roomdivider van de praxis; En het resultaat! p2

Hoi,

Wie heeft er hier de volgende roomdivider van de praxis?

Ik vind hem leuk, maar we zijn bang dat de bakken te klein zijn om het speelgoed in op te bergen. Ik kan nergens vinden wat de afmetingen zijn van de bakken (26x26 cm?)

Als jij hem hebt, kan je dan ff voor me meten hoe groot de bakken zijn en kan je me dan ook vertellen of ze handig zijn voor het opbergen van speelgoed? (als je het daarvoor gebruikt)

Wij hebben hem, maar hij staat op Marlot haar kamer en die slaapt… Ik wil ze morgen wel even voor je opmeten. De mandjes zijn niet heel groot, maar ik vind er verrassend veel inkunnen :wink:

ow dat zou fijn zijn!

ik zit eens te kijken naar leuke grotere mandjes dat we dan zelf het kastje maken, maar gaat echt nergens over, zie er net van 35x35 en dat mandje (erg leuk overigens) is gewoon 41 euro, dat gaat toch nergens over? :?

Ik heb hem ook en gebruik hem ook voor het speelgoed.

Hij is 24 breed, 24 diep en 19 hoog.

Ik vind het wel handig voor opruimen van kleine rommel, grote past er nie tin, maar juist door het kleine speelgoed hierin weg te werken lijkt de kamer ene stuk meer geordend.

In 1 vak zit het treinrails, een andere alle autootjes weer een andere alle muziekmaak dingetjes.

wij hebben m ook, ik gebruik m voor dr ondergoed, sokken en maillots (3 mandjes)

Verder zit er hier ook losse zooi in en dat ruimt echt lekker op.

Helaas is hier wel al 1 van de mandjes een beetje stuk, dus moet nu echt uitkijken met m eruit pakken dat ie niet verder scheurt :?

Maar hij ziet er superleuk uit, echt een vrolijke noot in dr kamertje.

Groetjes Jiska

die is zoooooooooo leuk, wil hem ook graag voor mn dochters kamer zometeen.

dus hoop dat hij nog een eker in de aanbieding komt dan. want de zolder moest eerst klaar zijn

hij is nu in de aanbieding :wink: (deze week nog)

en ze hebben ook bonnen nu met 20% korting op 1 artikel uit het gehele ass. incl actieproducten.

Dus als ik jou was zou ik vlug in de auto springen naar de praxis :smiley:

jam aar zou niet weten waar we hem zolang moeten laten

ow ja, dat weet ik ook niet haha, al is de doos niet zo heel erg groot hoor, hij zit vrij compact verpakt.

Hier heb ik er ook in een sokken, in een ander maillots, ondergoed en nachthemdjes. En in de onderste zit heel veel speelgoed. Inderdaad geen heel grote dingen, maar wel heel veel klein spul. Zo zit in een al haar kookspulletjes, dus pannetjes, bordjes, taartjes, lepeltjes en veel ander wat kleiner spul. Ik vind het echt een superkastje!

wij ehbben er bij gestaan, hij leek ons erg wankel, je kon hem zo harmonika vouwen, wel tien cm heen en weer, wij zijn toch voor iets van de ikea gegaan!

overignes vind ik ze er prachtig uitzien!

Grappig, wij vonden hem juist veeeel steviger dan de ikeavariant :lol:

ow hihi, ik dacht, niet stevig dan valt ie toch af, maar nu is ie dus toch stevig? Is natuurlijk ook maar net hoe ie gemonteerd is natuurlijk en hoe lomp ermee omgegaan is, in een winkel proberen veel mensen ff uit hoe stevig ie is :wink:

Nu hebben wij hem wel met de achterkant tegen een muur aan staan, dus niet helemaal los in de kamer. Dat scheelt natuurlijk ook wel weer, maar ik vind hem niet slapper dan onze ikeakastjes (zegt natuurlijk ook wel weer wat over onze monteerkunsten :mrgreen: )

hmm hij staat bij ons heel stevig hoor en er komen regelmatig kindjes tegenaan.

Hij wankelt totaal niet want er staan ook breekbare spullen op en die staan er nog steeds :wink:

Wij hebben hem ook, we gebruiken hem voor speelgoed. Ik vind het echt een ideaal ding. Er kan heel veel in die mandjes, en die mandjes zijn ook heel stevig… de kinderen halen er ongelofelijke capriolen mee uit (de jongste presteerde het zelfs om erin te gaan zitten) maar ze blijven heel. Mijn man heeft er wel een plaat achter gemaakt omdat de kinderen die mandjes er steeds uit duwden. (Hij staat tegen een muur met daarachter een holle ruimte, dus je moest steeds dat ding helemaal opzij halen om dat mandje te kunnen pakken). Voor de rest: ideaal ding, zeker voor die prijs!

Ik heb hem ook maar hij zit nog in de doos :stuck_out_tongue:

(onzinnig antwoord dus :lol: )

Vriend vond de mandjes toch echt de klein, ik vond het zo jammer, maar als ik verder zocht naar leuke mandjes bouwde hij er wel een kastje omheen.

Dat laatste hoefde niet want ik ben mandjes EN kastje tegengekomen en we zijn helemaal happy met hoe het nu is :inlove:

Leuk!!! Vind deze eerlijk gezegd leuker dan die van de Praxis.

Ikea???

die bakken zeker dus de kast vast ook :mrgreen: