Wat heeft jullie peuter voor een schoenmaat?
We lieten vanmorgen de voeten op meten van M.elinda ze heeft dus nu gewoon maat 26 dus huppa maat 27 kwa schoenen mee…
Volgens mij leeft ze beetje op grote voet
De andere schoenen met maat 26 heeft ze amper 3 maand aangehad :shock:
Thomas is 2 jaar en 2 maanden en heeft maat 26.
Jesse is 4 jaar en (bijna) 4 maanden en heeft maat 30.
Peutervoetjes kunnen snel groeien, die van Jesse zijn wel eens 3 maten gegroeid in 4 maanden tijd :shock: …
Op een gegeven moment gaat het minder snel, zijn voeten groeien nu gemiddeld elk half jaar 1 maat.
bizar he… Jayden had in september maat 24, en zit nu met 1 voet op 25 en de andere op 26… fijn, had in oktober snowboots gekocht, maat 26 (ik dacht doe maar bijna 2 maten groter), hoop dat hij ze nog gaat passen als we ze nodig gaan hebben :roll:
mt 25 met bijna 2,5 jaar.
Een jaar geleden kocht ik haar eerste schoentjes, maat 21.
Maar er zijn dus ook kids van net 4 die nog maat 24 hebben…
Jinthe, 2,5 jaar, heeft maat 24/25.
hier kleine smalle voetjes, dus nu 27 maar daar kan ze makkelijk het eind van het seizoen mee halen.
net 3 en maat 24
Onze 2e is bijna 6 en heeft maat 28 :lol: .
Mijn zoon had in september toen hij 2 jaar en 5 maanden was maat 26. In het voorjaar had hij maat 24. In september 2010 had hij maat 23.
Mijn dochter had in september (4 jaar en 8 maanden) maat 30. Een half jaartje ervoor maat 29 een jaar daarvoor 28.
Larissa net 3 maat 26
Bjorn 5 jaar en 10 maanden maat 29/30
Onze meid heeft sinds augustus maat 27.
Casper met 3 jaar en bijna 3 maanden dus maatje 25/26 (ligt ook een beetje aan de schoenen en hoe ze vallen) maar ik meen dat hij ook in korte tijd flink groeit qua voeten. In de zomer had hij nog maat 22/23 en kon zijn Teva’s met maatje 22,5 nog aan. :o
@mamaMarije wrote:
Kes is bijna 7 en heeft maat 28 :lol:
Beide kinderen hebben altijd kleine voeten gehad. Papa en mama leven ook niet op grote voet. Indy is net 9 en heeft nu maat 33.
Ivan bijna 3 maat 25 (soms 24 nog hangt van de schoen af)
@Fleur wrote:
@mamaMarije wrote:
Kes is bijna 7 en heeft maat 28 :lol:
Beide kinderen hebben altijd kleine voeten gehad. Papa en mama leven ook niet op grote voet. Indy is net 9 en heeft nu maat 33.
Amy, bijna 7 en maat 28 vorig jaar nog maatje 26 dus ben al heel blij dat het iets gegroeid is :mrgreen:
ach mijn man heeft maat 42… dat is bij een lengte van 1.86 echt niet heel groot te noemen (wel heel voordelig, hij koopt alleen schoenen in de allerlaatste saleronde omdat maat 42 er eigenlijk altijd gewoon staat en haalt soms op die manier schoenen voor 20/25 euro 20/25% van de originele prijs).
Het grappige vind ik overigens zelf dat onze 3e die nu met 3 jaar op maatje 24 en dus niet al te grote voetjes loopt bij zijn geboorte juist hele grote voeten had.
Dat met de pretecho met 26 weken die vrouw zei: ik zou geen 0-3 maanden sokjes kopen als ik jullie was… en zelfs 3-6 maand gewoon te klein bleek :shock: .
Hij had dus op dag 2 sokken 6-12 maand aan en dat zat als gegoten… en nu dus van die kleine pootjes .
Ella bijna 3 al vanaf het begin van de zomer maat 24
Zo te lezen hebben die van ons dus echt grote voeten :? …
Dorien net 3 maat 27
Mijn jongste is bijna 4 (nog 1 week!) en die heeft maat 24/25. Mijn oudste heeft trouwens met zijn 5 jaren maat 27…
Kleine voeten, als ik het zo lees.
Jinte is 4 jr 4 mnd en heeft mt 28, gaat naar 29 toe binnenkort.
Fenne is 2 jr 1 mnd en is net naar mt 24 gegaan.