schoenmerken

ik ben echt een leek wat betreft schoenen dus hier een vraag.



Ik draag zelf sinds ruim 3 jaar ecco’s en ben daar zeer tevreden over, mijn rugklachten zijn zo goed als weg, maar leuke schoenen voor onder een jurk/rok hebben ze niet.



Welk merk is goed (qua ecco-niveau) én heeft wel leuke zomer-modellen?(met dichte neuzen ivm panty)



En wat vinden jullie normaal qua prijzen voor schoenen?

zelf vind ik de ecco’s duur maar ik weet nu wel waar ik voor betaal dus dan heb ik het er wel voor over. (Let ook wel op de uitverkoop, scheelt toch weer)

Ecco heeft ook een een hele hakcollectie hoor.



Google maar eens op Ecco, de eerste hit is de officiele site en daar zie je laarzen, pumps, gympen, alles.



Ik vind zelf 100-150 euro voor een paar goede schoenen een mooie prijs.

150-200 voor wat exclusievere schoenen. Ik wissel goedkoper en duur af.



Je voeten zijn zoveel waard. Je zegt al dat door de ecco’s je rugpijn weg is, dat lijkt mij heel wat waard. :angel:

Zelf ben ik een fan van Paul Green wat betreft comfort.

was vanmiddag in de ecco shop hier in de stad en daar hadden ze dus niets staan wat onder een jurk/rok past en wat ze hadden was met open teen maar zal eens op de site kijken.



goedkope schoenen komen hier idd ook niet meer in huis

birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:

@konijn wrote:

birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




En dat draag jij onder een rok?



:silenced:

ik zweer bij wolky, die hebben deze zomer een erg vrouwelijke schoen :inlove:

@Madre wrote:

@konijn wrote:
birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




En dat draag jij onder een rok?



:silenced:


… en met panty :silenced: :lol:

@konijn wrote: