Ruiten krabben

eigenlijk mogen we ook niks met die auto :mrgreen: …

Had gister dit topic al zitten te lezen…Nou moest ik vanmorgen mijn moeder naar het station brengen en heb ik haar auto om 6u ijsvrij gemaakt :angel: Moest meteen aan dit topic denken toen ik stond te krabben :mrgreen: :mrgreen:

@mayo28 wrote:

eigenlijk mogen we ook niks met die auto :mrgreen: …


:mrgreen:

@Bietje wrote:

@fiep klophout wrote:




verbeter de wereld, begin bij…


Hahaha ik wist dat dat ging komen! :mrgreen:


Ja, maar het is toch ook wel heel makkelijk om te zeggen: ach die paar keer per jaar… als iedereen die paar keer per jaar haar auto een half uur stationair laat draaien, dan heeft dat echt wel effect hoor… :roll:
Ik durf het niet, ben veels te bang dat er iemand in stapt en wegrijdt met mijn toetoe

heb je geen twee autosleutels? dan kun je de auto met sleutel 2 afsluiten, in een dorp moet dat toch zeker genoeg zijn? (niet dat ik nu opeens stationair laten draaien ga aanprijzen hoor :angel: maar ik heb wel eens een lege accu...en heb um daarna wel eens stationair laten draaien terwijl ik mijn spullen pakte in huis, en toen heb ik um met sleutel2 afgesloten)

Fiep! :naughty: :snooty:



Breng ze nou niet op verkeerde gedachtes! Gewoon ouderwets krabben! Niks mis mee.

yep, 2 sleutels…1 in mijn tas en 1 in de broekzak van mijn man, 20 km verderop op zijn werk 8)



maar wel goede tip Fiep :thumbup:

(foei :naughty: :wink: )

ow stationair draaien… afschuwelijk :silenced: Kan me altijd rot ergeren aan manlief, die doet dat dus :wall:

Hier gewoon een foliemat op de voorruit, maar dat is enkel omdat onze auto hoog is en ik er gewoon niet bij kan met krabben zonder trapje :mrgreen:

Maar verder krab ik gewoon de boel schoon hoor.



De enige keren dat ik toch besluit tot stationair aanzetten is als ik tijden het krabben merk dat de ramen direct weer bevriezen (ja dat kan ook)

Dan start ik de auto nadat ik de kinderen er vast in heb gezet, ben dan eigelijk al klaar om weg te gaan en dan krab ik alsnog als bezetene de auto schoon zodat het stationair draaien niet lang duurt.



maar normaal gesproken, nope, gewoon rustig krabben, trek je d’r maar wanten bij aan en neem wat extra tijd :snooty:

@Cell wrote:

Dan start ik de auto nadat ik de kinderen er vast in heb gezet, ben dan eigelijk al klaar om weg te gaan en dan krab ik alsnog als bezetene de auto schoon zodat het stationair draaien niet lang duurt.


zo doen wij het eigenlijk ook altijd :angel: . Maar dat vind ik wat anders als de auto een half uur laten horren en zelf koffie gaan drinken 8)

Kan je dan niet beter zo’n autoregenjas eroverheen leggen?



Heb dat probleem nooit met mijn fiets. :smiley:

Euh, ik heb een versnellingen, gewoon een omafiets met terugtraprem en bakkersmand en kinderzitje en fietstassen. En die zet ik altijd in de schuur zodra ik thuis kom.

Fiep, ik ben het zo met je eens. Vind het ook stinken zeg, dat stationair draaien.



Bietje en Fiep, ik vind het bewonderingswaardig hoe jullie op elkaar reageren zonder lelijk en denegerend te doen. Super! :thumbup:

En dat vind ik weer super om zo te lezen, zo blijft het ondanks een verschil van mening voor anderen toch ook prettig om mee te lezen! :smiley: