ROZE

Hier nog een rozefan!!! :inlove: :inlove: :inlove: hihihi…maar het staat ook zo schattig en leuk…!!! doei

net weer rozze winnie de poeh rompertjes gekocht bij 't kruitvat… :inlove: (ik was even zonder Vera, dus ik kon er eindelijk in zonder problemen… ):mrgreen:

Ik heb nu nog genoeg kraamkadootjes in haar maat, maar als ik straks zelf moet gaan kopen, ga ik waarschijnlijk toch weer voor roze. Het staat haar zo goed, terwijl ik al ontdekt heb dat rood haar niet goed staat (wit gezichtje).

Haat roze eerst ook, had bebiekamer geel.



Maar sinds ze er is heb ik haar hele kamer knal roze!!!



En vind roze ineens geweldig!

Yep roze!

Wij hebben alles in fuksia roze!!!



Gr. Minke :inlove:

@kellyamely wrote:

ik hou van Roze!!!

ik ben ook in het roze getrouwd!!




Geweldig die trouwjurk!!!



Roze voor Isabel vind ik ook helemaal geweldig! Manlief is helemáál gek op roze als het Isabel betreft, haha. Tot ergernis van mijn schoonouders geloof ik… die zien haar liever in iets stoerders… :roll: :mrgreen:

ow wat zijn wij erg he… wat zie ik vaak: ‘ik haatte rose, maar nu zij er is…’. Hier precies hetzelfde hoor!! Ik had zelf wel veel rose, maar had bedacht dat ik ECHT niet een kast vol rose voor Maud wilde… ECHT WEL DUS!!! whahahaha! Alles is rose… maaaaar wel vaak gecombineerd met Oranje en fuchia… hip he!



Noui

Leuk shirtje! :lol: