Laatste…
Als Robin en Lucas oud genoeg zijn wil ik eigenlijk het speelhoekje opruimen en de muur donkergrijs maken met een witte buffetkast.
Maar eigenlijk hoop ik dat dat er niet meer van komt, want wij willen gaan verhuizen…
oh wat super heerlijk ideeen op doen zo
en snoesje als ik mag vragen waar heb jij de zwart wit strepen behang weg, ik krijg last van de voorjaars kriebels :oops: wil 1 wand behangen met strepen want ik ben ook langszaam aan het veranderen van interieur ik wil een beetje de klassieke kant zwart wit zilver op :inlove:
Snoesje, ik ben :inlove: ! Echt geweldig, wat ziet het er gezellig uit bij jou. Helaas heeft hub ernstige bezwaren tegen roze in welke kamer dan ook (behalve die van dochterlief natuurlijk :mrgreen: ), maar anders wist ik het wel.
En de kinderkamers van Anneke en Snoesje, :inlove: :inlove: . Prachtig!
Vind dit wel een heel leuk topic om inspiratie op te doen. Wij wonen sinds mei in ons jaren '30 huis, waarin alles door de vorige eigenaars zachtgeel is geschilderd :silenced: Tot nu toe hebben we nog geen tijd en geld besteed aan ons interieur, maar ik ben al wel bezig met een moodboard voor alle ruimtes, zodat we echt dingen kopen/doen die we mooi vinden. En door jullie huizen krijg ik helemaal zin! :thumbup:
@ Anneke wauw ook erg mooi!
Jaaaaaa hier groot RM Fan, heb er veel woonaccesoires van en een lamp en salontafel gecombineerd met andere dingen.
het is nu uitverkoop daar he!!! Scheelt een hoop :lol:
hahaha, leuk als je mensen kunt inspireren… enne, gewoon de foto’s van de roze muren laten zien. Soms moeten de mannen gewoon even een plaatje zien!
nog even mijn toiletje (had gele tegels, hou niet van geel, maar dacht, ik maak er maar een provencaals toiletje van… haha)
Het streepjes behand is donkerblauw met wit, maar ze hebben ook donkergrijs of zwart, gewoon bij de praxis. 20 euro per rol. Is snel behang… in zijn vorige kamer had ik het handmatig geschilderd.
Anneke,
wat leuk die teksten op de muren!!!
ik weet nog niet wat ik met de muren aan wil. Misschien ga ik zelf wel weer eens de kwasten ter hand nemen en een mooi zeezicht maken aan de hand van foto’s die ik heb gemaakt in Nice… Cote d azur is toch wel mijn plekje! haha…
Ja, het gaat echt om details hoor, dat is het leukste. Ben op internet ook aan het speuren naar een leuk krijtbord voor in de keuken of een brocante keukenrolhouder…
en ik ga gewoon naar de xenos… daar hebben ze ook riviera kopieen soms voor 4x zoveel minder geld :mrgreen:
ik heb er dus helemaal niks mee (ben ik de enige :mrgreen: ). Te weinig kleur en variatie voor mij, maar ja … smaken verschillen.
Niet de enige hoor Op de foto’s vind ik het vooral een beetje kaal/saai en wel heel erg netjes. Wel mooi bij een ander overigens hoor, maar liever niet hier
Wij hebben nu een redelijk rustige woonkamer, met steigerhouten meubelen (ook een beetje landelijk wel denk ik toch?!) maar mijn eettafel was bijv paars, met daarbij groene, roze, rode en oranje stoelen (verschillende stoelen uiteraard) :mrgreen: Lekkere gestreepte grandfoulard over mn oude bankje…
Maar mijn man trekt al die drukte niet zo goed, die is nogal prikkelgevoelig, dus nu hebbn we het een stuk rustiger. Maar te strak, daar hou ik niet zo van.
hihi,ja grappig hoe smaken kunnen verschillen, mij spreekt juist het rustige aan van rm, hou niet zo van drukke kleurtjes enzo!
Bij kwantum zijn ook leuke rm achtige dingen te scoren…
@Tinkerbell, wauw gaaf zeg, een jaren 30 huis! Lijkt me heerlijk om in te richten! Enne nee, zachtgeel
@snoesje, je toilet is ook mooi. krijg meteen nieuwe inspiratie, wij hebben net zo´n plankje, maar dan 2 boven elkaar, weet nooit zo goed wat ik er kwijt moet en t veranderd nogal eens. Zoek je echt een brocante keukenrolhouder=
wij hebben een keukenrolhouder die je ook van RM hebt, maar ik heb m via een webwinkel veeeel goedkoper… en precies hetzelfde. vind m helemaal geweldig!
Deze
prachtig zeg :inlove:
@Jolanda24 wrote:
Jaaaaaa hier groot RM Fan, heb er veel woonaccesoires van en een lamp en salontafel gecombineerd met andere dingen.
het is nu uitverkoop daar he!!! Scheelt een hoop :lol:
Ik zeg show jou huis eens, want ik ben er echt vlieft op :inlove:
Eigenlijk heel raar … ik woon landelijk, mijn huis is landelijk … maar qua inrichting moet ik er niet aan denken om het landelijk in te richten :think: :mrgreen:
@Flier wrote:
@Tinkerbell, wauw gaaf zeg, een jaren 30 huis! Lijkt me heerlijk om in te richten! Enne nee, zachtgeel
@snoesje, je toilet is ook mooi. krijg meteen nieuwe inspiratie, wij hebben net zo´n plankje, maar dan 2 boven elkaar, weet nooit zo goed wat ik er kwijt moet en t veranderd nogal eens. Zoek je echt een brocante keukenrolhouder=
wij hebben een keukenrolhouder die je ook van RM hebt, maar ik heb m via een webwinkel veeeel goedkoper… en precies hetzelfde. vind m helemaal geweldig!
Deze![]()
eh… haha, pb me even het webadres :mrgreen: gaaf!
wahahaha juulke!!
Ja, hier ook een RM-huis! Love it :inlove: !! Vooral de wit-tinten vinden we geweldig. Heb ook landelijke meubels (oud teak in combinatie met een witte buffetkast, rieten en witte bijzettafel). Wij hebben er hard voor gespaard. En ik vraag met verjaardagen geld zodat ik weer leuke accesoires kan kopen.
Onze kerstboom is nu ook in RM-stijl met rieten, waxen en metalen sterren en belletjeshangers. Vind het ontzettend gezellig en warm.
Riverdale, PTMD collection, Villa Collection, Braxton, Appletree, Countryfield ehhhhh… moet ik nog even doorgaan ?