Zeker een expedit met bijpassende mandjes???
Wij hebben hem ook! De 8 vaks met de plastic bakken, al ben ik met die laatste nog niet zo gelukkig…denk dat de stoffen versies nog gaan volgen!
Zeker een expedit met bijpassende mandjes???
Wij hebben hem ook! De 8 vaks met de plastic bakken, al ben ik met die laatste nog niet zo gelukkig…denk dat de stoffen versies nog gaan volgen!
Wauw mooi!! :thumbup: *ga het manlief ook eens laten zien heb gelijk ook een ideetje voor hier in huis dus thnx voor het showen! :mrgreen: *
@femmie wrote:
Vriend vond de mandjes toch echt de klein, ik vond het zo jammer, maar als ik verder zocht naar leuke mandjes bouwde hij er wel een kastje omheen.
Dat laatste hoefde niet want ik ben mandjes EN kastje tegengekomen en we zijn helemaal happy met hoe het nu is :inlove:
Mooi zeg!
Wij hebben hem bijna net zo (ook die van Ikea), alleen een ander model, de rechthoek zeg maar met 5 vakken naast elkaar en wij hebben ook gekozen voor roze met zwart

Pas wel op met speelgoed erop zetten als je hem mooi wilt houden bovenop; bij ons is de bovenkant de verf beschadigd door het schuiven met speelgoed

Zo hebben wij hem (sorry ik kon geen duidelijker foto vinden)

Vind hem ook erg leuk…ben ook benieuwd naar het naampje van de bakken
Het is idd de expedit kast met de dröna manden.
Ze hebben ze ook in donker aqua kleur (leuk voor de jongetjes)
Wien, die plastic bakken niet fijn? Vriend wilde ze eigenlijk, maar ik heb het kunnen afdoen met dat de duplo zo veel herrie zou maken erin :oops:
Vraag me wel af hoe lang deze gaan overleven hoor, als ze het als klimrek gaat gebruiken zijn ze vlgs mij zo kapot.
Clari, zo is ook erg leuk zoals je hebt zeg! Thx voor de tip, heb nu alleen de muis erop en op de andere een dekentje voor de katten (kunnen ze heerlijk in de zon liggen )
We wilde eigenlijk eentje die 4 hoog was, maar dat kwam niet goed uit met de lampeknop, maar ben nu blij dat we deze hebben, wel zeker zo leuk.
trouwens ff offtopic, clari wat een gaaf jurkje heeft je meisje daar aan!!!
fem, wij hebben de 8 vaks ook plat liggen omdat dat dan mooie speelhoogte is!
En die bakken zijn wel mooi, maar op zich niet zo kind vriendelijk, lastig erin en eruit, maar aan de andere kant, zo haalt ze niet alles tegelijk leeg! Duplo zit idd in een andere mand vanwege de herrie :mrgreen:
ah zo ja, nou deze bakken zijn er ook niet super makkelijk uit te krijgen hoor, ze passen gewoon te goed
Dana heeft al een paar keer het kastje half van de muur getrokken (ja je kan hem vastzetten aan de muur maar dat doen we dus niet), maar ze krijgt ze er uiteindelijk wel zelf uit.
Hier was de 4 hoog geen optie, vanwege de lampeknop maar overdwars paste ook niet op die muur zoals je wrs wel ziet, maar vind het zo een prima oplossing en als straks de box weg is gaan ze op die plek 90 graden tov elkaar, heb net geprobeerd en staat leuk. Dan hebben ze echt een speelhoek in de woonkamer, leuk vloerkleed erbij en dan is het helemaal klaar, maar goed die box… die staat er voorlopig nog wel.
die stoffen bakken hebben toch ook wel een nadeeltje hoor; als ze er maar flink op hangen dan vervormen ze.
Maar ach, ze zijn niet duur, Ikea is hier 10min fietsen vandaan en ik heb er wat op voorraad :mrgreen:
Van die plastik of rieten manden worden de kasten idd niet mooier dus dan maar eens een stoffen bak vervangen!
Annemarie, dat word dan wel heel snel fietsen :think: :mrgreen:
Ik vind de lage variant mooi voor op de speelzonder. Volgens mij hebben ze die ook in de klas en kunnen de kids er op zitten? Of zou een slag hoger dus twee lagen waar je manden in doet ook nog niet te hoog zijn. Ik heb al kinderen van 5 en 9. Dus erg laag is ook niet nodig.
zonder fietskar met lading haal ik dat wel :mrgreen:
nou, vooruit; 12 minuten dan?
Hier staan 3 expedit kasten in de woonkamer Met speelgoed, boeken, dvd’s, glazen… alles zo’n beetje eigenlijk :lol: In de kast op de 1ste foto zit ondertussen nog een extra witte bak en zijn de twee bovenste planken voor DVD’s.
@femmie wrote:
Het is idd de expedit kast met de dröna manden.
Ze hebben ze ook in donker aqua kleur (leuk voor de jongetjes)
Wien, die plastic bakken niet fijn? Vriend wilde ze eigenlijk, maar ik heb het kunnen afdoen met dat de duplo zo veel herrie zou maken erin :oops:
Vraag me wel af hoe lang deze gaan overleven hoor, als ze het als klimrek gaat gebruiken zijn ze vlgs mij zo kapot.
Clari, zo is ook erg leuk zoals je hebt zeg! Thx voor de tip, heb nu alleen de muis erop en op de andere een dekentje voor de katten (kunnen ze heerlijk in de zon liggen)
We wilde eigenlijk eentje die 4 hoog was, maar dat kwam niet goed uit met de lampeknop, maar ben nu blij dat we deze hebben, wel zeker zo leuk.
Bedankt