Ritsen in het verkeer...

@faizaa wrote:

Als we binnenkort een man in een zwarte Porsche (toch, Ruud?) zien… met roze sjaaltje om en fleece vest aan… en een Friese vlag aan zn auto… dan weten we dat dat onze Ruud is… foto van maken en bij kok-spotting zetten… de eerste verdiend 100 euro… :thumbup:



Bar… ik hoor t je zeggen he schat… en dat lachje… hahahaha… :inlove:




Die foto enzo is geen probleem maar, ik heb liever dat jullie me er tussen laten ipv dat jullie me fotograferen.



Het auto merk klopt :wink:

Is ook nooit goed he, altijd weer meer willen :roll:

@Formally known as Vuegje wrote:

:lol:



Het zijn onze G’s he meid :wink: Muahahahaha! :mrgreen:






Ze houden van onze G’s… :inlove:



Ze zijn gekkk op onze G’s… als wij beginnen te praten, willen ze ons meenemen naar huis… koetchie koetchie…

Behalve Bren… die wilt die G eruit slaan… :mrgreen:

Ruud… zaekwaef… :mrgreen:





En, klinkt t een beetje Rotterdams? :angel: :lol:

@faizaa wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:
:lol:



Het zijn onze G’s he meid :wink: Muahahahaha! :mrgreen:






Ze houden van onze G’s… :inlove:



Ze zijn gekkk op onze G’s… als wij beginnen te praten, willen ze ons meenemen naar huis… koetchie koetchie…

Behalve Bren… die wilt die G eruit slaan… :mrgreen:




en ik zit de hele dag al met dit lied in mijn hoofd :wall: :wall:

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
@Formally known as Vuegje wrote:
:lol:



Het zijn onze G’s he meid :wink: Muahahahaha! :mrgreen:






Ze houden van onze G’s… :inlove:



Ze zijn gekkk op onze G’s… als wij beginnen te praten, willen ze ons meenemen naar huis… koetchie koetchie…

Behalve Bren… die wilt die G eruit slaan… :mrgreen:




en ik zit de hele dag al met dit lied in mijn hoofd :wall: :wall:






Ennn bedankt maedje… ik nu ook… :mrgreen: :thumbup:

@faizaa wrote:

Ruud… zaekwaef… :mrgreen:





En, klinkt t een beetje Rotterdams? :angel: :lol:






Absoluut niet, meer oefenen dus!





Fiep… :shock: dat is nog erger dan die Rinussss. :shifty: :sick:

@ruud wrote:

@faizaa wrote:
Ruud… zaekwaef… :mrgreen:





En, klinkt t een beetje Rotterdams? :angel: :lol:






Absoluut niet, meer oefenen dus!





Fiep… :shock: dat is nog erger dan die Rinussss. :shifty: :sick:




ja sorry, je werkt bij de grootste familie of niet he…ik krijg het hier allemaal voorgeschoteld en moet maar zien het snel weer te vergeten…

(damn, i lost the game…)

Fiep ik zou me laten onterven van die familie. :oops:

nou in alle eerlijkheid vind ik de titel van dit nummer dus wel gewoon echt een goede vondst :angel:

Het zal de carnavas gen wel zijn die dat veroorzaakt. :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



dit is het meeste offtopic ever hier volgens mij.

Je hebt volkomen gelijk. :-*



Back to ritsen it is.



Ik erger me er ook aan dat ze je er niet tussen laten als je het doet zoals het geïnstrueerd wordt.



Doorrijden tot de pijlen en ritsen en niet eerder dus wat mij betreft. :thumbup:

Ritsen doen ze altijd wanneer ze de verdrijvingsvlak zien… Dan proberen ze ertussen te komen! Rits gewoon als er 300m vandaan ligt en niet bij hier ritsen… :thumbup: :wall:

Waarom zou dat bord hier ritsen er dan niet 300 meter eerder staan denk je? :mrgreen:

@Mariiyelle wrote:

Ritsen doen ze altijd wanneer ze de verdrijvingsvlak zien… Dan proberen ze ertussen te komen! Rits gewoon als er 300m vandaan ligt en niet bij hier ritsen… :thumbup: :wall:




lees dan eens goed wat er op het bordje staat… en wat je zelf zegt… HIER ritsen… dus die doen het goed toch?

Dat is het probleem idd niet maar wel als er file staat… Waarom pas ritsen als er hier ritsen staat! :slight_smile:

omdat dat de regels zijn…



Hoewel we mogen aannemen dat de regels voor het ritsen inmiddels duidelijk zijn, blijft het fenomeen ritsen een bron van irritatie en een belangrijke oorzaak van files en ongelukken. Kort samengevat is het idee dat je zo laat mogelijk invoegt, vlak voor de wegversmalling. Op die manier blijven alle rijstroken maximaal benut, en is voor het overige verkeer duidelijk wanneer men de invoegende auto’s kan verwachten.

Voorwaarde hierbij is dan natuurlijk wel dat de rechter rijstrook de ritser voldoende ruimte geeft. Borden langs de kant van de weg met de tekst “Geef ritser ruimte� herinneren ons hieraan. Toch wil dit maar niet lukken, getuigen het aantal files veroorzaakt door een wegversmalling en dan heb ik het nog niet eens over het aantal ongelukken en de frustraties als gevolg van het ritsen.

Ik denk wel te weten waarom het ritsen bij ons maar niet wil lukken. Het probleem ligt in de aard van de gemiddelde Nederlandse automobilist. Achter het stuur is deze een nogal egoïstisch beestje. We gunnen elkaar in het verkeer bitter weinig. Volgens mij is dit typisch iets Nederlands, want in alle andere landen die ik tot nu toe heb bezocht, is men achter het stuur veel coulanter en een stuk minder gestressed.

ik vind mensen ook steeds egoistischer in het verkeer… Bijv bij onze kerk… auto’s komen daar uit 3 verschillende stukken van de parkeerplaats… de ongeschreven regel is dat iedereen er even eentje tussenlaat, zodat het goed doorstroomt… nou pff je hebt van die mensen… die moeten blijkbaar echt als eerste thuis zijn… want even eentje er tussen laten… nee dat kan echt niet…

@Mariiyelle wrote:

Dat is het probleem idd niet maar wel als er file staat… Waarom pas ritsen als er hier ritsen staat! :slight_smile:




Om het beetje asfalt dat er is zo optimaal mogelijk te benutten. :wink: