SAMCRO

Zijn er meer fans van de serie Sons of Anarchy die op zondagavond op RTL 7 word uitgezonden? Ik vind het zo’n goede serie :thumbup: maar hoor er verder niemand over dus was even benieuwd :lol: .

Had net voordat het begon al eens een topic geopend had namelijk al 3 seizoenen gezien.

Nu dus weer opnieuw aan het kijken,…blijft goed :thumbup:

ja…fantastische serie.

Gister erg spannend en zielig met de vrouw van Opie… :cry:

Nou he, ik zat gewoon te huilen :oops: . Vond dat nummer ook zo mooi wat gedraaid werd toen Jax met Abel zat :inlove: , Forever young!

Ja prachtig he!

Ik hield het ook niet droog hoor.

Maar wel fijn om te lezen dat er dus zowiezo al 3 seizoenen zijn :mrgreen:

Hopelijk blijven ze het uitzenden.



En wat is die moeder van Jax toch een secreet he hahaha…maar ook wel weer leuk :wink:

Moest even nadenken SAMCRO?? Maar zat toevallig vanochtend nog te denken van he daar is nog geen topic over. Ik kijk er niet bewust naar maar de keren dat ik er langs zap blijf ik wel hangen.



Het heeft wel wat en de muziekkeuzes vallen me ook vaak op.



Moet er ook wel om lachen - zo club van mensen die nu stiekem allemaal een soort van aantrekkeljk zijn maar bij zo’n echte club zou ik ws gillend wegrennen van ellende.

Ja das ook zo, ik zat op hyves te zoeken maar die mensen op de Sons hyves :silenced: .



En Gemma tja, mijn nicht heeft alle seizoenen al gezien en die zegt dat je echt respect krijgt voor haar. Ik dacht trouwens dat er al 5 seizoenen waren eigelijk :think: .

wat heerlijk om te lezen dat er al 5 seizoenen van zijn.

Ik vind het echt een heerlijke serie.En idd die mensen zijn zooo verschrikkelijk fout dat het gewoon weer erg leuk is. :mrgreen:

wat ik zo vet cool vind, is dat Gemma ook de vrouw van Al Bundy is!! Goh hoe heet ze daar ook alweer. Nou uit Married with children dus. Oh! Peggy natuurlijk.



In elk geval, wij nemen ‘sons’ elke zondag op en kijken dan lekker op maandagavond als we tijd en zin hebben. Vinden het wel laat namelijk op de zondagavond.

Manlief zei gister nog dat er te weinig in geschoten werd en toen kwam die ‘overval’ door die andere bende. Hij ook weer tevreden :roll:

Volgende seizoenen worden nog iets ruiger en inderdaad krijg je dan juist heel veel respect voor Gemma,…zal nog niks verklappen. :silenced: :wink:

Oeeee spannend Niek…mondje dicht he :wink:

Ach uiteindelijk zijn het toch de mama’s die stiekem de baas zijn enzo - en als een leeuwin het nest verdedigen.

ja dat gaat daar zeker op…mama regelt het allemaal wel :mrgreen:

Mannen blijven toch kinderen he :smiley:

Vanavond 2 afleveringen zag ik!!

Lekkerrrrrrrr

O 2 dat had ik nog niet eens gezien :dance: . Ik had ook al de eerste paar minuten gezien omdat in de gids stond dat het later begon. Nou die tweede maar opnemen dan anders wordt het wel heel laat :zzz: .

heb het gister gezien, brrr heftig zeg

ik weet niet of ik dit zal blijven volgen :eh:

Hier nog iemand die dit een goede serie vind! :smiley:



Er zitten best wel heftige stukken in, maar dat is misschien ook wel wat me erin aanspreekt.



En inderdaad… de vrouwen hebben meer voor het zeggen als de mannen denken :wink: Alleen regelen ze meer achter de schermen. Zonder vrouw… een zielige man :stuck_out_tongue:

Was heftig idd.Vooral de 2e aflevering.

Zag ik nou goed dat dat de eerste was van seizoen 2?



Blijft een goede serie.

Maar idd harder dan seizoen 1.

De 2de aflevering was inderdaad de 1ste aflevering van het volgende seizoen.

Fijn dat ze gelijk verder gaan :thumbup:

Deze aflevering was wel heftig, had het al gezien dus toen die scene met Gemma kwam ben ik maar al naar boven gegaan.

Trek me dat soort dingen net altijd iets te veel aan :?

Maar hierna zal je zien dat je nog meer respect voor het karakter Gemma krijgt :wink:

Pfoe ik heb net de laatste aflevering gekeken :cry: wat heftig zeg met Gemma. Ik kan me daar echt over opwinden, voorla dat die vrouw haar lokte :evil: .

Okeeee rustig Debbie, tis televisie, adem in adem uit :slight_smile: .