Schoenen aan of uit?

ohhh heb per ongeluk ‘altijd aan’ gestemd maar dat moet dus ‘uit’ zijn!

Meestal gewoon aan, maar als ik op de bank ga liggen ofzo dan doe ik ze uit. Laten jullie je bezoek ook echt de schoenen uitdoen? Ik ken eigenlijk niemand hier dat dat doet, lijkt me vreselijk om mijn schoenen uit te moeten doen als ik op bezoek kom eigenlijk :?

Als het vies weer is buiten doen we ze uit, is het droog dan houden we ze vaak aan. Ligt er ook weer aan wat we verder nog gaan doen, als we weer weggaan binnen het uur houden we ze bijv aan.

Ik stem dus niet, want mijn optie staat er niet bij :think:

@Pitje27 wrote:

@fiep klophout wrote:

ik liep vroeger altijd op blote voeten, ook in de winter, op de koude tegelvloer. maar nu laat ik ze uit als ik uit bed kom, tot ik weg ga, en laat ik ze aan als ik thuis kom, tot ik naar bed ga/op de bank ga liggen. Ik ben gewoon een lui mens :mrgreen:

heej ditg bedoel ik eigenlijk

Dit is niet altijd uit en hier ook van toepassing, heb dus ook ‘aan’ gestemd :mrgreen: (nu op het moment helemaal… ben blij als ik mn schoenen aan heb en dat is echt niet iets wat ik 5x per dag wil doen :silenced: )

Anne loopt meestal op haar sloffen in huis en ik meestal op mn schoenen, mn partner trouwens ook op zn schoenen.

Uit!

Maar niet om de herrie of de viezigheid (of ze moeten al zooooo vies zijn :wink: )

Het is niet zo als ik boodschappen heb gedaan en ik kom met een zware tas in huis dat eerst de schoenen uit moeten

Ik loop rustig met schoenen aan door het huis.

Maar ik vind het prettiger zondr schoenen in huis te zijn.

Bij mijn ouders ook trouwens, neem altijd sloffen mee :wink:

Maar niet omdat het moet maar omdat ik het zelf lekkerder vind zitten :wink:

Hier zijn de schoenen meestal uit.

Als we weg zijn geweest komt het wel eens voor dat ze nog evnetjes aan blijven

Verder draag ik nooit sokken als ik geen schoenen aanhoef, draag in huis crocs en wil daar echt geen sokken bij aan.

De oudste heeft ook een hekel aan sokken, begint de dag er wel mee maar na een uur of wat moeten ze uit.

Visite mag lekker zijn schoenen aanhouden.

Voel me zelf altijd wat onprettig als ik ergens kom en de schoenen moeten uit.

@joseetje wrote:

Verder draag ik nooit sokken als ik geen schoenen aanhoef,

Ik draag juist wel sokken als de schoentjes uit zijn.

Ik draag nooit sokken in schoenen… :think:

Rare tic :lol: :lol: :lol:

@Greetje14 wrote:

@joseetje wrote:
Verder draag ik nooit sokken als ik geen schoenen aanhoef,

Ik draag juist wel sokken als de schoentjes uit zijn.

Ik draag nooit sokken in schoenen… :think:

Rare tic :lol: :lol: :lol:

ik draag nooit sokken behalve als ik ga paardrijden…

Ik loop op badslippers in huis. De kinderen vaak op schoenen of blote voeten.

Ik stofzuig iedere ochtend, maar de haren van de hond liggen er zo weer, en ik vind het echt mega vies als je sokken zo onder de hondenharen zitten.

Ik heb slippers die bedoeld zijn voor buiten alleen draag ik die altijd binnen. :mrgreen:

Jolande ook trouwens.

Met je schoenen in huis is smerig vind ik. Ook al is het droog dan nog… Visite mag de schoenen best aanhouden tenzij het Manolo’s of Choo’s zijn want die ruïneren de parket vloer. :angel:

Nou de visite hoeft hier ook de schoenen niet uit hoor!

Kom op, we leven in ons huis :wink:

ik heb eigenlijk altijd mijn schoenen uit thuis. Gewoon omdat ik schoenen ondingen vind. Maar als ik eens een rok of dergelijks aanheb, hou ik mijn schoenen wel aan. Omdat ik het geen gezicht vind als je dan geen schoenen aan heb.

Maar sophie heeft bijna altijd schoenen aan omdat ze dat prettig vind.

Wanneer ze haar laarzen aan heeft gehad buiten, gaan diewel op de mat uit.

Visite mogen zeker hun schoenen aanhouden! ik zou het zelf ook niet prettig vinden als ik ergens op visite ga en ik moet mijn schoenen uitdoen.

@knipoogje1983 wrote:

ik heb eigenlijk altijd mijn schoenen uit thuis. Gewoon omdat ik schoenen ondingen vind. Maar als ik eens een rok of dergelijks aanheb, hou ik mijn schoenen wel aan. Omdat ik het geen gezicht vind als je dan geen schoenen aan heb.

.

Visite mag hier ook de schoenen aanhouden trouwens…

Ik had eergisteren een jurk aan… tot de knietjes… daaronder een zwarte legging… en hoge sokken met 3000 kleurtjes… toen deed ik mijn pantoffels aan… en ik had het koud, dus een vest van Azzy…

Dat zag er prachtigggg uit… :liar: Az moest lachen toen ie thuiskwam… :lol:

@ruud wrote:

Ik heb slippers die bedoeld zijn voor buiten alleen draag ik die altijd binnen. :mrgreen:

Jolande ook trouwens.

Wij ook.. :thumbup:

ik heb eigenlijk mijn schoenen bijna altijd aan behalve in de avond, dan trek ik ze uit, om lekker op de bank te kruipen.

kinderen doen schoenen uit, alles wat komt spelen ook. Ik ga nog (net) niet zover dat ik ook van de ouders en ander bezoek verlang dat ze hun schoenen in het halletje uittrekken :wink:

ik krijg het alleen Peter nog niet aan zijn verstand gepeuterd :roll:

Onze keus staat er niet bij…soms aan ,soms uit…

Wij lopen nooit op hakken,dus beneden lopen wij wel met schoenen aan,vaak ook zonder hoor…

maar boven schoenen uit…

Zelf gooi ik schoenen uit als ik binnen ben, Jan ook.

Loop eigenlijk de hele dag op sokken.

Bij de achterdeur staan van die badslippers voor als ik even iets in de container wil gooien.

Het bezoek mag van hun schoenen aanhouden als ze willen.

Allemaal de schoenen uit hier, vind het niet hygiënisch schoenen aan in huis.