Stein heeft zijn kaplaarsje gezet met een wortel er in
Hij klijgt morgen een voorleesboekje van plop
WHAHAHAHA Kaar :lol: :lol: :lol: waarom zoveel schoenen?
Denken ze dan dat ze meer krijgen? :mrgreen:
Hier staan de schoentjes ook klaar :dance:
Jowena krijgt een hondje die blaft en loopt :inlove:
Justin een klein doosje knex en 2 dvd’s.
Baas in eigen bos en iets met een zebra die kreeg ik gratis bij kruidv*t bij 2 flessen dedorant :mrgreen:
@Bagheera wrote:
Ik heb met Kimberly haar schoentje ook gezet. Ze zal er nog niet veel of niks van snappen, maar ik vind het zelf gewoon zo leuk. :oops:
Hahaha hier hetzelfde :lol:
Emma vond het maar raar dat papa en mama uit volle borst voor haar schoentje stonden te zingen. En dat rare oranje ding… dat was niet lekker :sick:
Ze krijgt er een zacht speelautootje in. Voor de volgende keer hebben we een zacht boekje.
@prinsjeJason wrote:
WHAHAHAHA Kaar :lol: :lol: :lol: waarom zoveel schoenen?
Denken ze dan dat ze meer krijgen? :mrgreen:
Hier staan de schoentjes ook klaar :dance:
Jowena krijgt een hondje die blaft en loopt :inlove:
Justin een klein doosje knex en 2 dvd’s.
Baas in eigen bos en iets met een zebra die kreeg ik gratis bij kruidv*t bij 2 flessen dedorant :mrgreen:
Nee hoor…ze vonden het zetten zo leuk… :liar: :lol:
bij de verwarming staan hier ook 2 schoentjes met wortels erin
Senna krijgt en doos met gekleurde blokjes en maris een armbandje met haar naam erop
Hier ook een schoen gezet en een liedje gezongen :inlove: Dit jaar snapt ze het voor het eerst echt goed, en ik vind dat zo leuk :mrgreen: . Morgen heeft ze een leuk verfsetje in haar schoen, ben zo benieuwd naar de reactie :inlove:
O enne voor Ruben doe ik het nog niet hoor als Anouk vraagt waarom hij niet mag zeg ik gewoon als je geen schoen hebt kun je hem ook niet zetten :lol:
:shifty: :shifty:
Leuk he! Ik vond het vanavond ook erg leuk, met Nina die het voor het eerst echt goed begrijpt!
Maareee wat krijgen de kindjertjes allemaal grote dingen in hun schoen :shock: ? Bij ons is het een mandarijntje of een tandenborsteltje of zoiets, en daar zijn ze ook erg blij mee !
Ja hier ook hoor… Merijn zijn eerste keer schoentje zetten :inlove:
winterpeen erin voor het paard en een tekening met een verlanglijstje :mrgreen:
En hier is ook een schoentje gezet met een tekening voor Sinterklaas
Ze heeft wel 3 keer Sinterklaas Kapoentje gezongen :lol:
Kan helaas morgenvroeg haar reactie niet zien,moet werken…
Als kadootje krijgt ze zo’n klein doosje playmobiel en grote zus krijgt het boek van het huis van Anubis
Tijn mag ook best ieder avond zijn schoen zetten, je kan er ook een keer snoepjes indoen of een brief van de Sint, (als ie stout is geweest :mrgreen: )
Ik denk dat wij er een keer of 4/5 een kadootje indoen!
wat heerlijk!
ik kan niet wachten tot het bij mij kids zo ver is als ze het gaan begrijpen.
zo heerlijk die spanning van die kinderen.
ik ben benieuwd hoe Tijn gaat reageren morgen en al die andere kindjes die voor het eerst hun schoentje mogen zetten :inlove:
wij doen het zetten van de schoentjes op de donderdag en zaterdag… Dus in totaal een keer of 4.
Ik heb van de week een aantal cadeautjes gekocht bij de wibra…
Merijn krijgt morgen een speelgoed gitaatje en Xander een olifantje met vormpjes. is ie nog veel te klein voor, maar er was niet zo veel voor hele kleintjes… :mrgreen:
Hier staan de schoenen ook al klaar! Indy zingt dit jaar voor het eerst uit volle borst mee (maarja, ze wordt ook 5 ) en Kes doet hard zijn best om mee te doen. Ze krijgen voor een schoencadeautje wel iets wat eigenlijk te groot (duur) is maar dan hebben ze er wel 3 weken plezier van. Ze krijgen een Sintpak en Pietenpak van hele goede kwaliteit. En dan is het leuker om dat meteen te krijgen dan op pakjesavond natuurlijk!
Ze mogen hun schoen op zaterdag en woensdag zetten dus een keer of 5. Ze krijgen 3 keer een cadeautje (waaronder ook gewoon degelijk een pyjama) en de andere keren alleen wat lekkers met een mandarijntje.
Oja, en ik krijg Harry Potter deel 7 in mijn schoen :mrgreen:
Hier staan de schoentjes ook zo lief :inlove: Max wilde zijn voetbalschoen zetten. Opdat de sint maar wel weet dat hij voetbalt :mrgreen:
Een appel hebben we er in gedaan… Ikke had geen wortels gekocht :oops:
En morgenvroeg vinden ze er kadootjes in :inlove:
Max krijgt twee zwartpietpopetjes met een sint dvd en een kleur/stikkerboek en victor een sintpopje met een paardje. Ook een sint dvd en een kleurstikkerboek. Per kind was ik 7 euro kwijt. Het lijkt dus veel maar het valt wel mee hoor
Ze zetten alleen op de zaterdag hun schoen en een keer bij opa en oma omdat ze daar logeren.
Ik vindt het een heerlijke tijd. Letterlijk en figuurlijk. Al dat speculaas en pepernoten :drool: :drool:
Jaden zijn schoentjes staan klaar! We hebben samen de schoentjes neergezet, met een appel voor het paard.
Hij heeft een paar keer Sinterklaas kapoentje gezongen. :inlove:
Ik ben echt beneiuwd naar zijn koppie morgenochtend.
Hij krijgt er snoepgoed en een treintje van Thomas in.
hier staat het schoentje ook al klaar :inlove: en morgen krijgt ze de 1e van de 7 disney junglebook poppetjes :mrgreen:
ben benieuwd naar haar reactie morgen als ze het kadootje in d’r schoen ziet
ze vond de intocht ook helemaal geweldig :inlove:
@Suuus wrote:
Leuk he! Ik vond het vanavond ook erg leuk, met Nina die het voor het eerst echt goed begrijpt!
Maareee wat krijgen de kindjertjes allemaal grote dingen in hun schoen :shock: ? Bij ons is het een mandarijntje of een tandenborsteltje of zoiets, en daar zijn ze ook erg blij mee !
Wij mochten thuis elke dag onze schoen zetten, maar alleen in het weekend zat er een kadootje in. Dus geen grote kado’s, maar echt een klein schoenkadootje. Wij waren daar ook heel erg blij mee. Door de weeks lag er dan inderdaad een mandarijntje of wat pepernootjes of ander sinterklaassnoep in een zakje in onze schoenen.
Wij hadden een hond die ook erg dol was op snoepjes, dus deed Sinterklaas de snoepjes in een zakje :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb een tijd terug een rol met 3 of 4 poppetjes van Winnie de Pooh, Teigetje, Knorretje enz. gekocht. Die rol maak ik open en zo krijgt Kimberly elke keer 1 klein poppetje in haar schoentje/pantoffeltje. :inlove:
Het brood paste nieteens in haar kleine slofje, ik heb het brood dubbel moeten vouwen en het was al zo’n klein korstje :inlove: