schoolkosten

Wij betalen 65 euro schoolgeld per jaar.

@Jeremy wrote:

hier 190 euro per kind. maar…



hier zit het hele jaar overblijf in

schoolreis

kerstviering en sinterklaas

zomerfeest

en alle andere activiteiten.




Vind ook nog best pittig.

Hier is overblijven niet verplicht, wij gebruiken het dus ook niet en zou er dus ook niet toe verplicht willen worden, laat staan betalen. Tenzij het een continue rooster is, maar dan nog betreft het geen betaalde overblijf.



Als ik dat even niet mee laat tellen is het hier:

25 euro per kind, daarvan betalen ze dus OOK de kerstviering,Sintviering e.d. en het jaarfeest (zomer/lente feest).

Andere activiteiten in principe ook, maar buiten de vieringen zijn dat er dan niet gek veel meer (behalve materiaal,schoolplein ed.). Tripjes naar de kinderboerderij zijn gratis.



Schoolreis betaal je apart.

Dan zou hier de teller op 25 + pakweg 30 euro (schoolreis) komen, is €55,00 euro voor een heel jaar per kind.

Zou daar overblijf bij komen, dan kan het wel aardig kloppen…



Mij lijkt een jaar vooruit betalen ook veel discussie opleveren. Wat als je kind veel moet verzuimen en minder overblijft ,dan je betaald hebt. Krijg je het dan terug?

ze hebben geen officieel continue rooster, maar raadden wel aan ivm continuiteit voor de kinderen dat de kids overblijven. door mijn werk ben ik gebonden dat ze 4 dagen overblijven. dus voor mij zijn deze kosten niets. tov overblijfkosten 4 dagen per week :wink:

Hier vanaf de aankomende zomer 5 gelijke schooldagen en dan is overblijven ook verplicht, alleen bij de kleuters nog niet. Voor hen word overblijven 2 euro per week (ipv 2 per keer ongeveer) daar wel blij mee dus. Tijden worden dan 8:15-14:00