Visite hoeft de schoenen niet uit te doen maar kinderen wel. Simpel om het feit dat kinderen expres in de plassen en de modder lopen en dan ook nog met schoenen aan op de bank en bedden klimmen.
Visite hoeft de schoenen niet uit te doen maar kinderen wel. Simpel om het feit dat kinderen expres in de plassen en de modder lopen en dan ook nog met schoenen aan op de bank en bedden klimmen.
Hier net zo met visite. mijn eigen schoenen doe ik vaak wel uit als ik bij iemand thuis kom. In iedergeval wel bij mensen die zelf ook niet op schoenen lopen in hun huis.
hier altijd de schoenen aan.
we hebben ook een hond.
die neemt ook van alles mee naar binnen onder zijn poten…haha
Ehm…ik heb ze vaak aan :oops: Gewoon omdat ik te lui ben om ze uit te doen.
Heb altijd sneakers aan, veeg goed m’n voeten en dweil om de dag.ZIe het probleem niet zo.Als ik eraan denk doe ik ze wel uit, maar vaak denk ik er dus niet aan. Daarbij, als de vloer koud is geeft het koude door, waardoor ik zere spieren krijg (reuma)
Met hakken weer wel, ik wordt idioot van m’n eigen getik.Die gaan altijd uit.
De kids mogen wel zonder schoenen, maar dan met pantoffels. OP blote voeten vind ik te koud opgeven en dus lopen ze dan meer kans op een blaasonsteking e.d.
Sandalen e.d in de zomer vind ik ook prima.
Klompen,crocs,laarzen,werkschoenen horen op de mat of buiten.
Sorry meer opties kreeg ik er niet bij… gebeurt wel eens geloof ik…
Wij hebben overigens ook een hond (hadden er twee) maar als die uit zijn geweest doen we altijd de pootjes even af met een oude handdoek, even de viezigheid er af vegen.
Visite hoeft uiteraard de schoenen niet uit te doen als ze dat niet willen.
wat ze zelf willen…
aan of uit maakt niet uit
Met slecht weer meteen bij de deur uit (ik zelf hou ze meestal dan
aan…vraag me niet waarom dat is zo) en anders de hele dag
aan.
Kids lopen wel veel op sloffen, sokken of bote voeten.
Ik loop ook graag en vaak op blote voeten, maar vanaf
de herfst ongeveer draag ik hele dagen m’n laarzen/schoenen/gympen.
(dus na het aankleden meteen aan en vlak voor het naar bed
gaan uit)
Wij hebben bijna altijd schoenen aan in huis. We hebben wel sloffen hoor, maar dat is meer voor als ik 's nachts mijn bed uit moet of een keer 's ochtends rustig aan kan doen. Het is misschien ook net wat je gewend bent. Vroeger thuis droeg ik ook altijd schoenen in huis, was bij ons heel normaal. Bij de meeste vrienden/vriendinnen kan ik ook gewoon mijn schoenen aan laten, wat ik wel zo prettig vindt.
Kinderen wisselend, ikke altijd uit, manlief altijd aan.
's Winters piep ik m’n sloffen aan en 's zomers loop ik altijd op blote voeten. Vind schoenen in de weg zitten als in binnen ben. Ik loop 's zomers zelfs op m’n werk op blote voeten. (Ik voel me nogal thuis op m’n werk :mrgreen: )
De meiden lopen 's zomers ook veel op hun blote kakkies. Bij vies weer gaan de schoenen uit en de toffeltjes aan, maar verder mogen ze zelf kiezen.
Hier altijd uit! Maar wel slippers oid aan want anders is het zo glad (jaja, goed gepoetste vloer he! )