Ruiten krabben

Elke morgen worden de kinderen en ik gewekt door manlief die de auto staat te krabben om kwart voor 6. De auto staat onderaan elk slaapkamerraam.



Nu heb ik een cadeautje gekocht voor hem omdat ik het zo zielig vindt dat hij elke morgen moet krabben :angel: :

Een autohoes! In de aanbieding bij de Blokker deze week en past om onze beide stations. Zijn auto staat nu elke morgen ingepakt (fluitje van een cent trouwens) en hij hoeft geen ijs meer te krabben en kan zo weg rijden.

Fijn he, voor hem! :wink:



:zzz:



Lieffffffffff… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hm… ziet er ideaal uit ben alleen bang dat die binnen 5 seconde is gestolen :think:

@Angel & Luna wrote:

hm… ziet er ideaal uit ben alleen bang dat die binnen 5 seconde is gestolen :think:




Daar hoeven we hier niet bang voor te zijn :wink:

ja wij hier wel auto staat gewoon naast het huis op het parkeerplaats

kijk dat zijn nog eens lieve en practische kado’s!!!



las gisteren dat een niet goed gekrabte ruit een boete kan geven van 150 euro… en terecht!!

@Angel & Luna wrote:

ja wij hier wel auto staat gewoon naast het huis op het parkeerplaats




Bij ons ook. Maar hier in het durp in Drenthe kan echt alles nog…

Zelfs boodschappen doen met de achterdeur open :wink:

Of is dat te optimistisch???

hoe duur zijn die dingen???

Dat is lief en handig!



Helaas maken ze er hier een sport van om die dingen in de brand te steken…

@Greetje14 wrote:

Zelfs boodschappen doen met de achterdeur open :wink:

Of is dat te optimistisch???




Nee hoor, de deur staat hier wel eens open, net als de deur van de auto.

We hebben de veranda ook helemaal ingericht als woonkamer met van allerhande spullen. Je kunt bij ons ook zo achterom.

@Fietje wrote:

hoe duur zijn die dingen???




Nu 19,95 bij de Blokker. Normaal 29,95.

@Greetje14 wrote:

Zelfs boodschappen doen met de achterdeur open :wink:

Of is dat te optimistisch???




en zelfs met de voordeur open!



overigens vroeger ook zo hoes gehad, maar wij vonden hem niet praktish omdat dat ijs water wordt, dus waar laat je dat ding??

wat een handig ding. :thumbup:

Wij hebben een garage dus ik hoef niet te krabben.

@konijn wrote:



overigens vroeger ook zo hoes gehad, maar wij vonden hem niet praktish omdat dat ijs water wordt, dus waar laat je dat ding??




In de kofferbak, droogt wel weer op :wink:

Afgelopen nacht heb ik een 2 persoonsdekbedovertek open geknipt op mijn auto gehad. Heb een twingo dus dat past perfect… Heerlijk hoor, kon zo wegrijden vanmorgen.



grts patricia

Wat ben je toch ontzettend lief voor M, kan hij ook iets langer blijven liggen :mrgreen:

@Karin2 wrote:

@Angel & Luna wrote:
ja wij hier wel auto staat gewoon naast het huis op het parkeerplaats




Bij ons ook. Maar hier in het durp in Drenthe kan echt alles nog…




mmmm niet alles kan hoor… woon ook in Drenthe, maar hier is laatst mijn fiets voor de deur weggejat terwijl die op slot stond :shock: Gelukkig heb ik hem weer terug gekregen!!! Maar die staat dus nu op ons eigen erf met een dikke ketting vast aan de pergola :oops: (als die niet binnen staat dan he… maar als ik net thuis ben laat ik hem nog weleens buiten staan… dacht heel naief dat dat dan wel kon)

Overigens hebben wij ook gezellig bankje enzo voor de deur en dat staat er ook al jaren gewoon.



Maar heel nuttig kado :thumbup:

Ziet er heel handig uit :thumbup:



Maar voor hier niet , dat ding wordt de eerste nacht al gestolen van mijn auto :mrgreen: Of anders als ik optimistisch ben, binnen een week 8)

wij hebben een carport… das ook wel lekker…:stuck_out_tongue: