Scheren of puur natuur?

Vandaag moest ik er maar weer aan geloven… Ik zag door de bomen het bos niet meer en heb het down-under maar weer ff goed gekortwiekt.

Maar mennnn, wat een crime…

Houden jullie het netjes bij? Of laten jullie het ‘puur natuur’ groeien omdat het lastiger wordt?

Of schakelen jullie hulp in van bijv. partner?

Nou ik was de vorige keer toch echt niet helemaal ‘puur natuur’ :oops: maar ik kreeg een rotopmerking van de verpleging bij het hechten van de knip :shifty: dat ze het zo jammer vonden, vroeger kwam er standaard een scheermes langs bij de bevalling maar dat mocht niet meer :roll: :roll: ja en bedankt.

Nu is het zelf bijhouden met een spiegel…

Partner vertrouw ik in veel dingen maar dit gaat me te ver :mrgreen:

Das lullig Marlous! :shock: Hier echt nog nooit opmerkingen gehad en echt als ze in een ziekenhuis niet eens meer een scheermesje hebben…als het echt nodig is kunnen ze toch zelf strategisch een en ander wegscheren? :wall: Kan mij boeien dat het niet symmetrisch of in de vorm van een hartje gebeurd…de eerste tijd na de bevalling met hechtingen denk ik er niet over om te gaan scheren en daarna kan ik er zelf wel weer bij. Daarbij zijn er ook nog mensen (met hydradenitis bv) die beter NIET kunnen scheren ivm de irritatie.

Mijn partner is echt bedreven met een scheermesje maar mijn vagina hoeft ie echt niet te gaan scheren zeker niet als ik op het punt van bevallen sta…dan wordt er al genoeg ‘gewroet’ down under. :wink:

Hier heb ik het zelf toen wat bijgehouden, af en toe, zodat het niet een heel oerwoud werd :wink:

Gewoon een beetje op de tast, want zien ging natuurlijk helemaal niet! Met spiegel lukt me niet, toen kiepte ik bijna voorover om het kunnen zien :lol: had gewoon het spiegeltje anders moeten neerzetten/leggen, maar heb 't toen maar gewoon gedaan zoals ik het telkens al deed.

Partner zou ik het niet laten doen :shifty: hij is goed met een scheermesje, maar dit ging mij te ver. (hij wilde/durfde het zelf ook niet :angel:)

Ehhm… Bij Katie had ik niet kunnen scheren en nu kan ik dat ook niet meer ivm buik maar ik schakel wel mn vriend in. Lijk me zo genánt om hem te zien scheren bij mij :lol: Hij scheert ook onder en toch netjes, dan kan ie dat bij mij ook :thumbup: :lol:

Nee, als ik het laat groeien, dan gaat het bij mij irriteren. :roll:

Scheren! Zeker weten.

Ik stond om 4 uur 's nachts met weeen onder de douche nog met mijn scheermes alles voor de zekerheid voor het geval er nog iets bijgewerkt moest worden. En dat terwijl ik die ochtend bij de gyn was geweest en dus alles toen al netjes was.

Ik deed het op de tast.

En anders zou ik het vriend vragen. Dat zou ik echt veel minder genant vinden dan het oerwoud showen aan mensen die je niet kent.

Absoluut scheren, ondanks mn gigabuik is het me altijd gelukt voor een spiegel en anders deed ik het gewoon op gevoel :lol: . Manlief mocht het niet doen, want bij Indy had hij mn benen geschoren en toen mn scheenbeen open gehaald :wall: litteken zit er nog dus als hij vroeg zal ik het doen, liet ik hem mn been zien haha :lol:

Scheren, 1x heeft manlief het gedaan vlak voor de keizersnede.

Ik had een vlecht gemaakt… vonden ze in het zh heel handig.

grapje.

Normaal hou ik het zelf bij… Vind het vooral prettig als ik ongi ben. Tijdens me vorige zwangerschap heb ik het hubbie een keertje laten doen, maar vond dat maar niks. Deed het liever zelf. Heb het toen maar op de tast gedaan. Ga ik dus nu ook weer doen zodra die buik in de weg gaat zitten. Al schaamde ik me trouwens na me bevalling wel voor de kraamverzorgster als ze me hechtingen ging nakijken. Toen werd het niet bijgehouden natuurlijk en het was al een paar dagen geleden.

scheren!!!

scheer me niet vlak voordat ik ongesteld met worden, dan irriteert me de boel ontzettend :silenced:

Ik heb het tijdens mn zwangerschap ook aldoor kunnen bijhouden.

@Kwakje wrote:

grapje.

Hahahahaha ik lig hier in een deuk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Hier had ik het met de bevalling van Lynn ook geschoren.

Helaas daarna zoveel trammelant gehad met een knip die totaal niet genas, compleet ging wijken en ontsteken en alles met een mega litteken tot gevolg, dat ik sindsdien niets meer heb geschoren (durf niet goed meer :oops: ). Moet ik toch wat op verzinnen nu…

@Kwakje wrote:

:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

grapje.
:lol: :lol: :lol:

Scheren absoluut.

Vraag mij dan af, scheren jullie de bikini lijn of alles down under?

Manlief heeft het bij de oudste 1x gedaan, maar we vonden het beide helemaal niets! Dus deed ik het op de tast of met spiegeltje.

@Sweet-Love wrote:

Scheren absoluut.

Manlief heeft het bij de oudste 1x gedaan, maar we vonden het beide helemaal niets! Dus deed ik het op de tast of met spiegeltje.

Ik scheer alles. Vind ik zelf prettiger.

@Sweet-Love wrote:

Scheren absoluut.

Ik alles. Dat omdat het me gaat irriteren en jeuken.

ook alles behalve dan vlak voor mn mandelijkse periode

Ik scheer alles 1x per week en dan ook goed (tegen haargroeirichting in want anders ziet het er niet uit) en heb wel een streepje, anders is het zo ‘bloot’. Als ik vaker scheer gaat het erg irriteren. Dus altijd voorafgaand aan de controle.

Nu met dikke buik is het wel wat lastig, maar het lukt heel goed op de tast. Schaamlippen zijn wel enorm gezwollen, ook door de spataders, dus echt charmant ziet het er niet uit. Maar ik voel me er wel beter bij dan wanneer ik het zou laten staan. En de verloskundige vond het de vorige keer erg fijn ivm hechten.

hier ook scheren op de tast. en toen ik er niet meer zo goed bijkon heb ik alles er maar afgehaald omdat het er anders helemaal zo raar uit zou zien :mrgreen:

heb zelfs met weeen onder de douche alles nog even netjes gemaakt. manlief heeft toen wel even gekeken of het er netjes uitzag en niet dat ik nog plekjes was vergeten :mrgreen:

Wat is scheren op tast? :think: