Zijn er meer meiden helemaal weg van Riviera Maison en landelijke inrichtingen? Kan me heerlijk vergapen in hun webshop (alleen m’n portemonnee laat 't niet toe)
Vindt het wel leuk RM-achtige spulletjes te scoren voor vééél goedkoper
NOg meer meiden “verslaafd”?
Jaaaaaaaaaaaaaaa prachtig :inlove:
Als ik ooit mijn huis opnieuw kan inrichten, dan wil ik zeker Riviera Maison :inlove:
een vriendin van mij werkt in de nieuwe RM winkel in Sneek, oh vind het zo fantastisch alleen is het zo onbetaalbaar.
Ja hier!
Heb mijn hele huis in die stijl, zelfs de slaapkamer.
En nu ook de kerstboom, haha.
Ben er helemaal verliefd op.
Wij houden ook enorm van de landelijke stijl.
We hebben onze slaapkamer al helemaal in die stijl.
Momenteel zijn we bezig om de hal op te knappen.
En vandaag hebben we een nieuwe keuken samengesteld. Wordt een mooie massief houten, ivoorwitte keuken met granieten aanrechtblad, grote schouw en een Boretti fornuis. :dance:
vind het ook super gaaf :inlove: :inlove: maar idd veels te duur…heb een paar dingetjes er van…en de rest komt uit look a like winkels :mrgreen: …inrichting hebben we wel redelijk landelijk gecreeerd…maar het had nog mooier gekunt met de spullen van RM :inlove:
O, ik heb ook niet alles van RM zelf hoor.
Je hebt heel veel landelijke merken waar ik erg van hou.
Qua meubels heb ik het niet, maar alleen de accessoires.
Meubels passen er uiteraard wel bij.
Yep :inlove: Alleen ben ik meer van de bruintinten, en dat is nog wel eens lastiger om aan te komen/te vinden. Ik heb net vandaag in de aanbieding bij de Wibra wat 'beeldjes" gekocht van die sneeuwpoppen met bondrandje en met houten buikjes. Grijs/bruin/glimmend, vind ik wel bij de rest passen. Ook hier inderdaad via andere wegen, toch de sfeer proberen te pakken, we hebben nog een tegoedbon van 70 euro, maar als ik op hun website kijk… dan zijn die zo op hahaha! We hebben ook de Ektorp fauteuil van de Ikea, die komt nog wel in de buurt van de RM-stijl. Maar dit jaar pas echt begonnen met rondkijken en aanschaffen.
ik heb tijdens team uitje een hapjes schaal gewonnen van RM
had er echt nog noooooit van gehoord…
mijn man had het opgezocht en die schaal was zo 30 euro :shock:
maar erg mooie schaal :mrgreen:
Hier een totaal van binnen te verbouwen huis, wens is landelijk. Landelijke keuken is inmiddels geplaats, maar voor de rest moet alles beneden nog,landelijk/brocante. Hebben de kenners hier misschien nog wat meer namen waar ik kan snuffelen? Riviera Maison ziet er leuk uit. Ik hoor het graag.
Foto’s om ideeën op te doen is ook leuk :mrgreen: :thumbup:
@Danja wrote:
Yep :inlove: Alleen ben ik meer van de bruintinten, en dat is nog wel eens lastiger om aan te komen/te vinden. Ik heb net vandaag in de aanbieding bij de Wibra wat 'beeldjes" gekocht van die sneeuwpoppen met bondrandje en met houten buikjes. Grijs/bruin/glimmend, vind ik wel bij de rest passen. Ook hier inderdaad via andere wegen, toch de sfeer proberen te pakken, we hebben nog een tegoedbon van 70 euro, maar als ik op hun website kijk… dan zijn die zo op hahaha! We hebben ook de Ektorp fauteuil van de Ikea, die komt nog wel in de buurt van de RM-stijl. Maar dit jaar pas echt begonnen met rondkijken en aanschaffen.
De ektorp stoelen en bankjes worden behoorlijk vaak gebruikt ik brocante winkeltjes vaak aangevuld met RM spullen :thumbup: Die passen dus heel behoorlijk bij de stijl denk ik

Zeemeermin, bedankt! Heb ff zitten snuustern (kan niet op het nederlandse woord komen…)en ben helemaal verliefd op Appletree! Gelukkig binnenkort jarig, verlanglijstje wordt aangevuld!
Nee :snooty: Ik doe niet mee aan hypes… 8)
:liar: :liar: :liar: gejokt dus, Maar dit is dan ook wel weer veeeel te mooi en ja… ook hier enorm fan van Riviera en aanverwanten… :oops:
@Anneke wrote:
O, ik heb ook niet alles van RM zelf hoor.
Hier net zo.
RM is erg mooi! :inlove: Maar zoo duur!
Ik vind het ook een prachtig merk, maar vind het juist leuker om wat van die dingen te combineren met iets anders. Een beetje eigen smaak erin gooien. Ons huis heeft wel wat van RM inrichtingen weg, maar daarnaast is het ook helemaal ons eigen ding. Anders vind ik het iets te worden vaak.
Helemaal mee eens littlewonder, maar elk huis leent zich ook anders (vind ik)
Ik vind antiek en design ook prachtig :mrgreen:
@janet76 wrote:
@Anneke wrote:O, ik heb ook niet alles van RM zelf hoor.
Hier net zo.
RM is erg mooi! :inlove: Maar zoo duur!
Meubels zijn hier ook van oud teak (expres gevraagd om zo oud mogelijk hout te gebruiken met zoveel mogelijk knoesten en ‘gaten’ erin).
Al onze meubels werden pas gemaakt nadat de bestelling was geplaatst dus dat was een voordeel.
We hebben overigens koloniaal teak.
Verder ben ik helemaal verliefd op grijs en wit.
Een muur in de kamer is grijs, we hebben ook turquoise accessoires.
Heb heel veel van die ratan-hangers in huis met harten, ook in de kerstboom nu, haha.
Ben bezig het Claire Wilson’s country kitchen servies te sparen.
Kussens heb ik van Zusss
Verder heb ik veel van PTMD, Riverdale, Braxton, Claire en Eef, etc, etc…
:inlove: :inlove:
Ik verwen mezelf er ook echt mee.
Zo heb ik vorige week 3 geurkaarsen van Riverdale (á 15 euro per stuk :oops: ) gekocht, en die zijn al voor de helft opgebrand. Maar zo lekker… :inlove:
Wat leuk trouwens dat ik niet de enige ben!
Ik ben echt bijna elke dag op zoek naar leuke spulletjes.
Leuk dat ik niet de enige ‘gek’ ben. :lol:
Anneke, ik ben wel nieuwsgierig geworden naar je inrichting! Zou je een fotootje willen delen ?
Zelf zijn we op zoek naar een switch in stijl icm onze teak meubelen, ook koloniaal. We hebben een whitewash planken vloer, een rode bank en koloniale fauteuils en oorstoel. De rode bank wordt asap vervangen maar ik kom niet uit de nieuwe kleur. Zwart, grijs of toch weer rood…
Hihi ben inderdaad ook blij dat k niet de enige ben… Wat vinden jullie mannen er van??? Die van mij vindt t nog wel leuk:)
wij hebben ook 2 ektorpjes van Ikea, verder veel riet, rieten mand, rieten eetkamerstoelen ,rieten kransen, en veel wit en lichtbruin.
zou inderdaad leuk zijn foto’s te zien…!!