Ruiten krabben

Handiggg. Alleen die is binnen een uur gestolen hier hahaha.

Ach ja anders even proberen met een oud kleed kan ik ook wel doen… :thumbup:

Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:

@Bietje wrote:

Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:






Leuk voor je buren! :eh:

@Bietje wrote:

Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:




Oooh echt ? Onze oude buren deden dit ook en dat was vreselijk irritant. Wat een bak herrie op de vroege ochtend naast de deur, om maar niet te spreken van de walm diesel in de straat en het milieu.

ik ga gewoon krabben, wanten aan, en krabben maar! ach… t hoort erbij in nederland!

@Barbara wrote:

@Bietje wrote:
Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:






Leuk voor je buren! :eh:


Wij hebben geen last van buren hoor! :mrgreen:

@Bietje wrote:

@Barbara wrote:
@Bietje wrote:
Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:






Leuk voor je buren! :eh:


Wij hebben geen last van buren hoor! :mrgreen:




niet echt milieu vriendelijk

@Karin1981 wrote:

@Bietje wrote:
@Barbara wrote:
@Bietje wrote:
Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:






Leuk voor je buren! :eh:


Wij hebben geen last van buren hoor! :mrgreen:




niet echt milieu vriendelijk


Dat is rijden met je auto ook niet, komt op hetzelfde neer…

@Bietje wrote:

@Barbara wrote:
@Bietje wrote:
Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:






Leuk voor je buren! :eh:


Wij hebben geen last van buren hoor! :mrgreen:




Bedoel je dat je geen buren hebt of vergeet je even dat zij vooral veel last van jou hebben? :wink:

@Barbara wrote:

@Bietje wrote:
@Barbara wrote:
@Bietje wrote:
Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:






Leuk voor je buren! :eh:


Wij hebben geen last van buren hoor! :mrgreen:




Bedoel je dat je geen buren hebt of vergeet je even dat zij vooral veel last van jou hebben? :wink:


'T is te zien of je koeien en schapen als buren ziet? :wink:

@konijn wrote:

ik ga gewoon krabben, wanten aan, en krabben maar! ach… t hoort erbij in nederland!




Het is ook niet zo dat we het vervelend vinden hoor, het gaat er meer om dat wij er allemaal wakker worden om kwart voor 6 's ochtends en dat is een uur te vroeg. Vandaar mijn gulle gift :wink:

@Karin2 wrote:

@konijn wrote:
ik ga gewoon krabben, wanten aan, en krabben maar! ach… t hoort erbij in nederland!




Het is ook niet zo dat we het vervelend vinden hoor, het gaat er meer om dat wij er allemaal wakker worden om kwart voor 6 's ochtends en dat is een uur te vroeg. Vandaar mijn gulle gift :wink:




geef mijn buurman er dan ook eentje…

Ik word er ook wakker van, en denk dan: niet te laat opstaan want ik moet zo krabben :mrgreen:

:smiley: Lydia, dat is dan wel weer handig! (Behalve als je straks misschien vakantie hebt :evil: )

@Greetje14 wrote:

Zelfs boodschappen doen met de achterdeur open :wink:

Of is dat te optimistisch???






dat kan ik overijssel ook hoor :mrgreen:

Lief hoor karin :inlove: :inlove: :inlove:



Ik zal het Erik ook eens even laten lezen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bij de blokker en die prijs klinkt wel lekker :mrgreen:

huh… wakker worden van ruiten krabben? de auto’s staan hiet voor de deur, nog noooit van ruiten krabben wakker geworden… of snap ik het verkeerd? :think:

@konijn wrote:

huh… wakker worden van ruiten krabben? de auto’s staan hiet voor de deur, nog noooit van ruiten krabben wakker geworden… of snap ik het verkeerd? :think:




Ik denk niet dat je het verkeerd begrijpt, ik denk dat je gewoon vaster slaapt of je hebt je ramen dicht, dat kan ook natuurlijk.

Ik word er altijd wakker van als buurman ramen krabt (en de auto stationair laat lopen, ook dat nog)

@Bietje wrote:

@Karin1981 wrote:
@Bietje wrote:
@Barbara wrote:
@Bietje wrote:
Wij laten onze auto’s gewoon een kwartier voor we de deur uit gaan draaien,… is véél handiger dan krabben hoor! :wink:






Leuk voor je buren! :eh:


Wij hebben geen last van buren hoor! :mrgreen:




niet echt milieu vriendelijk


Dat is rijden met je auto ook niet, komt op hetzelfde neer…




uuuh? dus als je normaal 100 km rijdt, vind je 1000 km rijden net zo belastend voor het milieu want rijden is sowieso milieuvervuilend??? :eh:



daarbij is het stationair laten draaien ook nog écht milieuonvriendelijker dan gewoon rijden:Door de motor te starten en deze dan stationair te laten draaien duurt het een hele tijd tot de motor op temperatuur komt. Als je meteen na het starten wegrijdt komt de motor sneller op temperatuur.

Als je de motor stationair warm laat draaien verbruik je veel meer brandstof en tevens slijt de motor veel sneller.



dus…

@konijn wrote:

huh… wakker worden van ruiten krabben? de auto’s staan hiet voor de deur, nog noooit van ruiten krabben wakker geworden… of snap ik het verkeerd? :think:




Zoals ik in de openingspost vertel maar waar je ws overheen hebt gelezen, de auto’s staan recht onder ons slaapkamerraam. Alle 3 de slaapkamers, er is maar eentje aan de achterkant van het huis maar die is voor logé’s. Ook al zo lief :wink:



En wij wonen in een leuk maar oud huis. We horen alles wat op straat gebeurd. De isolatie is niet zoals bij een woning van +1980.

Maar goed, wij hebben ook in een nieuwbouwhuis gewoond, een woning uit 2000 en hier werd ik ook altijd wakker van de buurman die zijn diesel een kwartier liet voorverwarmen :wall:



pfff… vergelijkbare situatie als de onze, ik slaap denk ik dan enom vast, al wordt ik wel wakker als er zo vreselijke auto onder het raam staat te ronken!





en ik heb denk ik idd niet goed gelezen! sorry :oops: