's Avonds testen?

Wie heeft er een goede ervaring om 's avonds te testen? Ik heb nog een digitale Clear Blue liggen en wil eigenlijk niet tot morgen wachten… :mrgreen:

Maar dan test ik dus niet met ochtendurine…



Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, maar volgens mijn berekeningen over het afgelopen half jaar (gemiddelden enzo) ben ik nu 1-2 dagen overtijd… :think:

Ik heb in de middag getest en het resultaat is bijna 4 jaar.

Als je 1-2 dagen overtijd bent zou je ook met overdagurine kunnen testen :thumbup:

Ik heb bij de 2e 's avonds positief getest, 2 dagen voor NOD 8)

Kijk! Dat klinkt goed. Nou nog positief bij mij worden natuurlijk :mrgreen:

Ik vind het morgenochtend niet zo handig met hectiek van mijn kids en school…maar vind het ook zonde als ik die dure test zou verspillen. Denk dat ik het toch maar ga doen.

En? :mrgreen:



:pray:

spannend :pray:

:pray: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

ja, en nu heb je volgers Pe :lol: :thumbup: :thumbup:

en???

Ik moest nog even weg vanavond…en nu nog even plas produceren…



eigenlijk durf ik gewoon niet… :doh:



Nog een uurtje…dan laat ik het weten!

Ik heb 's avonds positief getest, bij eerste zwschap was ik 6 dagen over tijd, bij laatste zwschap was ik 2 dagen over tijd, al moet ik hierbij zeggen dat ik op mijn nod wel bloed verloor dus dacht dat ik gewoon ongesteld was. Maar opeens stopte het bloeden en besloot ik 's avonds een testje ertegen aan te gooien en bingo!



Succes!

Getest! :inlove:

las al mee en was benieuwd… gefeliciteerd!

We zitten helemaal te shaken op de bank. We hadden juist besloten dat dit de laatste maand was dat we er voor gingen en anders tevreden zouden zijn met een gezinnetje met twee kindjes. Het ziet er nu dan toch naar uit dat er nog een kindje ons leven gaat verrijken…

:inlove:



Dat was dus echt een gevoel dat dit een allesbeslissende test voor ons zou zijn!

Gefeliciteeeeeerd zeg, ik was dit topic al stiekem aan het volgen en was zo benieuwd :mrgreen: :thumbup: :dance:

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd! Zo bijzonder als je er eigenlijk al niet meer op durft te hopen… :-*

Oh wat heerlijk :inlove: Gefeliciteerd!!! Ik hou van die foto’s :inlove: En hoe herkenbaar… op de valreep nog positief testen :wink: :inlove: Geniet ervan :-*

Wow, gefeliciteerd! :inlove:

gefeliciteerd!! :dance: