Scheren of puur natuur?

Bij komt het neer op voelen met me handen of alles wel weg is, zo nee dan nog even het mesje erlangs.

Hier ook scheren, en op het laatst inderdaad op de tast. Pcies wat kitten zegt.

Dat jullie dat aandurven met mesjes… Ik doe het met de ladyshave, maar dan nog bloed her en der :shifty:

Memmie heb slechte ervaringen met ladyshave’s. Die heeft ooit letterlijk een hap uit me schaamlip genomen. Nee dan liever soms een stukje vel mee.

:shock: dat klinkt echt heel eng!

inderdaad op de tast, voelen waar nog haar zit en dan het mesje/shaver of wat dan ook er langs halen :mrgreen:

en dan even door manlief laten checken of je alles hebt :mrgreen:

ik deed vaak 1 been op de badrand zetten (wij douchten toen nog in bad) dan kon ik er wat makkelijk bij :oops:

hier puur natuur.

krijg altijd bultjes en jeuk als ik het scheer.

dat doe ik dus niet meer.

een gyn/vk is wel wat gewend.

ik schaam me er niet voor.

Ik scheer altijd alles en smeer het daarna altijd in met babyolie, nooit last meer gehad van irritatie en bultjes. :thumbup:

ik scheer me zowieso altijd daar, elke week, ook nu ik niet zwanger ben.

op het laatst bij mijn zwangerschappen deed ik het met een spiegeltje.

nadeel, ik zit altijd helemaal onder de pukkeltjes

Ik dacht al bijna dat ik de enige was die puur natuur in dr eigen oerwoudje beviel :slight_smile:

Dat haar zit er met een reden, het beschermt je lichaam, dus waarom wegscheren?

Zeker na wat ik hier lees over het perongeluk wegscheren van stukjes huid ben ik blij dat ik niet zo moeilijk doe en het lekker laat groeien. :lol:

Hier ook puur natuur hoor. Ben het met Mouse eens. het haar zit er niet voor niets.

Wel houdt ik bij dat het niet te lang word. Dus er zit bij mij haar maar wel kort.

Hier ook puur natuur. Ik hou het wel zo bij dat het niet helemaal wild groeit :lol: :smiley: maar ik scheer zeker niet alles. Puur omdat ik daarna jeuk en bultjes krijg. Ben ook zo bevallen en heb me er echt niet voor geschaamd.

Ik had echt niet verwacht dat zovelen het nog puur natuur laten :shifty:

Geen haar op m’n … (hoofd ja :wink:) die er over piekerde om de boel te laten groeien hoor! Rond bevallingstijd dagelijks bijgehouden en ben met de eerste weeën ook nog gauw even onder de douche gesprongen :shifty:. Het zou me misschien niets moeten kunnen schelen, maar dat doet het wel 8). Ik vind zelf de Wilkinson Intuition mesjes (met zeepblokje) erg handig.

Ik kan me juist niet voorstellen dat mensen het zo glad houden. De associatie ‘glad’ heb ik echt bij kleine meisjes, ik vind het er ook echt heel onvrouwelijk uitzien als er geheel geen haar meer zit.

Ik knip het soms wel bij zodat het niet te lang wordt en onder mn onderbroek/bikini uit komt groeien. Maar aan de andere kant, ach ik draag ook geen lingerie of strings, dus de kans dat het eronderuit komt is al niet zo groot.[/spoiler]

Niet eens bij stil gestaan om het te scheren hiervoor. Ik scheer me daar zowiezo niet, hooguit de buitenste randjes van de zogenaamde bikinilijn, wat dan meer een badpaklijn is.

Gaat bij mij mega irriteren, zalfjes, cremmetjes enzo helpen echt niet. Vind het wel vervelend als het te lang wordt, dus knip het dan bij met een schaartje, maar aan het einde van mijn zwangerschap denk ik daar ook niet echt meer aan en kan die bikinilijn me gestolen worden, dus dan toch wel puur natuur.

Helemaal bloot vind ik idd helemaal niks, dan krijg ik ook zo’n kleine meisjes gevoel bij, heb dat ooit 1 keer gedaan toen ik nog veel jonger was, en daarna nooit meer behoefte aan gehad. Geef mij maar een lekker bosje haar :slight_smile:

@Mouse! wrote:

Ik kan me juist niet voorstellen dat mensen het zo glad houden. De associatie ‘glad’ heb ik echt bij kleine meisjes, ik vind het er ook echt heel onvrouwelijk uitzien als er geheel geen haar meer zit.[/spoiler]

Misschien niet helemaal goed neergezet van me, maar dat bedoelde ik nou ook weer niet 8)

Als je het eenmaal scheert wordt het ook alsmaar langer en moet je het (steeds) vaker (en goed) bij houden/scheren.

Maar goed ik ben gezegend met weinig haar. En heb er niet eens bij stil gestaan.

@Kwakje wrote:

Als je het eenmaal scheert wordt het ook alsmaar langer en moet je het (steeds) vaker (en goed) bij houden/scheren.

Ik scheer mij dagelijks, ook mijn benen trouwens. Heerlijk een beetje glad door het leven. :lol:

Ik vind glad echt heel erg fijn. Ik vind het hygienisch, ik vind het véél fijner tijdens seks. Haar vind ik onprettig en onaantrekkelijk, hier dus ook tussen de eerste weeën door nog aan de slag met het scheermesje. Dat Wilkinsonding met zeepje heb ik ook, geweldig!

Overigens geen ‘kleine meisjes’-associatie bij een gladgeschoren onderkant. Vrouwelijkheid zit in heel andere dingen dan in de hoeveelheid haar op je muts. 8)

@D. wrote:

Ik vind glad echt heel erg fijn. Ik vind het hygienisch, ik vind het véél fijner tijdens seks.

Precies. Ik moet er niet denken en denk mijn vriend ook niet om tussen de oerwoud te moeten gaan beffen :silenced: :lol:

@Mariiyelle wrote:

@D. wrote:
Ik vind glad echt heel erg fijn. Ik vind het hygienisch, ik vind het véél fijner tijdens seks.

Precies. Ik moet er niet denken en denk mijn vriend ook niet om tussen de oerwoud te moeten gaan beffen :silenced: :lol:

Ik heb hier geen oerwoud hoor... Enkel een verdwaald haartje. :wink: