resultaat test

hoi meiden,

omdat ik gisteren mijn NOD had kon ik me niet weerhouden om een test te doen. 1 minuut gewacht en negatief, hup in de prullenbak. Voor de gein (ahum ahum) heb ik hem een uur erna eruit gehaald en bekeken, daar stond toch echt wel een vaag lijntje op (foto is deze morgen genomen, hij is op het zelfde resultaat blijven staan)

Wat denken jullie ervan???

Wat een idioot ben ik toch zeg, loop ik er constant aan te denken, waarom vis ik hem dan ook uit de prullenmand :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

:mrgreen:

Hmm, lastig. Aangezien je hem na 1 minuut in de prullenbak hebt gegooit. Ze zeggen dat je testen na 10 min. niet meer mag aflezen…

Ik zou zeggen, gewoon nog een testje doen vandaag :mrgreen:

En gauw de uitslag laten weten, he?!

Ik zie ook wel een vaag streepje. En een streep is een streep.

Ik zou over een paar dagen gewoon nog een keer een test doen.

Ik vermoed dat de streep dan duidelijker te zien zal zijn. :smiley:

Ik zie toch echt wel een streepje!

:dance:

Eh, streep = streep, toch? Zou gewoon nog een testje doen.

Oh, wat zou dat super zijn!!!, zei zij heel voorzichtig maar heel enthousiast

Ooooooooooh BB, wat is dit spannend zeg!!! Ik zie ook een vaag streepje hoor. Toch binnenkort nog maar eens testen, dan weet je snel meer.

Zou wel leuk zijn meid :dance:

:-*

ik zie een streeep maar officieel is hij nu niet geldog, doe anders morgennog een test…

ik zie ook een streep dat wel iig.

:-* :pray:

NOOIT DOEN. Echt, je wordt er onzeker van, er komt bijna altijd een streepje na verloop van tijd, ook als je echt niet zwanger bent.

Ik heb het pas 100 keer uitgetest hoor dus ik ben ervaren.

Nieuwe test doen en deze vergeten, je maakt jezelf alleen maar onzeker.

Nou wel grappig, want ik vistte hem daarna nog weleens uit, en er was nog steeds geen streepje :wink:

Maar ik zou hoe dan ook toch opnieuw testen, want dan weet je het gewoon 100 % zeker, er wordt ook geadviseerd vaak :

Binnen 10 minuten (1 uur of wat dan ook) de test aflezen.

Dus je kan je beter daaraan houden.

Ga wel duimen en succes :-*

ik heb het ook gedaan

met de DA test,

eerst een roze vlak, test weggemieterd, daarna (na 10 tot 15 min) een roze streep die bleef staan

ik was dus wel zwanger.

Na de mk nog een keer getest met zelfde type test en toen géén streep, ook niet na 1 uur.

Dus: morgen nog een keer testen, eierwekker zetten op 9 minuten en dan aflezen.

hier dezelfde mening gewoon nog een keertje testen deze niet vertrouwen.

spannend laat je het morgen wel even weten?

yep, wat anderen aanraden…nog een keer testen en dan niet meteen na 1 minuut weggooien :lol:

Ik ga voor je duimen!

Euhmm…BB, kun je je nog herinneren dat ik hetzelfde had?? Mijn test werd na een half uur ook pas duidelijk… 2 dagen later was de streep meteen duidelijk!! Dus ik :pray: voor je…maar test vandaag of morgen nog eens!!

Zoo wat spannend zeg…

Gewoon nog een test halen en een paar dagen later even weer testen :-*

Hmmm, volgens mij zit dit wel goed hoor !

Maar idd, morgen nog maar een keertje opnieuw testen dus :pray:

ik ben dus ongi geworden!

:evil: :evil: :evil:

ow jammer zeg, rottest dus nu ja eig je geweten , helemaal dus niet zwanger, nu geen test aflezen na een uurmeer hoor.

:hug: voor nu. en hopelijk toch rap een positief blijvende test

:?

Jammer zeg - hebben we wel dankzij jou wat bijgeleerd over het aflezen van de test

:hug: voor jou

Aaah wat jammer joh…