SAMCRO

Ik viel halverwege in geloof ik. Vond het ook wel heftig zeker dat ze haar te pakken namen.



Maar ik werd ook wel misselijk van het idee dat om hun eigen stommiteit te verdoezelen iemand anders afgemaakt werd.



En dan te bedenken dat dit soort dingen ook echt bestaan waarbij ik dan meestal denk van ach als ze elkaar onderling maar afmaken en geen onschuldige mensen pakken - met vergeldingen enzo.

Net de aflevering van afgelopen zondag gezien. Mijn respect voor Gemma groeit :cry: . Dat ze die gasten gewoon doorziet en dr mond kan houden :thumbup: . Heftig hoor. Kijk nu naar Private practice en daar is ook iemand gruwelijk verkracht, je zou bijna een hekel aan mannen krijgen grrrrr.

Ja arme Gemma.

Ik hou mijn hart vast met wat die gasten nu weer van plan zijn.

Griezels!! :cry:

wat moet je dan toch een krachtige vrouw zijn he,…petje af.

Vind naarmate de serie vorderd de karakters echt steeds beter worden.

Jay die het steeds meer tegen Clay opneemt, Gemma die er alles aan doet om de club bij elkaar te houden enz

Gisteren ook weer gekeken.



Ik moest wel lachen om dat meisje die geen zin had om als een schoolmeisje met van die grieten te gaan vechten om Jay. Zoals moederoverste Gemma voorstelde.

Hihi ja dat was wel cool, vooral toen die Tietenmarie de wc in kwam gelopen :clap: .

haha je die blik van haar…onbetaalbaar.

Ik vind die ene(bobby heetie geloof ik) met zijn elvis imitatie ook altijd zo leuk en grappig…haha

Ik vind die Opie wel een schatje - maar na dit programma komt een soort van docu over vetes tussen van die motorgangs in america (ik geloof dat rivaliserende motorclubs in scandinavie er ook aardig wat van kunnen met drive by shootings op de rijksweg enzo) en dan denk laat ons maar een beetje romantisch zwijmelen bij deze serie en dit soort tiepjes in werkelijkheid laten voor wat wat ze zijn :sick:

ja verschrikkelijk he die docuserie die er daarna komt.

Wat een schattige kereltjes zijn het dan bij SMCRO hahaha

kun je de serie ook ergens terug kijken?

volgens mij niet. :?

jawel hoor, online via diverse sites zijn alle 3 de seizoenen terug te kijken. Jammer dat er niet meer seizoenen zijn

Geen kijkers meer? :wink:



Ik heb inmiddels alle seizoenen gedownload, want mijn man en ik vergaten te kijken of het werd om één of andere stomme reden weer niet uitgezonden.



We hebben de afgelopen 2 weken alle seizoenen bekeken en man… wat een vette serie!!! :inlove: Wij wachten in spanning af op seizoen 4 die al in de maak is en waarschijnlijk ergens in oktober in Amerika te zien is.

(Hopelijk is hij dan ook al ergens te downloaden!) :smiley:



Geen idee welke aflevering ze op rtl 7 zijn.

Maar we gaan zondag maar gewoon weer kijken op tv :smiley:

sh*tttttt

Ik heb helemaal niet in de gaten gehad dat seizoen 3 weer begonnen was op tv…

hier baal ik van zeg.



Heeft iemand voor mij een pb met link waar ik seizoen 3 kan downloaden???

tis zo’n goed serie!!

Volgens mij was dus afgelopen zondag deel 1 van de derde serie of zit ik fout??

kzie net dat het al weer aflebring 3 was zondag :twisted:

ff snel op zoek dus naar wat torrents… :wall:

Hahaha ja, je mist wel echt iets hoor :smiley:

ja dat denk ik ook.

Maar shit kan niks vinden met nederlands subs…BAAL!!!

iemand nog een tip…torrent mag ook :mrgreen: