Schok neefje naakt op hyves!

Zit op hyves bij de zus van de vriend van mijn schoonzusje (hebben jullie hem nog?) te kijken en daar staat dus gewoon een vakantiefoto op van mijn zwager naakt in bad met mijn neefje in vol ornaat erbij (van zwager viel gelukkig beneden de gordel niks te zien (zoekt een pfieuw emoticon…).

Dit staat in een map die voor iedereen zichtbaar is, dus voor iedereen die bij haar foto’s op hyves kijkt. Dus ik schoonzus sms gestuurd dat neefje naakt op het net staat krijg sms terug van ja maar dat is op haar hyves voor iedereen zichtbaar en gezegd dat ik dus mijn kids nooit nooit nooit naakt op het net zou zetten, heb eigenlijk geen reactie meer gehad…

Zoiets laat je toch niet toe?

Denk dat dat voor iedereen anders is…

ik zou me ook wezenloos schrikken :shifty:

is dat neefje een baby of een jongen van 14?

Ongeacht de leeftijd, ik zou het ook niet doen, helemaal al gezien het voor iedereen zichtbaar is en dus ook enge kerels met rare bedoelingen de foto’s kunnen zien! Heb ook wel foto’s van Jayden in z’n nakie in bad en op de commode, maar die zet ik never nooit niet op internet

Hij is 3 en staat echt in zijn blote piemeltje op de foto…

@fiep klophout wrote:

is dat neefje een baby of een jongen van 14?

???

Ja inderdaad. Is het een jong kind of een puber?

@Tante Soesa wrote:

Hij is 3 en staat echt in zijn blote piemeltje op de foto…

ik kan me voorstellen dat je dat als ouder niet prettig vindt, maar ik vind de titel van dit topic in dat geval eerlijk gezegd nogal overdreven…

Zie mijn berichtje boven dat van jou Lous :wink:

(Effe off topic: hoe is ie?)

[quote="fiep klophoutik kan me voorstellen dat je dat als ouder niet prettig vindt, maar ik vind de titel van dit topic in dat geval eerlijk gezegd nogal overdreven…[/quote]

Waarom vind je het overdreven? Hij staat toch naakt op internet voor iedereen te vinden? Het is niet op een gesloten pagina of zo. Ik vind dat echt heel erg en ik zou nooit zo’n foto van mijn neefje waar dan ook op internet zetten en als ik er achter kom dat iemand dat van mijn kinderen doet dan ben ik echt niet klaar met ze…

@Tante Soesa wrote:

Zie mijn berichtje boven dat van jou Lous :wink:

(Effe off topic: hoe is ie?)

Gaat wel

Tja, ik ben daar niet zo heel moeilijk mee. Zou haar wel aanraden haar hyves gewoon alleen voor vrienden te maken, maar echt een jongetjes van 3 met een blote piemel??

Ik ben echt van het type: zo lang ik niet weet dat vieze mannen naar mijn blote kinderen kijken vind ik het ook niet zo erg. Komen ze er aan dan hak ik piemel, tong en vingers af.

Ignorance is bliss 8)

oooooooh ik begrijp het verkeerd. Het is niet haar eigen kind?

Het is dus de tante van mijn neefje die het er op heeft staan, niet mijn schoonzus.

Oh, ja dat vind ik ook wel een beetje gek.

volgens mij wel haar eigen kind?

maarre… ik heb ergens ook wel een blote billenfoto van juul op mijn hyves maar die is alleen zichtbaar voor vrienden dus , denk dat je haar dat beter aan kon raden dan haar er echt over aan te vallen?

denk dat zij net zo geschrokken is van jouwn relaas als jij van dat kleine mannetje

o oke… dan had ik het ook verkeerd begrepen…

Mocht men hier over willen discussieren, dan is HIER het topic in het discussie forum.

Sja, als jouw Szus er geen moeite mee heeft… Het is toch haar kind?

Mijn sz wist het dat die op haar hyves staat en toen ik haar er op heb gewezen dat die foto voor iedereen zichtbaar is heb ik geen enkele reactie meer gehad… Dus erg geschokt is ze er niet van. Het een beetje een dom ding soms die denkt daar helemaal niet over na, maar ze gaat toch ook geen naaktfoto’s van zichzelf op hyves zetten waarom dan wel van een klein jochie?

Dat een ander het op hyves zet en dan (naar ik veronderstel) zonder overleg… dat vind ik niet kunnen.

Dat je foto’s van je eigen beeb/peuter op hyves zet, daar heb ik geen problemen mee. Daarin deel ik de mening van fiep en lous…

maar ze gaat toch ook geen naaktfoto's van zichzelf op hyves zetten waarom dan wel van een klein jochie?

Ach ik laat mijn dochter en volgend jaar mijn zoon ook naakt in de tuin rondhobbelen hoor... dat betekent nog niet dat ik dat zelf ook ga doen. Hoewel de buurman dat misschien niet zo heel erg zou vinden :lol: :wink:

Maar in de tuin is dus vrij besloten en niet voor iedereen te zien. Maar goed als mijn zus of schoonzus een foto van mijn kids online zet dan ben ik het daar dus absoluut niet mee eens, ongeacht waar, zelfs niet in het album wat alleen voor vrienden zichtbaar is, dat zijn namelijk mensen die ik niet ken en die hoeven mijn kinderen niet naakt te zien.

Ik ben niet preuts of zo, ik vind het gewoon niet kunnen. En ik woon aan het water tegenover onze tuin is een wandelpad, iedereen kan dus onze tuin in kijken, dus mijn kids gaan niet naakt in de tuin van de zomer, ik zit zelf sinds de bosjes gekapt zijn ook niet meer lekker in mijn bikini in de tuin, iedereen loopt je aan te staren… (en nee daar heb ik op het strand geen probleem mee :wink: )