Geinspireerd op het ruiltopic kraamcadeau’s:
een topic om gebruikte spullen voor waarschijnlijk wat oudere kindjes te ruilen!
Ik vond zelf een andere topic echt superleuk maar ik vond ook dat mijn spullen niet helemaal op hun plekje waren. Ik zal straks wat ik over heb even verplaatsen. Dan kan men daar weer door met het ruilen van cadeautjes in de kraamtijd! :-*
Allereerst heb ik:
1. een ongeopend pak nutrilon standaard 1, houdbaar tot september
2. een pak C1000 newborn luiers maat 1 voor 2-5 kilo
…
Oeh dat Esprit shirtje is mooi!
Ik heb een topic bij aangeboden staan (blz 2) zit daar iets om te ruilen bij? :mrgreen:
Hij staat ook al bij de kraamcadeau’s maar ook maar ff hier.
Ik graag ruilen tegen meidenkleding maat 74+, babyspeelgoed of iets leuks voor mezelf
@Ninanien wrote:
Oeh dat Esprit shirtje is mooi!
Ik heb een topic bij aangeboden staan (blz 2) zit daar iets om te ruilen bij? :mrgreen:
SORRY…net vergeven aan iemand die al veel eerder gereageerd had maar ik dacht dat zij een ander Esprit shirtje bedoelde (die al weg was, Esprit gaat snel!) toen ik er achter kwam dat het deze was, gelijk deal gemaakt…
OEH ja ik doe meeeeee :mrgreen:
Ik ga vanavond foto`s maken :thumbup:
ik had een jurkje gekregen , maar ik vind het niet mooi , wie het wel leuk vind zegt het maar het is maatje 74
cebe, dit is perfect Pegje, vind het jurkje wel leuk, maar even vriend vragen wat hij ervan vind want hij heeft ook een mening erin… welke maat zoek je als hij het ook leuk vind? en eventueel nog andere dingen die de kids niet passen of niet leuk zijn in deze maat?
groetjes,
Louise
@mukkemuk wrote:
OEH ja ik doe meeeeee :mrgreen:
Ik ga vanavond foto`s maken :thumbup:
ik ben benieuwd!
Ik heb ook nog wat opgeduikeld o.a. uit het andere topic
en dit
zal binnenkort nog even wat meer uitzoeken
heb hier een setje primo duplo staan, maar heb heel veel primo en dit mag dus wel weg voor een leuk t-shirtje/broekje/jurkje/setje maat 86 of 92, of evt. wat gewone duplo of leuk ander speelgoed voor een beeb vanaf 1 jaar. Laat maar horen wie interesse heeft!
primo lego is weg, heb wel 3/4 doos met jongenskleding staan maat 80/86 waar ik graag vanaf wil,heb tenslotte een meid! Dus welke mama van een jongen wil graag ruilen tegen meidenkleding? hoeft niet 1 om 1 te zijn hoor, wil graag opruimen en ben op zoek naar meidenkleding, dus als je voor de 3/4 doos 2 setjes en wat los spul wil geven mag het ook!
hoor het wel als iemand interesse heeft. Kan eventueel foto’s maken!
groetjes,
Louise
ik heb helaas geen meidenkleren in de aanbieding, maar ben wel ernstig op zoek naar jongensbroeken maat 80. Wil je die misschien ook gewoon tegen eurootjes ruilen :mrgreen:
Stijn loopt namelijk nog niet, hij kruipt. En met dit mooie weer kruipt hij buiten…op ons prachtige oud-hollandse terras (heel ongelijk en ruw 8) ) Dus elke 2 dagen heeft hij een nieuwe broek versleten :roll: :lol:
Ik heb een paar zakken meidenkleding staan (gekregen), zitten ook veel merkdingen tussen (villa happ, vingino, diesel, blue queen…prénatal,hema,c&a ) Het is vanaf maat 98 t/m 146, maar meest zo maat 116-122.
Ik heb alleen geen ruimte/zin om het te bewaren:
Wie wil het ruilen tegen:
meidenkleding maat 80-86?
leuk speelgoed voor +/- 10 maanden beeb?
bekleding voor bugaboo cameleon? (wil eens een ander kleurtje. Natuurlijk leg ik er in dit geval ook wat euro’s bij)
Roept u maar :mrgreen:
een paar dingetjes
heb wel wat speelgoed en kleding maat 74-80 denk ik… ( 86 gaat elise nu zelf in ) maar wil ook niet te groot kleding op voorraad, dus vroeg me af wat je in 98 hebt…
zou je daarvan wat foto’s kunnen maken?
groetjes,
Louise
en nog wat.
Ik heb nog veel meer hoor, maar omdat allemaal op de foto te zetten
@mlk1982 wrote:
heb wel wat speelgoed en kleding maat 74-80 denk ik… ( 86 gaat elise nu zelf in ) maar wil ook niet te groot kleding op voorraad, dus vroeg me af wat je in 98 hebt…
zou je daarvan wat foto’s kunnen maken?
groetjes,
Louise
hee crossposting.
Maat 74 heb ik echt meer-dan-genoeg 80 eigenlijk ook al. Speelgoed is wel leuk :thumbup: maar met echt baby-speelgoed speelt ze ook niet meer…Wat voor speelgoed zou je hebben?
Ik zal vanavond of morgen wat foto’s van maat 98 maken. Dat baluwe jasje is overigens ook die maat.
:-*