camera ligt in de lader! :-*
het echt wat oudere speelgoed dat ik heb is baby duplo, blokjes en wat poppetjes, wat megablocks ( is meer om een begin mee te maken, zou wel nog wat bij moeten ) heb 3 auto’tjes die aan elkaar zitten met klittenband en die kunnen voorgetrokken worden, een puzzel maar dat is echt voor later denk ik…verder zachte pooh blokjes die te stapelen zijn, een fisher price stapeltoren met geluid ( ringen die boven elkaar op een pilaar gestopt moeten worden )
eventueel wat rompertjes maat 86-92 en een klein beetje kleding maat 86… maar als ik wat foto’s van jou zie, en je aangeeft wat je leuk vind, kunnen we denk wel een eerlijke deal maken ( net als eerst?)
groetjes,
Louise
Ik heb wat foto’s gemaakt maar ik kan ze denk ik beter per mail sturen, want het is zo’n gedoe ze allemaal te verkleinen voor kok.
Mijn kleine meid heeft 116…
Ik zou daar dus wel interesse in hebben… Wat voor speelgoed zoek je??
iemand nog meiden kleding maat 80/86 over ??
Cebe ik wil eventueel die 80/86 wel.als er geen andere gegaadigde zijn
Cebe heeft juist grotere maatjes over ( vanaf 98 ) en zoekt 80-86…
ik heb misschien wel wat 80-86, maar zou ik uit moeten zoeken. Heb eventueel wel wat 74 en zal daarvan de foto’s plaatsen…
zit wel ook merkkleding tussen dus wil er wel wat handigs en leuks voor terug…
zoek zelf :
megablocks maar dan niet de blokken maar meer dingetjes eromheen, poppetjes, etc.
meisjeskleding maat 86-92
ander leuk meisjesspeelgoed
duplo
cadeaubonnen, etos zegels
een net bod mag uiteraard ook
en meer
en als laatste
oke dan begreep ik cebe verkeerd :oops: :oops:
Dan zoek ik veder :mrgreen: :-*
@miekske wrote:
Mijn kleine meid heeft 116…
Mijn dochter is nu 9,5 maanden. Ik merk dat ze een beetje uitgekeken is op het echte “babyspeelgoed” zoals rammelaars en tuttels maar bijvoorbeeld hamertje tik snapt ze nog niks van, verdwijnt in de mond. Dingen met kraaltjes en belletjes om te pulken en te onderzoeken vallen wel in de smaak.
Wacht, ik stuur je wel even een PB!
@kimmiejj wrote:
oke dan begreep ik cebe verkeerd :oops: :oops:
Dan zoek ik veder :mrgreen: :-
Maakt niet uit :- mijn 9 maanden reuzinnetje draagt ook maat 80 8)
@Cebe wrote:
@miekske wrote:Mijn kleine meid heeft 116…
Mijn dochter is nu 9,5 maanden. Ik merk dat ze een beetje uitgekeken is op het echte “babyspeelgoed” zoals rammelaars en tuttels maar bijvoorbeeld hamertje tik snapt ze nog niks van, verdwijnt in de mond. Dingen met kraaltjes en belletjes om te pulken en te onderzoeken vallen wel in de smaak.
Wacht, ik stuur je wel even een PB!
Ik zal eens even op zoekgaan voor je… Ik heb het speelgoed van mijn kinderen nog niet weg kunnen doen… (wil er een goede bestemming voor… )
tip: een bromtol… helemaal favouriet hier… en een kubus met aan alle kanten leuke dingen, 1 kant een geluidsproducerend ding, andere kant een spiegel, weer andere kant zo’n kralenrijgding… helemaal succesverzekerd! Verder een geluidsproducerend mobieltje ook leuk… maar met die dingen speelt Elise zelf, dus die doe ik niet weg, sorry. ik kijk wel nog even voor je!
groetjes,
Louise
Dat klinkt leuk! waar heb je die kubus gekocht? bedankt voor de tips!
@Cebe wrote:
Ik heb een paar zakken meidenkleding staan (gekregen), zitten ook veel merkdingen tussen (villa happ, vingino, diesel, blue queen…prénatal,hema,c&a ) Het is vanaf maat 98 t/m 146, maar meest zo maat 116-122.
Ik heb alleen geen ruimte/zin om het te bewaren:
Wie wil het ruilen tegen:
meidenkleding maat 80-86?
leuk speelgoed voor +/- 10 maanden beeb?
bekleding voor bugaboo cameleon? (wil eens een ander kleurtje. Natuurlijk leg ik er in dit geval ook wat euro’s bij)
Roept u maar :mrgreen:
Hej ik heb een vakantiekindje in huis en dat meisje is echt heel zielig, niks geen eigen kleertjes of zo Dus ik ben nog dringend op zoek naar maatje 116-122!!!
Ik kan wel kijken of ik dan nog wat maatje 80-86 van mijn eigen dochter voor je heb en/óf wat speelgoed.
Eigenlijk heb ik nu praktisch alle kleren in grote maten vergeven, o.a. aan de Kokkers hierboven. Als er iets niet door gaat zal ik het laten weten!
Ik heb wel wat kleinere maatjes opgesnort.
en meer
ennnn meerrrrr
…
…