's Avonds testen?

Gefeliciteerd!!

:dance: Gefeliciteerd! :inlove:

Bedankt meiden!! :inlove:



Kimmie, ging het bij jou ook ongeveer zo dan?

Gefeliciteerd :inlove:



Hier ook een beetje zo. Na 2 miskramen bijna de hoop opgegeven en de 40 naderde. Altijd gezegd, bij 40 stop ik, dan wil ik niet meer. Ik ben 2 maart jarig en ik ben zo rond 20 februari dus nog net op mijn 39e zwanger van Wessel geraakt :inlove:

Ook een laatste maand dus.

jaaaaaa gefeliciteerd!! :dance: :dance:

Pé wij hebben samen op 19 januari 2010 besloten om voor een 3e kindje te gaan en ik was gelijk zwanger, maar helaas bleek met 12 weken dat na de echo van bijna 9 weken ons kindje was “gestopt” :cry: Na een deels mislukte curettage en pillen mochten we er na 2 maanden weer voor gaan, ook nu was het gelijk raak! Alleen ging het toen met iets meer dan 8 weken over :cry: En in de maand dat we even pauze zouden houden, raakte ik wéér zwanger van 1 keer zonder condoom (ik dacht mij eisprong al gehad te hebben :shifty: ). En hierna werd ik ineens niet meer zwanger… Onze oudste is door de pil heen geschoten en toen de middelste 8 maanden was is er weer een zwangerschap door de pil heen gekomen, die toen ook niet goed gegaan is…



Uiteindelijk heb ik een hysteroschopie en een HSG gehad en we zouden in juni 2011 stoppen, dan zouden we 1,5 jaar bezig zijn voor iets dat voorheen gelijk lukte… Het kostte ons en vooral mij ook heel veel energie en verdriet steeds weer. Toen de gyn. een hysteroscopie voorstelde zei hij ook dat we dan toch beter even langer door konden gaan om het wel een kans te geven. Volgens mij heb ik toen in maart de hysteroscopie gehad en precies op 1 juni heb ik getest… Positief :inlove: Ik had het totaal niet verwacht, maar mijn vriend en ik gingen naar Rome en ik wilde zeker weten of ik wel alles kon eten en drinken :shifty: :lol:



Dus op de valreep van onze deadline toch nog zwanger van een 3e kindje en dat kleine meisje is volgende week alweer 9 maanden :inlove: :inlove:

gefeliciteerd!!!

Jullie ook bijzondere ervaringen, zo te lezen, Kimmie en Marieke!

Hier van de eerste adrenalinestoot bekomen! Ook al wordt het mijn derde kindje (en vijfde zwangerschap) blijft het toch weer rete-spannend!!!

Gefeliciteerd! Wat leuk! :inlove:

Ahhh gaaaf!! Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd en een goede zwangerschap toegewenst.

Ik öok net getest, avond dus…en maar 1 streepje…zou vrijdag ongesteld moeten orden, dacht wel dat het kond ervoor…had test van etos 2 in verpakking…

Is wel heel vroeg hoor, nu al testen. Ik weet niet hoe gevoelig die etostest is, maar ws niet zo gevoelig als de kruidvat 2 voor 5 euro, die is supergevoelig. Ik zou over een paar dagen nog eens testen…succes :thumbup:

Ja doe ik ook as vrijdag moet ik ongesteld worde dus haal dan wel test van predictor.

Dan zou het wel kunnen…

Nog Gefeliciteerd!



En nog even als reactie op 's avonds testen; Bij de eerste testte ik midden op de dag, rond 14.00 óp mijn NOD en die kon niet blauwer worden (binnen 2 sec!).



Bij de tweede testte ik 1 dag over NOD maar achteraf bleek mijn eisprong iets later dus was het één dag voor NOD rond 12.00 en deze was niet zo donker, maar absoluut duidelijk een 2e streep :mrgreen: