schoenmerken

ik ben echt een leek wat betreft schoenen dus hier een vraag.



Ik draag zelf sinds ruim 3 jaar ecco’s en ben daar zeer tevreden over, mijn rugklachten zijn zo goed als weg, maar leuke schoenen voor onder een jurk/rok hebben ze niet.



Welk merk is goed (qua ecco-niveau) én heeft wel leuke zomer-modellen?(met dichte neuzen ivm panty)



En wat vinden jullie normaal qua prijzen voor schoenen?

zelf vind ik de ecco’s duur maar ik weet nu wel waar ik voor betaal dus dan heb ik het er wel voor over. (Let ook wel op de uitverkoop, scheelt toch weer)

Ecco heeft ook een een hele hakcollectie hoor.



Google maar eens op Ecco, de eerste hit is de officiele site en daar zie je laarzen, pumps, gympen, alles.



Ik vind zelf 100-150 euro voor een paar goede schoenen een mooie prijs.

150-200 voor wat exclusievere schoenen. Ik wissel goedkoper en duur af.



Je voeten zijn zoveel waard. Je zegt al dat door de ecco’s je rugpijn weg is, dat lijkt mij heel wat waard. :angel:

Zelf ben ik een fan van Paul Green wat betreft comfort.

was vanmiddag in de ecco shop hier in de stad en daar hadden ze dus niets staan wat onder een jurk/rok past en wat ze hadden was met open teen maar zal eens op de site kijken.



goedkope schoenen komen hier idd ook niet meer in huis

birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:

@konijn wrote:

birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




En dat draag jij onder een rok?



:silenced:

ik zweer bij wolky, die hebben deze zomer een erg vrouwelijke schoen :inlove:

@Madre wrote:

@konijn wrote:
birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




En dat draag jij onder een rok?



:silenced:


… en met panty :silenced: :lol:

@konijn wrote:

birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




ik leef in mijn teva’s…maar die gaan dus niet onder mijn nieuwe jurk… :wink:

Ik heb de ‘vrouwelijke’ versie van Wolky gezien…

Vind er niks vrouwelijks aan … maar goed, comfort is ook belangrijk he…

Think! hebben leuke modellen en is ook een comfort schoen…

Kijk es op omoda onder Think!.. misschien is het iets voor jou…

@Madre wrote:

@konijn wrote:
birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




En dat draag jij onder een rok?



:silenced:




yes! Ik draag alleen maar rokken en loop idd met me birckenstock onder me rokken! tegenworodig draag ik wel mijn rokken icm een legging… maar je ziet het hier heeeeel veel! :lol:

@Affie wrote:

@Madre wrote:
@konijn wrote:
birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




En dat draag jij onder een rok?



:silenced:


… en met panty :silenced: :lol:




hmmm… als het pantyweer is draag ik dus echt geen birckenstock, dan bevriezen mijn tenen! dan loop ik lekker op mijn laarzen :lol:

ik heb deze jurk van street one in blauw gekocht en zoek dus hierbij een leuke schoen die ik tevens ook onder mijn 2 rokken kan dragen.



op hakken loop ik dus nooit maar een klein hakje moet dan toch wel kunnen?

ik zou daar ook gewoon mijn birckenstocks onder doen :oops: tja… k heb dus ook totaal geen gevoel voor kleding en combinaties… :oops: :oops:

Hush Puppies lopen ook echt comfortabel!

Ik weet, je mag het eigenlijk niet zeggen, maar de lekkerste schoenen MET hakje die ik ooit heb gekocht kwamen van de VAN HAREN :oops:



Ik had ze ooit gekocht voor een bruiloft toen ik nog studeerde en dus heel erg op de centjes moest letten. Het paar koste me EUR17,50 en ik heb er zeker 5 jaar met veel plezier en zonder pijn op gelopen. Intussen heb ik ze overigens wel weg gegooid, maar ik denk er nog wel eens aan terug :wink:



Ik heb verder goede ervaringen met GABOR en MANFIELD. :mrgreen:

@Madre wrote:

@konijn wrote:
birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




En dat draag jij onder een rok?



:silenced:
Ik draag mijn birckenstocks ook gewoon onder een rok. Heb meerdere kleuren BS en ik kies degene uit die het leukst bij mijn legging en rok passen.

Heerlijk vind ik het

Gabor :thumbup:

Gabor :thumbup:

Dr Martens. Die hebben ook een hele mooie pump