Helemaal! :thumbup:
Misschien is die rotary wel helemaal jottem :lol:
Ik ben al bij heel veel van die bijeenkomsten geweest. de meesten “verplicht” zakelijk. En ik ben er maar weinig mensen tegen gekomen die mij “lagen”.
Maar niet iedereen is hetzelfde gelukkig. :mrgreen:
Edit: Nu ik er verder over nadenk… Als ik daar loop te verkopen en netwerken etc… BEN IK MISSCHIEN OOK WEL ZO AArghhhhhhhhhhhh :wall:
ha ha ha ha ha ja wie weet…
Ik heb het niet zo op die clubs ze doen heel rijk (sommige zijn het ook) en veel bla bla maar uiteindelijk als ze je niet meer nodig hebben kun je oprotten.
Ik kom uit bilthoven en daar heb je er ook 1 nou ja meerder eigenlijk maar ik ken er 1 heb me dood om die mensen gelachen.
Even een anekdote moet het even kwijt ik stond naar een hockey wedstrijd te kijken en er waren drie vrouwen met elkaar in gesprek.
zegt de ene tegen de andere 2 tja nee ik kan geen cabrio auto kopen want hij kan niet in de garage want daar staan er al 2 en ik wil hem niet buiten hebben staan.
en de manier van het gesprek was echt grapig waar je je druk om maakt ik denk dat veel mensen blij zijn als ze uberhaupt een nieuwe auto kunnen kopen.
zo zat ik laatst in een gesprek dat een maxi cosi in een porsche geen gezicht was…
maar was wel leuk hoor… we hebben er toen zelf ook om kunnen lachen zo van moet je horen… hahahhaa
edit: niet dat ik die porsche heb
:lol: klinkt wel leuk allemaal hoor :lol: Dat wordt wa ik hou jullie op de hoogte ,maar gezien het dienstbaar zijn :sick: denk ik dat er wel vel parelkettinkjes rondlopen whaaaaah kom ik aan zal ik een verborgen camera meenemen :shifty: :lol:
Maar by the way vind inderdaad een maxi cosi in een porsche niet kunnen :snooty: kijk in een ferrari kan t wel of misschien in mijn Spijker maar porsche zo blasé :mrgreen:
En lijkt t er een beetje op?
Spijker schrijf je zo: Spyker
En ze zijn zo ongeveer failliet dus het is erg jaren 2006 om het over Spyker te hebben.
Er bestaan ferrari-autostoeltjes. Dan kan het inderdaad.
Van oudsher is de Rotary een club van (voorheen alleen maar mannelijke) notabelen uit de gemeenschap,zoals een advokaat,een chirurg,een directeur.Kortom,allemaal hoge piefen bij elkaar die een beroep vertegenwoordigen uit de samenleving.Zij nuttigen een maaltijd iedere week in een gelegenheid zoals een restaurant oid.Na de maaltijd is er een vergadering/bijeenkomst.
In die vergadering is altijd een voorzitter (die ieder jaar nieuw wordt aangewezen door de overige leden vanuit de club) aanwezig en die persoon is dan degene die veel dingen regelt en bewerkstelligt en onder de aandacht brengt.De andere leden dragen iets bij/aan en bekijken ze of het doel “werkt” zeg maar.
Veel mensen die bij zo’n club zitten vinden het een eer om daarbij te mogen horen en deel uit te mogen maken van de dingen die daaruit voortvloeien.Er komen wel eens sprekers uit het buitenland die daar bij de rotary zitten en hun goede doelen vertellen en zo hun woord verspreiden.
Veel ins en outs ken ik verder niet want ik zit niet in zo’n club.Maar je moet het wel wat vinden om in het “poeha-gehalte” mee te willen doen.Maar het doel heiligt de middelen denk ik dan maar :).EN zoals Ruud dat zelf zei:je moet de mensen ook wel liggen denk ik
Het is jullie keuze en het is wel mooi dat je die geboden wordt want niet iedereen komt zomaar bij “de club”.Laat je goed informeren door de rotary zelf uiteraard en misschien komen daar maar mooie dingen uit!
PS:De maaltijd die meestal genuttigd wordt dien je zelf te betalen (die tegen een speciale rotaryprijs wordt geboden :P)
“dienstbaar” zullen ze wel bedoelen als “actief deelnemen aan de club en je nuttig inzetten”
het is idd een eer gevraagd te worden: het betekent dat ze denken dat je man iets betekent in deze wereld en dat je daar iets voor terug mag doen: wie veel ontvangt dient ook terug te geven dat idee.
ik lig in een deuk om de vergelijking met de gilmore girls, maar er zit wel een punt van waarheid in en ja dat moet je liggen, nee ik moet het anders zeggen: je moet het spelletje leuk vinden 8)
als je er een beetje doorheen prikt en met veel humor alles een beetje relativeert en een beetje mensenkennis hebt kun je heel erg jezelf zijn tussen de hotemetoten…en ondekken dat er eigenlijk best hele leuke mensen tussen kunnen zitten
blaaskaken vind je ook buiten de rotary, ook op het waterlooplein
mijn vader was geen rotary lid, de buurman wel…heb er veel van geleerd.
( denk dames in de dop )
zie het als een kans:
netwerken is gewoon enorm belangrijk, de grote geldstromen/opdrachten/leuke banen/goede kansen gaan via dit soort netwerken, dus is het maar beter dat je je er wat in “werkt”
maar dat ligt dus wel aan zijn toekomstvisie tav zijn werk(zaamheden)…als je dat niet zo belangrijk vind of je netwerk al groot is…tsja…dan kan je er ook vanaf zien.
nu eerst maar eens door de ballotage komen :mrgreen: :hug:
en succes met het uitzoeken van je eerste kennismakings-bijeenkomst kledingsetje :lol: 8)
:lol: :doh: Spyker :oops: Moet nog veel leren :mrgreen:
Guusje en KArin dank je wel :-* dat van die roterende voorzitter wist ik niet :shifty: en daar zeg je wat mijn kledingsetje :shock: :lol: ach goed excuus om te shoppen
Buiten dat je, je dienstbaar opstelt voor de Rotary kost het je ook wel geld. Je schrijft dat jullie een modaal of net modaal inkomen hebben en je moet je ook afvragen of je er dus ook geld in wil steken. Want als blijkt dat dit een probleem is/word dan voel je je daar waarschijnlijk ook niet prettig.
Succes met je keuze.
he meis ik ga fffffff heeeeeuuul hard lachen , ik jou zoooooo daar niet zitten waaaaaaahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
daar ben jij volgens mij toch echt veul te huh …veel mens voor waaaahahahaha
je bent een lieverd, maar ik denk echt dat als j iets voor een ander wilt doen je je beter in kan zetten voor de voedselbank ofzo, daar ben je echt bezig en ik geloof dat deze clubs meer financieel bijspringen als dat ze echt wat doen… :think:
ik ga nog ff verder grinniken :lol: :-*
:lol: ja lachen he Sanne, ikke bij de parelkettinkjes :lol: Maar ik ga wel naar de ballotage hoor dat wil ik wel meemaken :mrgreen:
:-* :-* :-* :mrgreen: