schoenmerken

Nou, ik heb al leuk paar van paul green gezien en een leuk paar van gabor…ik ga dus van de week maar eens kijken bij de betere schoenenwinkels hier in de buurt waar ze deze merken verkopen :mrgreen:



thanks meiden en meer goede merken blijven welkom… :wink:

Gabor en Ara schoenen zijn vaak de schoenen die ik pas, koop en heel veel en lang op loop. Ik hoef deze ook nooit in te lopen.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik woon momenteel in mijn ara’s



Zijn wel slippers, maar oooooo wat een zaligheid :mrgreen:

Footnotes en Birckenstock en dan in de winter een paar laarzen van JJ erbij :wink:

Geox?

@konijn wrote:

ik zou daar ook gewoon mijn birckenstocks onder doen :oops: tja… k heb dus ook totaal geen gevoel voor kleding en combinaties… :oops: :oops:




Ach joh, dat zal toch best meevallen?



Misschien dat er hier dames zijn die het geen gezicht vinden, maar ik vind slippers (geen bs fan maar wel talloze andere mooiere slippers hier) juist erg leuk onder een rok of jurk. Ik zou echt nooooit in een panty gaan lopen met pumps eronder, dat is gewoon mijn stijl niet, veel te netjes/damesachtig. Dat betekent toch niet meteen dat je geen gevoel voor kleding hebt? Gewoon geen standaard gevoel misschien :lol:

@konijn wrote:

ik zou daar ook gewoon mijn birckenstocks onder doen :oops: tja… k heb dus ook totaal geen gevoel voor kleding en combinaties… :oops: :oops:




Nou, Birkenstock slippers zijn juist hip onder een rokje hoor. Onder een broek zijn ze lekker degelijk, onder een rokje juist hip :wink:

Pumps horen onder een legging of tregging met een tuniek. Niet onder een rokje…



En panty’s in de zomer vind ik ook niet perse hip :eh:



Maar ik doe eigenlijk vooral wat ikzelf leuk vind :wink:

Jaaa birkenstocks zijn juist leuk onder een rokje of jurkje… ik zou ze niet onder een mantelpakje doen nee maar een vlot rokje met gekke print met daarboven een racerback effen topje en dan een lak birkenstock… mooi!!! :inlove:

Ik vind birkenstocks alleen mooi onder een lange lichte spijkerbroek met een beetje uitlopende pijpen, dan vallen ze een beetje weg en zien ze er niet zo lomp uit. Onder een rokje of jurkje vind ik niet mooi, maar ja, over smaak valt niet te twisten toch?



Schoenen van footnotes zijn heel comfortabel (wel duur)

Voor mij zijn birkenstock huis-tuin-en-keuken-sloffen, dus no way :hand: dat ik die buitenshuis onder een rokje zou dragen, maar ach over smaak valt idd niet te twisten :wink:

Hier gek op: Jan Janssen :inlove: Fred de la Bretoniere, DKode, Via Vai,



OP het moment zou ik deze graag willen :inlove:



tis dat ze € 229,00 kosten :shifty:

Gewone ballerina’s misschien? Ik heb een paar van de Manfield. Is net wat netter dan een slipper en plat. Maar een voetenbed zit er niet bepaald in.



In en om huis zweer ik bij m’n birkenstocks, maar die gaan dus niet aan naar het werk.

Ik doe trouwens vaak schoenen met een middelhoge hak aan onder een rok hoor! Alleen nu ik zwanger ben probeer ik zoveel mogelijk op platte schoenen te lopen.

Ik heb balerina’s van esprit in zwart dus vandaar dat ik al geen zwart schoentje zoek. Maar geen lekker voetbed.

De schoenen zijn ook voor oa naar mijn werk en daar loop ik in de pauze altijd buiten dus ze moeten wel lekker lopen.

Die foto van footnotes is wel het model wat ik zoek trouwens :wink:

ik ga weer googlen :mrgreen:



(ik vind birkenstock dus helemaal niet mooi…hoor wel dat ze heerlijk zitten maar tis niet mijn ding)

Ik heb ballerina’s van Esprit, Witte! gewoon plat.

Zitten erg lekker lopen goed.

@Madre wrote:

@konijn wrote:
birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




En dat draag jij onder een rok?



:silenced:




En dus, verketter mij maar…



Voor mijn aankomende reisje waar het 30 graden is heb ik Birkenstocks gekocht. Ik had neppe en die droeg ik thuis vrij vaak, dus dacht dat ik dan maar beter echte kon gaan kopen.



En ik had ze ook laatst onder een rok aan. :shifty: :silenced:



klopt het dat je die dingen moet inlopen?

Ja klopt Madre en vervolgens doe je ze noooooit meer uit. Zelfs niet als je een rok aan hebt :wink:

@boefje wrote:

@konijn wrote:
birckenstock? schijnt dus een mega goed voetbed in te zitten! ik heb e nu ook… ik woon erin! wat zijn ze heeerlijk! :dance:




ik leef in mijn teva’s…maar die gaan dus niet onder mijn nieuwe jurk… :wink:




teva heeft ook een mooi modelletje voor onder een jurk, kayenta heet ie geloof ik :thumbup:

Ik heb de juiste schoen nog steeds niet gevonden! Maar het is echt wel dringend… Want mijn rug gaat het anders ver begeven… Loop bijna de hele tijd op blote voeten!

ZOO dat is sinds 2 jaar echt mijn schoenenmerk voor de zomer vooral omdat ik brede voeten heb maar ze zitten super.

Ik heb brede voeten, een hoge wreef en steunzolen. Dus veel valt weg. Al die leuke schoentjes kan ik met geen mogelijkheid inkomen. Maar birkenstock zou ik ook rustig onder een rok aandoen. Dan maar een dagje zonder steunzolen. Ik ben al lang blij als ik een open schoen heb waar ik op kan lopen zonder direct last van mijn knieën en rug te krijgen.



Birkenstock heb je in heel veel kleuren, ik vind ze best leuk. Helemaal niet lomp. ZOO ken ik niet, waar koop je die?