Salma Hayek geeft BV aan een vreemde baby.

Sorry ik vond het gewoon geweldig nieuws dat ze dit op TV lieten zien in de USA.

Salma Hayek (actrice) Tijdens een trip van UNISEF zag een mama die haar kindje probeerde te voeden maar door uitdroging zelf niet veel melk had. Salma plopte de borst uit haar shirt en gaf de kleine boob :inlove:

Zou jij het doen? BV geven aan aan vreemde baby?

Hier linkje met video…

http://hollywooddame.com/2009/02/06/salma-hayek’s-breast-fed-a-stranger’s-dying-baby/

Jaaaaaaaaa zag ik!! geweldig…

Ik zou het zelf meteen doen…

Zou zo BV geven aan iemand die het niet kan…

Echt!

ik zat helemaal :inlove: :inlove: :inlove:

En als antwoord op mijn eigen vraag, hahaha ik zou het zo doen, bv geven aan een vreemde baby!

OF Salma Hayek aan de borst bij ons… dassss pas mooi!

nee geintje hoor…

Toen ik het trouwens zag gisteren dacht ik: wow, zij een echte celeb… wat goed van haar… :inlove:

:thumbup: Geweldige promotie voor BV in het preutse overzees (ze geeft haar dochter van 1 nog bv en durft het op tv toe te geven :clap: )

Ik zou de kleine zo aan de borst hangen, jammer dat je ze niet allemaal kunt helpen daar :frowning: .

wat ik me wel afvraag… de baby is uitgedroogd… maar nu, is ze geadopteerd of valt ze onder voogdij van iemand? Is ze nog steeds bij e biologische moeder… vind die persoon het ok dat Salma gewoon de tiet erin duwt… :think:

Wouw! Ik hoop alleen dat er ook natuurlijk iets op de langere termijn iets word gedaan natuurlijk

Ik zou het zelf ook gedaan hebben!

Wauw wat gaaf! Dat zou ik ook doen denk ik, als ik daar zou zijn!

:thumbup:

Toen ik dit las, had ik zoiets van, kweet niet of ik het zou doen. Toen ik het zag, kreeg ik tranen. Dus JA ik zou het ook doen!

Echt geweldig!!!

Ik zou het zeker ook doen!

Volgens mij was dit heel vroeger ook normaal, onder familie en vriendinnen… als de moeder druk was of met iets anders bezig of even weg, dat een ander je kindje dan even de borst gaf…

vond het mooi om te zien en hoop dat het kindje en zijn moeder ook voor de toekomst goed geholpen worden

helemaal geweldig :thumbup: en ik zou t ook zo doen hoor :thumbup:

Ik geef mijn oppaskindje dat net als mijn zoontje 2 maanden is ook borstvoeding, allebei 1 borst, gaat prima

@Heleen wrote:

Volgens mij was dit heel vroeger ook normaal, onder familie en vriendinnen… als de moeder druk was of met iets anders bezig of even weg, dat een ander je kindje dan even de borst gaf…

vond het mooi om te zien en hoop dat het kindje en zijn moeder ook voor de toekomst goed geholpen worden

Mijn oma Rosa heeft in Portugal de helft van de dorpskinderen aan de tiet gehad… (overdreven maar je weet wel wat ik bedoel) ze is voor veel kinderen, de tietenmama geweest…

In de Islam is het ook toegestaan om een ander kind te voeden… maar je wordt dan ‘officieel’ familie zeg maar… bv… je zoon drinkt bij je… en Fatima het overbuurmeiske ook… dan mag jouw zoon niet met Fatima trouwen want dan zijn ze ‘broer en zus’

@Julia21 wrote:

Ik geef mijn oppaskindje dat net als mijn zoontje 2 maanden is ook borstvoeding, allebei 1 borst, gaat prima

Zow! Hoe dat zo? :inlove:

@faizaa wrote:

@Julia21 wrote:

Zow! Hoe dat zo? :inlove:

Haar eigen moeder kan niet kolven en dus krijgt ze flesvoeding op de creche. Maar als ik er ben dan krijgt ze mijn melk, ik heb toch genoeg. 1 voeding is het maar hoor, maar ik vind het een stuk makkelijker dan een flesje maken.

Ow maar die moeder weet dat wel? :mrgreen:

Jaaa, uiteraard. Die vind het helemaal geweldig!

wat goed zeg… echt iets om trots op te zijn!!! :inlove:

wat een leuke,aparte naam voor je zoontje… hoe kom je eraan?