ROZE

Toen ik nog geen beeb had, had ik echt zoiets van: Als het een meisje is ga ik echt niet alles in het roze kopen hoor!



En nu, als ik in de winkel loop… Dan vind ik die roze dingetjes toch het liefste! (En je moet natuurlijk wel kunnen zien dat Vera een meisje is :wink: )





Wat vinden jullie van roze?



:oops: of :inlove: ???

:inlove: maar wel met een kleine nuance… geen lieflijk babyroze, maar een beetje feller fuchsia roze :wink: . 't Mag wel stoer blijven hè?! Hahaha.

ik ben ook gek op roze.

ik hou van Roze!!!

ik ben ook in het roze getrouwd!!

bij een meisje hoort roze!!!



Wat een prachtige jurk… mooi hoor!!!



preggie

Ik heb dat dus ook altijd gezegt volgens mijn lieve vriendin Monique, maar Michelle draagt nu ook veel roze, is zo lief leuk en poepig :mrgreen:

Het maakt mij niet uit wat Anouk aan heeft…als het maar roze is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Dat is iets overdreven maar het scheelt niet veel. Ik dacht ook dat ik niet zo was maar ik kijk toch bij alles altijd eerst even of ze het ook in het roze hebben :oops: :oops: .

Ik ben gek op roze! Voor mezelf dan… :mrgreen:

Jaden krijgt een ander kleurtje aan… :mrgreen:

Ik had altijd een hekel aan roze maar sinds ik Samara heb, koop ik niks anders :oops: Ik vind dat zo leuk bij haar staan maar ik koop het dus nu ook voor mezelf, ringen met een roze steenje erin, armbanden, kettingen en zelfs shirtjes :oops: :oops: Hier heerst de roze invasie :roll:

Ik heb altijd een afkeer gehad tegen roze en roze-rode tinten. Sinds ik zwanger ben, ben ik dus wat romantischer geworden ofzo, want opeens vind ik roze eigenlijk best een leuke kleur, ook voor mijzelf.



Ik ben benieuwd hoe het komt. We weten niet of we een jongen of een meid krijgen. Mijn gevoel zegt al vanaf het begin een meid, dan zou t kloppen dat ik opeens roze een leuke kleur vind, hihi :inlove:

Deze jongensmama heeft ook ontdekt dat er meer kleuren bestaan dan donkerblauw en is ook helemaal in-to-roze!



Kelly houdt ook van rose? :lol:

Ik haatte roze…maar zodra ik wist dat Kim, Kim zou worden… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ben ook gek van rose :inlove: . Lotte heeft vandaag een rose overgooier aan :mrgreen: En ik had ook een pest hekel aan die truttenjurkjes :mrgreen:

ook hier helemaal :inlove: :inlove: roze.

ben dr helemaal gek op. en joëlle ook :lol: :wink: :inlove:

Ben ook gek op roze! Zie altijd zulke lieve jurkjes en broekjes etc. in die kleuren. Koop ze toch maar niet, want Ruben is toch echt een jongetje :mrgreen:. Als hij een meisje was geweest, zou hij ook veel roze dragen hoor.



Liefs Stephanie



Tja… wat zal ik zeggen… :inlove:

Ik zweef nog steeds op mijn overdreven roze wolk… :lol:

Alle tinten, van knal tot licht…

Lila & paars mogen ook!

Schaam ik mij hiervoor? :think: Totaal niet! :dance:



Enne… blauw? Blauw is absoluut verboden voor Delilah! Behalve spijkerjurkjes of -broekjes met roze borduursels. :mrgreen:

Ik heb tenslotte al drie zoons om me suf te kopen aan blauw… :wink:



Absoluut :inlove: :inlove: :inlove:



Ik heb zelf een zoontje, maar ik betrap me er iedere keer weer op dat ik naar knalroze broekjes en vestjes sta te kijken… Quentin heeft knalblauwe ogen en een echt jongenskoppie, dus zo heel vreemd staat roze dan niet vind ik… Of ben ik nou héél raar? :think:

Het enige roze wat Hadewijch heeft is wat ze gekregen heeft van anderen. Ik heb niks met roze, ik hou absoluut niet van die suikerzoete dingen. Ik hou erg van blauw en paars. En wat haar geweldig staat zijn allerlei roodtinten. En een paar weken geleden heb ik voor het eerst een zwart t-shirt voor haar gevonden, met een gitaar: born to rock. De meisjesversie was inderdaad knalroze, maar die heb ik dus mooi laten hangen :smiley:

Jaaaaa Gery, ik heb het zwarte born to rock shirt ook! Er was nog een zwart shirt met rood, echt super! Ik heb ze alletwee aangeschaft! :smiley:

ik dus niet :shock: Wel op fushia (is voor mij echt een kleur apart hoor) en op lime groen en aqua…



Tuurlijk hebben we wel roze kleertjes, we krijgen wel es wat en soms vind ik het kleding stuk zo leuk dat de kleur me niet meer boeit… maar ben nog steeds niet dol op roze :oops:



Ook niet dol op geel trouwens… vind ik echt afschuwelijk en ik heb het me toch veel gekregen :x