Schoentje zetten

Vanavond mag Tijn zijn schoentje (klompje) zetten. Hij staat al klaar bij de tuindeuren, met een kleurplaat en een stukje brood.

Morgen heeft ie dan een leuk leerzaam boekje en een minizakje strooigoed in zijn klompje.

Zo leuk hoe ie nu al reageerd…:inlove: :inlove:

Hij zegt ook steeds, dat ie morgen sinterklaas een handje geeft (hij komt in ons dorp, en alle kindjes krijgen persoonlijk een klein kadootje van sinterklaas.

Oh geweldig he!

Hier staan de schoentjes ook klaar met een worteltje erin.

Noah krijgt het boek van Jip en Janneke over Sinterklaas erin en Ian krijgt een boekje van Noddy.

We hebben net met z’n allen gezongen.

Heerlijk die sinterklaastijd!

Ben heel benieuwd naar zijn reactie morgen!

dit is het allereerste jaar sinds heugenis dat hier geen schoen meer wordt gezet :?

wes en emily geloven niet meer en fransje snapt er nog helemaal niks van haha

wes en emily krijgen zo snoepgoed

wel gek hoor mis de spanning van de kids wel van zou piet wat in me schoen doen. de kids waren beide 9 toen we ze het vertelde.

Wes heeft echt jaren gelooft dat ie geluiden op het dak hoorde van de pieten haha. soms was ie zelfs te bang om te slapen

Hij heeft nu wel de leeftijd om het een klein beetje te begrijpen he!

Wij hebben er ook bij verteld dat het paard het worteltje gaat opeten en dat er dan een kado-tje bij het schoentje komt te liggen.

Hier staan de schoentjes ook al klaar, met een mooie tekening erin :mrgreen:

Kim krijgt een Teletubbie-boekje, Esmee Dora-stempeltjes.

Ik vind het een heerlijke tijd hoor :thumbup: :lol:

Tijn begint het nu echt allemaal te snappen is wel heel leuk, maar opletten geblazen natuurlijk :mrgreen:

gismolo fransje vindt de sint wel grappig op tv maar vindt hem nog erg jong om alleen zijn schoen te zetten. Als hij jongere broers en zussen had owkee maarja die geloven hier niet meer dus sla dit jaar over

Geweldig! Wij hebben net allemaal onze schoen gezet en liedjes gezongen :inlove:

Lotte krijgt van dat fruit met klitteband, papa en mama een chocoladeletter :dance:

Ben benieuwd naar haar reactie morgen :mrgreen:

@ilsederooy wrote:

gismolo fransje vindt de sint wel grappig op tv maar vindt hem nog erg jong om alleen zijn schoen te zetten. Als hij jongere broers en zussen had owkee maarja die geloven hier niet meer dus sla dit jaar over

Vorig jaar hebben wij het ook niet gedaan, wel pakjesavond maar geen schoentjes zetten!

Hier staan ook al 2 schoentjes met een tekening paraat incl. een plakje brood en een schaaltje water voor het paard :smiley:

Ik geniet er zelf net zo hard van :mrgreen:

Ties krijgt een klein rammelaartje en Jesse een Dora kleurboek.

Het was ook hier de bedoeling dat de schoenen gezet zouden worden… Maar Thomas is vandaag jarig en door de drukte van vandaag is het er na het badderen daarnet niet meer van gekomen om gezellig naar beneden te gaan voor de schoenen…

De winterpeen ligt klaar, ik denk voor morgen!

Ze krijgen allemaal een longsleeve met de teksten: hoofdpiet, voor mijn oudste, hulppiet voor mijn dametje en coole piet voor Toetje… (van een hele tijd geleden bij de AH…)

Oh, en natuurlijk wat van chocolade!

Hier is vanavond ook Yeline haar schoentje gezet, ze probeerde mee te zingen zo lief.

Ga vanavond maar eens een duik in de tas doen om een leuk cadeautje uitzoeken voor haar :inlove:

Ben zo benieuwd naar haar gezichtje morgenvroeg :lol:

Maar eh… gaan ze dan uiteindelijk niet elke avond de schoen zetten dan? Dat zou ik namelijk als ik een kind was wel doen… :mrgreen: Hoe houdt je zoiets tegen?

Tja…Elke avond je schoen zetten mag best… Maar of Sinterklaas tijd heeft om elke avond langs te komen…Ik denk het niet… :wink:

@miekske wrote:

Tja…Elke avond je schoen zetten mag best… Maar of Sinterklaas tijd heeft om elke avond langs te komen…Ik denk het niet… :wink:

:lol: :lol: :lol:

Mateo mag morgen zijn schoen zetten. Het liefste hadden we het vanavond al gedaan, maar hij is uit logeren…

Ik heb met Kimberly haar schoentje ook gezet. Ze zal er nog niet veel of niks van snappen, maar ik vind het zelf gewoon zo leuk. :oops:

Juul zal er ook nog niks van snappen (die gaat dan waarschijnlijk constant in haar schoenen kijken waar het spul toch vandaan komt! :mrgreen: ), maar ik verlang echt naar volgend jaar. Het lijkt me zo geweldig!

Hier staan 12 schoenen bij de deur… :roll: :lol: Druiven… En voor iedere gezette schoen is er ook een liedje gezongen…