Geweldig filmpje :inlove: :inlove:
mooi filmpje ! Je ziet dat kindje echt genieten… ik had het ook gedaan hoor
@Julia: ooh wat super! En idd veel makkelijker! Moet m’n moeder ook maar eens aan het relacteren krijgen, scheelt weer geklooi met borstvoeding heen en weer brengen :lol: :lol: :lol:
Als je zo’n zielig klein hongerig kindje ziet, dan kun je toch niet anders dan je shirt omhoog trekken?! :inlove:
Echt heel stoer van celeb Selma! :thumbup:
Mooi hoor van haar!!!
:inlove:
ik heb het bijna een keer gedaan… Het premature pleegzoontje van onze gastouder dronk slecht en hield niets binnen. Kon weinig hebben. Hij zat op schoot bij mij en ik had echt de neiging hem aan te leggen.
Ja ik zou het ook gedaan hebben. Ik heb mijn neefje (zoontje van zus) ook eens gevoed en zij mijn zoon ook een paar keer (zit 3 weken tussen). Haar kindje had een vast tongriepmje en zo had ze enorme bloedende kloven gekregen, ze heeft mijn zoon en paar keer aan de borst gehad (na het helen van de kloven) om haar voeding op gang te houden en ik heb nadat het tongriempje geknipt was haar zoontje 1 keer gevoed omdat zij het absoluut niet meer durfde en eerst zeker wou weten of het goed zat.
Ja ik ook traantjes. Bij het lezen van de titel dacht ik dat ik “nee” zou zeggen, maar wat mooooi… dus JA!
:inlove: :inlove: :inlove:
Ik zou niet een ander kind echt aan mijn borst willen maar kolfen en dat weg geven zou ik wel doen. Heb in mijn bv periode nog geinformeerd of dat kon in t zh maar tegenwoordig nemen ze t niet meer zomaar aan werd mij verteld
Voor een eventuele volgende keer kan je contact opnemen met het moedermelknetwerk! http://www.moedermelknetwerk.nl
Ziekenhuizen hebben tegenwoordig idd geen melkbanken meer, maar het moedermelknetwerk brengt vraag en aanbod wel bij elkaar. Op die manier heb ik ook een half jaar voor nog een kindje kunnen kolven, heel fijn.
Toen mijn zoontje ontslagen werd uit het ziekenhuis ( hij was prematuur geboren ) kreeg ik een vuilniszak aan bv mee.
ik heb gevraagd kunnen jullie het hier niet aan kinderen geven die het nodig hebben dat hun moeder om wat voor redden geen melk kan geven.
maar dat mocht niet ze waren dan net zo strafbaar als dat ze bloed geven wat niet gecontroleerd is.
Ja, wat ontzettend jammer he? Van al die melk?
Voor een volgende keer (hopelijk niet natuurlijk jullie!): moedermelknetwerk!
ik ga deze keer kolfven voor mijn jongste meteen want die krijg ik nooit meer aan de borst want die is dan bijna 2
O ja, dat kan natuurlijk ook! Komt de melk sowieso goed terecht!