke ik heb mijn gootsteen blinkend schitterend schoongemaakt 8) Op naar dag 2 :mrgreen:

Als ie blinkt zonder lamme armpjes zit dat wel goed! :mrgreen:

Hihi dit is leuk :mrgreen: . Mijn mailbox zit al vol met dingen die ik moet doen vandaag :thumbup: Dus ik ga snel verder.

Bedankt voor de link, het is echt best wel handig zo’n stok achter de deur en inderdaad lekker positief :thumbup: 8)

Ik heb net de site weer even opgezocht en een lijstje gemaakt…

( de vorige keer heb ik speciaal voor deze routine een kookwekker gekocht… :lol: )

Ik ga dus nu afsluiten en mijn sink shinen… (afwassen…ik haat afwassen :x )

De vaatwasser heeft hier al gedraait, morgen leeghalen, de wasbak is nog niet helemaal toppie maar die doe ik morgenvroeg als eerste als ik thee maak en wacht op het water. En die kookwekker…hmmm daar heb ik dus nog nooit mee gewerkt…werkt dat een beetje Kaar?

Ik word wel nieuwsgierig naar de link…

Ik heb af en toe het gevoel dat er te weinig uren in een etmaal zitten en bij mij blijft dus erg vaak wat liggen (te vaak :oops: )

Dus mag ik ook de link van iemand?

Thanks alvast

Coba je hebt pb :smiley:

ik heb hem ooit wel gehad,maar ben hem kwijt…kan iemand me de link nogmaals doorgeven?

hmmm, ik word inmiddels ook wel heel benieuwd! Zou ik ook de link van iemand mogen krijgen?

Alvast bedankt!

Groetjes Jozie

oja iemand een tip hoe ik de combi oven weer lekker schoon en fris krijg?

Zou ik van iemand de link mogen hebben? Ik heb een hekel aan lijstjes en schema’s, maar nu ik zo om me heen kijk heb ik een schoonmaakschema wel heeeeeeeeeeeeeel hard nodig :oops:

ceazymom, jozie en djaan, jullie hebben pb :wink:

tip voor combi: een schaaltje met water en citroenschijfjes 2 minuten in de magnetron, en dan schijn je het zo met een doekje af te kunnen nemen. ooit eens gezien op tv.

maar ook amoniac is erg goed om vetvrij te maken, maar dat zou ik nu niet gebruiken ivm je zwangerschap.

en ik zweer bij muscle :thumbup: echt een top spulletjes. inspuiten even inlaten werken en afnemen.

succes :wink:

Afwasmiddel werkt hier ideaal voor alles waar saus of vet opzit.

Ik smeer het meestal dik in, even verwarmen en voila het komt zo los. :thumbup:

Moet hier nog even gauw iets aan wat wasgoed gaan doen en dan ben ik pleitosjes. Hoezo schema vandaag? :shifty:

@Rhiannon wrote:

Moet hier nog even gauw iets aan wat wasgoed gaan doen en dan ben ik pleitosjes. Hoezo schema vandaag? :shifty:

dus gewoon pure afwasmiddel er op smeren en dan even de magnetron aan doen?

hmzzz citroenschijfjes heb ik niet,maar wel citroen in zo’n geel plastic flesje weet je wel …zou dat ook werken?

@merel33 wrote:

@Rhiannon wrote:

dus gewoon pure afwasmiddel er op smeren en dan even de magnetron aan doen?

hmzzz citroenschijfjes heb ik niet,maar wel citroen in zo’n geel plastic flesje weet je wel …zou dat ook werken?

:think: geen idee. ik zou het gewoon proberen. schaaltje water en een flinke scheut citroensap :thumbup: baad het niet dan schaadt het niet. ruikt het waarschijnlijk wel heerlijk fris :mrgreen:

ik krijg, nu het mooie weer eraan komt ook de schoonmaak kriebels.

pak meestal alles 1 voor 1 aan, maar ja… tis nog niet klaar of ik kan alweer op nieuw beginnen.

mag ik ook de link, please :smiley:

jen je hebt pb :thumbup:

djaan is het nog gelukt met je combi?