Ik heb hier geen oerwoud hoor… Enkel een verdwaald haartje.
Lieverd, mijn reactie was niet op jouw gericht Maar er zijn wel vrouwen onder ons die helemaal niet scheren omdat ze het puur natuur vinden + beschermend.
:-*
@D. wrote:
Precies, straks verslikt-ie zich nog! 8)
Of erger, hij moet graaien om naar de juiste plekje te zoeken. :o :lol:
Precies. Ik moet er niet denken en denk mijn vriend ook niet om tussen de oerwoud te moeten gaan beffen :silenced: :lol:
Ik lig dubbel hier van het lachen :lol:
Plukkie shag :sick:
Hier dus ook netjes alles weg!
ik ben pas gecurreteerd en ik hoorde dat men helemaal onder de betadine zaten, maar bij mij niets :think: wellicht omdat ik dus geen haar heb :think:
Weet nog mijn eerste schaamhaar, had ik eraf geknipt :wink:
Dat vraag ik me af of het een fabeltje is. Want als je je gezicht/armen zou scheren, dan groeit het ook dikker en langer.
Het is een gedeeltelijk fabeltje :), ze worden niet dikker of langer, maar ze worden er wel steviger door, hierdoor lijken ze dan donkerder en vallen ze wat meer op. Maar de werkelijke dikte veranderd niet
Het is een gedeeltelijk fabeltje :), ze worden niet dikker of langer, maar ze worden er wel steviger door, hierdoor lijken ze dan donkerder en vallen ze wat meer op. Maar de werkelijke dikte veranderd niet
Hier ook absoluut scheren! Ik hou niet zo van puur natuur wat dat betreft. Helemaal glad hoeft voor mij ook niet, maar wel gewoon netjes kort en weinig. Ik had het vorige keer toevallig de dag ervoor allemaal bijgewerkt. Zelfs m’n benen had ik nog helemaal geëpileerd. In een moeilijke pose op de bank lukte dat toen nog net. Ik was toen 35 weken zwanger. Ik kreeg tijdens de bevallig zelfs nog een verbaast compliment. :oops:
Ja en de mama’s van toen die scheren zich nu ook opeens. Tenminste ik ken toch al wat dames die wat ouder zijn, die het ook doen. Heel grappig het schijnt in mijn schoonfamilie heel normaal te zijn, dat de dames, maar ook de heren alles bijhouden daar.
Hier ook absoluut scheren! Ik hou niet zo van puur natuur wat dat betreft. Helemaal glad hoeft voor mij ook niet, maar wel gewoon netjes kort en weinig. Ik had het vorige keer toevallig de dag ervoor allemaal bijgewerkt. Zelfs m’n benen had ik nog helemaal geëpileerd. In een moeilijke pose op de bank lukte dat toen nog net. Ik was toen 35 weken zwanger. Ik kreeg tijdens de bevallig zelfs nog een verbaast compliment. :oops:
Ik denk dat artsen het best wel waarderen als je de boel netjes hebt van onder.
Het haar zal er best met een reden zitten, maar vind het niet altijd even fris :sick:
En wat dacht je van 15 jaar geleden een man die al zijn schaamhaar zou wegscheren? Tegenwoordig wordt bijna verwacht dat een man zelfs zijn borst, rug, arm en beenhaar verwijderd. Mijn harige man scheert enkel zijn gezicht en echt waar dat heeft hij ook gedaan de dag voor onze bevalling maar voor de rest heeft ook hij zich niet geschaamd voor zijn oerwoudje. En eerlijk is eerlijk zulke dingen zijn werkelijk wel het laatste waar ik aan heb gedacht toen ik lag te bevallen. Het enige waar ik aan dacht was; hoop maar niet dat ze me hoeven in te knippen. :lol: *buiten het stukje jemig is hij er al uit? *