snap je reactie wel tante soesa zou het ook niet willen en ook niet van mijn eigen kids doen you never know…
Ik zou ook wat meer discretie in acht nemen denk ik. Maar moet er wel bij zeggen dat ik dat dan zou doen omdat ik niet wil dat mn zoon ‘later’ te horen krijgt dat ie naakt zichtbaar was voor iedereen. Op hyves maak ik me niet zo heel druk om de vieze mannetjes eerlijk gezegd, maar misschien is dat mijn naïviteit dan.
@Tante Soesa wrote:
Maar in de tuin is dus vrij besloten en niet voor iedereen te zien. Maar goed als mijn zus of schoonzus een foto van mijn kids online zet dan ben ik het daar dus absoluut niet mee eens, ongeacht waar, zelfs niet in het album wat alleen voor vrienden zichtbaar is, dat zijn namelijk mensen die ik niet ken en die hoeven mijn kinderen niet naakt te zien.
Ik ben niet preuts of zo, ik vind het gewoon niet kunnen. En ik woon aan het water tegenover onze tuin is een wandelpad, iedereen kan dus onze tuin in kijken, dus mijn kids gaan niet naakt in de tuin van de zomer, ik zit zelf sinds de bosjes gekapt zijn ook niet meer lekker in mijn bikini in de tuin, iedereen loopt je aan te staren… (en nee daar heb ik op het strand geen probleem mee)
vrienden niet ken? :think: :think: :think: :think: of heb je er 200 in je"vrienden"lijst staan? :mrgreen:
ik vind het niet zo heel shockend hoor…
het is maar een kind…
maar ja wij zijn daar misschien anders in…
@jacsansil wrote:
@Tante Soesa wrote:Maar in de tuin is dus vrij besloten en niet voor iedereen te zien. Maar goed als mijn zus of schoonzus een foto van mijn kids online zet dan ben ik het daar dus absoluut niet mee eens, ongeacht waar, zelfs niet in het album wat alleen voor vrienden zichtbaar is, dat zijn namelijk mensen die ik niet ken en die hoeven mijn kinderen niet naakt te zien.
Ik ben niet preuts of zo, ik vind het gewoon niet kunnen. En ik woon aan het water tegenover onze tuin is een wandelpad, iedereen kan dus onze tuin in kijken, dus mijn kids gaan niet naakt in de tuin van de zomer, ik zit zelf sinds de bosjes gekapt zijn ook niet meer lekker in mijn bikini in de tuin, iedereen loopt je aan te staren… (en nee daar heb ik op het strand geen probleem mee)
vrienden niet ken? :think: :think: :think: :think: of heb je er 200 in je"vrienden"lijst staan? :mrgreen:
em dan kunnenn ook vrienden van vrienden de foto’s zien hoor en je ik heb vrienden die ik alleen van i net ken op mijn hyves staan en die hoeven echt niet alles te weten
Ook dat kun je instellen, dat echt alleen je vrienden het kunnen zien, en niet vrienden van vrienden!
@©ootje wrote:
@jacsansil wrote:@Tante Soesa wrote:Maar in de tuin is dus vrij besloten en niet voor iedereen te zien. Maar goed als mijn zus of schoonzus een foto van mijn kids online zet dan ben ik het daar dus absoluut niet mee eens, ongeacht waar, zelfs niet in het album wat alleen voor vrienden zichtbaar is, dat zijn namelijk mensen die ik niet ken en die hoeven mijn kinderen niet naakt te zien.
em dan kunnenn ook vrienden van vrienden de foto’s zien hoor en je ik heb vrienden die ik alleen van i net ken op mijn hyves staan en die hoeven echt niet alles te weten
vrienden van vrienden is een apart mapje he

oke ik dach al zoiets het klonk gewoon wat vreemd vrienden die ik niet ken

overigens heb ik ook daadwerkelijk alleen mijn echte maatjes en mensen die ik heel goed ken in mijn hyves dus een kleine juul met een blote bibs no problemo :thumbup:
De tante heeft flink wat “vrienden” en dus ook mensen die schoonzusje niet kent. Ik zelf heb ook heel veel “vrienden” mensen van vroeger, van de dansschool oud-klasgenootjes, familie waar ik geen contact meer mee heb, die kunnen mijn foto’s ook gewoon zien, maar daar staan geen gekke dingen tussen…