Roompothuisje vraag..

Ik heb al op de site gekeken, of ik lees er over heen of het staat er niet.



Wij gaan volgend weekend heerlijk een weekendje weg.

Daar is een openhaard en dat is natuurlijk hartstikke leuk.



Maar mag je daar gewoon hout in doen of mag je er van die blokken indoen?

Lekker even weg. Ik heb bij Landal en GranDorado op het hoofdkantoor gewerkt en bij ons was het zo dat je alleen speciale haardblokken mocht gebruiken. Je weet wel, die je met papier en al aan moet steken.

Misschien even bellen met Roompot ?

Het huisje dat wij hadden ging gewoon op gas… :slight_smile:

@Karin2 wrote:

Lekker even weg. Ik heb bij Landal en GranDorado op het hoofdkantoor gewerkt en bij ons was het zo dat je alleen speciale haardblokken mocht gebruiken. Je weet wel, die je met papier en al aan moet steken.

Misschien even bellen met Roompot ?




Oh ja, bellen is ook een plan.

Die dingen zijn daar namelijk harstikke duur en ik zag laatst van die blokken bij de action voor nog geen 2 euro… :thumbup:

Ik heb even voor je rondgekeken/gelezen en ik lees in een review over Roompot Weerterbergen het volgende :



De supermarkt is duur;haardblokken wel € 5,-. Tip: koop een haardblok bij een supermarkt buiten het park voor € 1,-.



Dus ws wel gewoon blokken ?



Ja op het park zijn ze belachelijk duur. Daar maken ze zich niet erg geliefd mee, dat was bij ons ook zo.

@Karin2 wrote:

Ik heb even voor je rondgekeken/gelezen en ik lees in een review over Roompot Weerterbergen het volgende :



De supermarkt is duur;haardblokken wel € 5,-. Tip: koop een haardblok bij een supermarkt buiten het park voor € 1,-.



Dus ws wel gewoon blokken ?



Ja op het park zijn ze belachelijk duur. Daar maken ze zich niet erg geliefd mee, dat was bij ons ook zo.




Aaaaaaaaah dank…



Ik ga dus even van die blokken inslaan…Toch wel zo romantisch en gezellig he

Welk park ga je?



Want wij zijn in Domburg en Epe geweest, en daar hadden we ook een ‘haard’ volgens de beschrijving, maar dat was gewoon een soort kaskacheltje dat in de woonkamer stond.

@Anneke wrote:

Welk park ga je?



Want wij zijn in Domburg en Epe geweest, en daar hadden we ook een ‘haard’ volgens de beschrijving, maar dat was gewoon een soort kaskacheltje dat in de woonkamer stond.




Weerterbergen

Ja zeker :thumbup: Nog even langs de Ikea voor een en dan nog even langs de super voor een en je bent al een heel eind :wink:

Enjoy !

Oh wat heerlijk voor jullie meis!

Ik ben heel blij voor je, lekker even samen genieten… :smiley:



Liefs :-*

Daar ben ik nog nooit geweest, dus durf ook niet te zeggen wat ze daar hebben.



Wij gaan over een aantal weken weer naar Domburg, en dan hebben we een huisje met bruisbad :dance:

Ik wil ook een bruisbad…

Maar ik doe het ook voor een gewoon bad hoor…heeeerlijk…



En Karin, dat kleedje en wijntje komt wel goed. Voor mij dan, want Mark drinkt niet… :smiley:

De 1ste keer gooide we blokken hout, de 2de keer deden we die andere dingen …



Altijd handig!!



Mark zegt dat je officieel geen houtblokken erop mag gooien …

Hebben we toen wel gedaan :oops: :mrgreen:

Je kan ze daar trouwens ook kopen (parafine)!!



Have fun :inlove:

Ooooohhhhhhh Marlous, Weerterbergen is TOP :thumbup: :thumbup:

Ik weet het alleen niet meer van die open haard :oops: :oops:



Maar die huisjes zijn goed en de omgeving ook!



Have fun!



Liefs,

Moon

Moet zeggen sinds dat we zelf een bad hebben, ik zelfs met een douche genoegen neem.

Dan ga ik daar niet voor mijn lol in bad zitten.



Maar we hebben een weekendje kado gedaan aan mijn vader die onlangs 50 is geworden, en we gaan met zijn allen mee.

En een huisje met 8 man, had dat bruisbad erbij.

Nou hebben wij geen bruisbad, dus dan vind ik het wel weer leuk, haha.



Weet alleen niet of het leuk is, als je met zoveel man bent… :roll: 8)

Wij zijn onlangs in weerterbergen geweest, in een 12-16 pers. huisje, waar volgens beschrijving WEL een haard in zat, maar die er dus niet in zat :frowning: Dat zijn echter wel de nieuwe (grote) huizen, dus denk dat als je 4-8 pers hebt je wel de oude hebt met haard.

Iig, er zijn op het park van die blokken te koop, dus neem aan dat dat dan ook de bedoeling is (meestal wel). Ook wel gezellig en net zo makkelijk toch!

@#puk# wrote:

Wij zijn onlangs in weerterbergen geweest, in een 12-16 pers. huisje, waar volgens beschrijving WEL een haard in zat, maar die er dus niet in zat :frowning: Dat zijn echter wel de nieuwe (grote) huizen, dus denk dat als je 4-8 pers hebt je wel de oude hebt met haard.

Iig, er zijn op het park van die blokken te koop, dus neem aan dat dat dan ook de bedoeling is (meestal wel). Ook wel gezellig en net zo makkelijk toch!




Ja maar in het park betaal je 5 euro per blok en hier 1 euro…kan die 15 euro wel voor andere leuke dingen daar gebruiken :wink:

Vandaar mijn vraag, dan kon ik als echte hollander even vooruit kopen… 8)

Bel anders even met Roompot om het na te vragen. Of sla de blokken in en als je ze niet kunt gebruiken, breng je ze terug. Of kan dat niet :think: ? Wij zijn sinds gisteren terug van Roompot Domburg. Helaas hadden wij een gaskachel, want een open haard is inderdaad erg gezellig.

Wij zijn pas in Weerterbergen geweest, maar volgens mij staat er echt expliciet aangegeven dat je alleen die speciale blokken uit de supermarkt daar mag gebruiken, dit om het gevaar van schoorsteenbrand te voorkomen… De open haard was trouwens wel helemaal open, dus ik weet niet of je dat gaat aandurven met Matheo en Micah… Hij zat bij ons wel helemaal in de hoek van de kamer… Misschien heb ik nog een foto zal eens kijken!

Hier de enige foto waarop de open haard te zien is… helemaal in de rechterhoek hij zit meteen naast de buitendeur en naast die deur stond de tv en dan de grote slaapkamer… (6-persoons huisje).



Oh ja, als je geen speciale kinderbungalow hebt moet je of zelf een stoel en bedje meenemen, anders moet je die apart huren Roompot heeft ze niet net als CP standaard in het huisje, ook geen boxen trouwens (maar die gebruik je vast niet meer).