rotary

Is er hier iemand die iets weet van de Rotary? Hoe dat werkt enzo wat t inhoud etc etc?

het leek me wel handig vindt alleen de prijs aan de hoge kant en ik twijfel eraan of ik hem dan ook steeds ga gebruiken ofdat ie na een tijdje staat te verstoffen in de kast

hihi Ilse ik heb werkelijk geen flauw idee wat jij bedoelt :shifty: :oops: . Ik ben geloof ik niet zo duidelijk.

Ik bedoel die vereniging waar mensen bij elkaar komen en goede doelen steunen.

@FLY wrote:

hihi Ilse ik heb werkelijk geen flauw idee wat jij bedoelt :shifty: :oops: . Ik ben geloof ik niet zo duidelijk.

Ik bedoel die vereniging waar mensen bij elkaar komen en goede doelen steunen.

haha ik moest ook al lachen om ilses antwoord :smiley:

ik heb er wel eens zijdelings mee te maken gehad. ik heb zelf altidj een beetje een nare bijsmaak erbij; een stelletje rijke mensen die even heel loyaal geld aan goede doelen gaan geven. aan de andere kant: er zijn een hoop goede projecten die op steun van rotaries en Lionclubs kunnen rekelen, dus :think:

Was je aan het denken erbij te gaan?

Nou “out of the blue” is DH uitgenodigd lid te worden :shock: en nee we zijn niet bepaald rijk te noemen :lol: denk dat we modaal net redden :mrgreen: . Blijkt dat er een uittredend lid een ander voordraagt ofzo maar als vrouw van moet je je “dienstbaar” opstellen :sick: , echt dat woord werd gebruikt. DH moet dus door een ballotage heen en ik blijkbaar ook :eh: Dus ik dacht :shifty: misschien weet hier iemand er iets van.

HAHAHA

ik dacht aan dat rotrisery ding wat op tv komt waar je vlees in kon garen :oops:

sorry :oops: :lol:

:lol: da’s iets heel anders :lol:

hhaha ik weet het inmiddels, hem net even gegoogld :oops: :lol:

soms reageer ik snller dan dat ik beter lees :oops:

maar wat vindt jezelf van de uitnodiging ?

opzich is het altijd goed om vrijwilligerswerk te doen maar ligt eraan welk prijskaartje eraan hangt en wat ze van je verwachten natuurlijk

tja mijn ex schoonouders zaten bij de lions…

ik vind het altijd patserige clubjes… maar goed… er worden ook goeie dingen gedaan maar mijn sfeer is t niet zeg maar…

maar wel heel groepafhankelijk denk ik…

maar ja de lions dames hadden ook om de zoveel tijd een dingetje en verzorgden de hapjes etc… en daar kon je niet van zeggen daar doe ik niet aan mee…

het doet mij altijd wat denken aan de moeder van lorelai in gilmore girls… die heeft ook dr charity lunches enzo… dat sfeertje…

ik ben meer lorelai :smiley:

@Judith1 wrote:

tja mijn ex schoonouders zaten bij de lions…

ik vind het altijd patserige clubjes… maar goed… er worden ook goeie dingen gedaan maar mijn sfeer is t niet zeg maar…

maar wel heel groepafhankelijk denk ik…

maar ja de lions dames hadden ook om de zoveel tijd een dingetje en verzorgden de hapjes etc… en daar kon je niet van zeggen daar doe ik niet aan mee…

het doet mij altijd wat denken aan de moeder van lorelai in gilmore girls… die heeft ook dr charity lunches enzo… dat sfeertje…

ik ben meer lorelai :smiley:

haha dat was dus ook mijn idee, ben trouwens ook een lorelai :lol:

@FLY wrote:

Nou “out of the blue” is DH uitgenodigd lid te worden :shock: en nee we zijn niet bepaald rijk te noemen :lol: denk dat we modaal net redden :mrgreen: . Blijkt dat er een uittredend lid een ander voordraagt ofzo maar als vrouw van moet je je “dienstbaar” opstellen :sick: , echt dat woord werd gebruikt. DH moet dus door een ballotage heen en ik blijkbaar ook :eh: Dus ik dacht :shifty: misschien weet hier iemand er iets van.

ik zou daar dus al helemaal kriebelig van worden he…

het moet je denk ik echt liggen; je moet houden van die manier van met elkaar omgaan en van die manier van bijeenkomsten en zo. is dat niet jouw ding, dan denk ik dat legio andere manieren zijn om je nuttig te maken in deze wereld :angel:

hihi i love the gillmore girls maar ik lijk meer op Rory geloof ikdan op Lorelai. All you have to do is call out me name and i’ll be there on the next train, la lal laa la zo dat deuntje krijg ik er de rest van de dag niet meer uit :lol:

Tja en ik ben er wel heel erg voor iets te doen voor anderen ook mensen die ik niet ken maar dat hoeft niet iedereen te weten, dus ik sta wel achter het idee maar bij bij staat t een beetje bekend als elitair en misschien klopt dat wel iet hoor. Maar was gewoon beniewd naar ervaringen. En opzitten en pootjes geven nah niet echt mijn ding hoor :snooty: Maar iets doen dat dan weer wel.

Maar ik ga zeker weten echt wel mee “op zicht” en naar de ballotage, nee zeggen kan altijd nog :mrgreen: Ik zie wel, maar ervaringen van anderen ben ik wel benieuwd naar hoor.

Tis hoofdzakelijk netwerken etc. Volgens mij zijn de goede doelen maar “bijzaak”.

Ik heb een poosje in een “ronde tafel” gezeten. Brrrrr niks voor mij.

:shifty: :oops: wat is een “ronde tafel”?

Dat is de Lion’s Club voor onder de 40. :wink:

Soort studenten vereniging voor jonge ondernemers. Mij een te hoog bla bla kijk mij eens geweldig zijn gehalte. maar voor zakelijk netwerken is het zeer geschikt, vinden zij.

Brrr krijg al kippenvel als ik die verhalen zo lees… Niets voor mij…

Mij zouden ze daar met nog geen stok in krijgen… :mrgreen:

dat netwerken enzo is wel wat voor DH maar met mij als vrouw komt ie nooit door de keuring heen volgens mij :lol:

Ik ben echt geen Emily en ik zie ook die Jiskefet dames met die asielzoekers voor me :lol: dat is echt mijn ding niet.

Nah ik zie wel en anders ga ik toch lekker de boel opschudden en prikkelen als DH t wil kan ik best 1x pj beschaafd doen :angel: :mrgreen:

@ruud wrote:

Dat is de Lion’s Club voor onder de 40. :wink:

Soort studenten vereniging voor jonge ondernemers. Mij een te hoog bla bla kijk mij eens geweldig zijn gehalte. maar voor zakelijk netwerken is het zeer geschikt, vinden zij.

ben ik een keer bij een bijeenkomst/workshop geweest en was toen wel gezellig…

t zal ook heel erg afhankelijk zijn van de andere leden hoe de sfeer is…

de ene rotary groep is de andere niet zeg maar

Uiteraard Judith, maar het is woonplaats c.q. dorps afhankelijk dus weinig alternatief als het niet klikt. :wink:

ja dat klopt wel… maar daarom bedoel ik ook, dat ervaringen die wij hebben missschien wel niet op gaan voor t cluppie bij hun… snappie :smiley: