Roompothuisje vraag..

@Tante Soesa wrote:





Oh ja, als je geen speciale kinderbungalow hebt moet je of zelf een stoel en bedje meenemen, anders moet je die apart huren Roompot heeft ze niet net als CP standaard in het huisje, ook geen boxen trouwens (maar die gebruik je vast niet meer).




Das niet helemaal .waar wij gaan altijd naar CenterParcs . En ook al is het geen kindercottage wij hadden altijd een campingbed en een kinderstoel. Wij zijn een keer in de kindercottage geweest. Toen hadden ze het ook. Mischien ligt het eraan welk Park?

het meerdal heeft idd standaart kindermeubilar in ELK economy huisje zitten

Suus, bedankt voor de tip. Ik denk dat wij het sowieso pas aandoen of als de kinderen in bed zijn of als ze net naar bed gaan, zodat ze nog wel even mogen kijken…



Kinderbedje nemen we zelf mee.



Blokken heb ik net bij mijn sm weggegraaid… :thumbup:

Ik ben gisteren terug gekomen van weekendje Weerter Bergen, met dit weer geen open haard nodig, zat er wel in.



Mooi schoon huisje, compleet aangepast voor mij. Kindermeubilair moet je huren voor 10 euro krijg je campingbedje en kinderstoel. Zwembad erg leuk, tropisch en fijn peuterbad.



Voor een deel mag je geen auto bij je huisje, bij nr. 1 t/m 83 wel.



Geen market Dome zoals in Center Parcs maar versrpeid over het park genoeg faciliteiten en eetgelegenheden. Mooi aangelegd, met veel water en speelplekken.



Kortom; wij zijn erg tevreden :mrgreen:



Veel plezier.



Petri