Sharon gaat vandaag op schoolreisje naar blijdorp.
Ik hoop maar dat ze het droog houden, daarnet regende het hier al.
Nog meer kindjes die vandaag op schoolreisje gaan?
hoihoi
nee bij ons gaan ze 26 juni. Ze zijn al aan het aftellen
groetjes
marlies
IK ga naar Artis met Ml… :mrgreen:
(Ben een groot kind…hahaha)
Ml gaat trouwens volgende week vrijdag op schoolreisje. Het is nu echt tijd voor die reisjes he? Druk druk druk…
Het is een beetje wisselvallig weer he?
Veel plezier gewensd voor Sharon!
Thomas gaat 10 juni op schoolreisje.
Hier gaan in de kleuterklassen de ouders (en broertjes/zusjes) allemaal mee, we gaan op de fiets naar het Balloërveld lekker de hele middag spelen op de hei, in het zand, spelletjes doen en klimmen in bomen en gezellig samen picknicken.
Hopelijk is het mooi weer dan
En hopelijk blijft het vandaag ook droog , leuk voor de kinderen op schoolreisje en fijn voor ons… vandaag vieren we het Pinksterfeest op school :dance: ! Dus we moeten allemaal in witte kleren naar buiten en (de ouders) kijken hoe de kinderen dansen rond de meiboom.
Mijn kinderen gaan 13 juli pas op schoolreisje. Ze moeten dus nog even geduld hebben! Ook is het nog een verrassing waar ze heen gaan.
Hihihi 13 juli heeft Thomas al vakantie (vanaf 3 juli)!
hoi hoi wendy heeft hetm over 2 week meen ik haar achoolreisje ze gaan naar dierentuin emmen , daar heeft ze wel zin in 2 jaar terug ging ze er ook heen met school :mrgreen:
:shock: zo lekker naar Blijdorp :thumbup: wij wonen er vlakbij en hier schijnt de zon… maar er hangt ook een donkere wolk… maar je kan ook lekker veel binnen zien daar!
hier gaan ze 7 juli naar de speeltuin hier op het dorp… ik vind het niet echt een schoolreisje maar alle kinderen vinden het daar geweldig :thumbup:
dinsdag gaat phoebe op schoolreisje ze gaan dan naar ballorig
Hier gaat Tim 15 juni op schoolreisje. Ze gaan naar Sprookjeswonderland!
Mike heeft vorige week al schoolreisje gehad, zij gingen naar de Goudvis
in St.Maartenszee.
@~Judith~ wrote:
Hier gaat Tim 15 juni op schoolreisje. Ze gaan naar Sprookjeswonderland!
Daar is Phoebe vorig jaar naar toe geweest :mrgreen: dit jaar ballorig in heerhugowaard
Ik hou B´Elanna thuis van schoolreisje. Ben het helemaal niet eens met de manier hoe het gaat.
Ze zit in groep 4 en gaat met 5,6 en 7 naar Hellendoorn. Er gaan hooguit 6 leraren mee en geen ouders :shock:
De kids worden vanaf een centraal punt losgelaten in het park en moeten op eigen houtje de dag doorbrengen.
B´Elanna durft bijna nergens in en is bang dat de anderen haar daarom gaan plagen en dat ze dan alleen komt te lopen en niemand kan vinden.
Ze heeft zitten huilen op de bank, dat ze zo er tegenop zag.
Ik wil dat zij een fijne dag heeft en ik haar met een gerust hart kan laten gaan, maar dat is niet zo… Dan gaan we wel een keer zelf met haar een dagje uit.
Mijn grootste kind (lees: mijn man) gaan vandaag op schoolreisje :mrgreen: een weekend vlieland met het voetbalteam, maandag gaan we daarna zelf.
Onze Tim heeft al schoolreisje gehad, hij ging naar de hunnebedden hier in de buurt :mrgreen:
@wisje wrote:
Ik hou B´Elanna thuis van schoolreisje. Ben het helemaal niet eens met de manier hoe het gaat.
Ze zit in groep 4 en gaat met 5,6 en 7 naar Hellendoorn. Er gaan hooguit 6 leraren mee en geen ouders :shock:
De kids worden vanaf een centraal punt losgelaten in het park en moeten op eigen houtje de dag doorbrengen.
B´Elanna durft bijna nergens in en is bang dat de anderen haar daarom gaan plagen en dat ze dan alleen komt te lopen en niemand kan vinden.
Ik wil dat zij een fijne dag heeft en ik haar met een gerust hart kan laten gaan, maar dat is niet zo… Dan gaan we wel een keer zelf met haar een dagje uit.
dat is inderdaad heel raar.
Hier mogen ze pas vanaf groep 6 los in zo’n groot park lopen.
De rest van de groepen gaan gewoon in groepjes met begeleiding.
Ik denk dat ik ook hetzelfde had gedaan als jij.
Sharon durft namelijk ook nergens in, zo sneu dan.
Mijn vriend is trouwens nu ook met ze mee als hulpouder.
eb hem net aan de lijn gehad het is nog steeds droog en ze hebben het reuze naar hun zin :thumbup:
Oh wat sneu voor B’Elanna (je krijgt die vraag vast vaker, maar… hoe spreek je haar naam uit… Sorry heb een namentik! ) :hug: , en wat raar dat ze het zo doen het schoolreisje! Kan me voorstellen dat ze dan liever thuis blijft!
En Kaboutertje… Vlieland :inlove: :thumbup: !
Veel plezier voor je man, en ik begrijp na het weekend ook nog voor de rest van de kabouterfamilie?!
@wisje wrote:
:shock: :shock: :shock: Groep 6 en dan los laten in een park??? Best heftig hoor, heel goed van je dat je haar niet laat gaan, heb je het ook aangekaart op school? Of je biedt aan zelf ook mee te gaan!
Ergenis top weet ik veel, al die vrij rond spelende kinderen in parken die grenzeloos mensen irriteren, juist dan moeten er begeleiders mee, al die stuntende kindjes die grenzen opzoeken en verleggen :naughty:
Veel succes en maak zelf maar een lekker dagje uit hoor!
Kabouter, je zegt groep 6, maar zelfs groep VIER wordt losgelaten…
Ik heb het nog niet op school gemeld, ga ik volgende week doen.
Zelf als ouder meegaan wordt moeilijk, want ik heb geen oppas voor Benthe.
Marite, je spreekt het uit als Belinda, maar dan met lana ipv linda.
Buhlana dus…
En ja, die vraag krijg ik best wel regelmatig. En niemand schrijft het goed…
Heel veel systemen, bijv de verzekeraar, kan niet die komma en tweede hoofdletter aan…
Tja, we wilde nou eenmaal wat aparts :mrgreen:
Hier gaat Y.ara naar de flierefluiter,binnenspeeltuin en kinderboerderij.
Ze zit in groep 0 en gaat met 1 en 2 mee.
In totaal 53 kinderen en 5 leraren :think: :think: :think: Ik ben al even wezen zeggen dat ik het erg weinig begeleiding vond voor die kleintjes,maar school zei we doen het al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren zo en het is best te doen. Allemaal goed overzichtelijk en de kinderen kunnen geen kant op :think: :think: :think:
Nu kreeg ik vandaag een briefje mee en daar stond op zwemkleding meenemen :think: :think: :think: :think: Ze laten die kinderen toch niet echt in het zwembadje wat er ook bij zit :shock: :shock: :shock:
Morgen maar eens even navragen.
Aniek is ook naar de flierefluiter geweest, er ging op elke 4 kinderen een begeleider mee, hulpouders, stagiares en leraren en geloof me, dat was niet te weinig hoor. 5 begeleiders op 53 kinderen vind ik wel wat weinig eerlijk gezegd.
De flierefluiter is erg leuk en hier heeft school bewust gezegd dat er niet werd gezwommen, sommige kinderen hebben watervrees en zouden dan achterblijven.
Peter zou met de peuterspeelzaal naar Ballorig, maar daar gaan we dus niet in mee. Ik vind schoolreis op de psz niet nodig, overdreven zelfs. T kind is 3…
Dus die blijft volgende week woensdag lekker thuis, hij komt vaak genoeg bij ballorig.