resultaat test

Bb, wat jammer! Ik had het erg gehoopt voor je…

Wat jammer zeg :frowning:

tja weer een lesje geleerd: eens in de prullenbak, laat in de prullenbak!

:wall: :slight_smile:

langs de andere kant, bloed ik VEEL heftiger dan normaal, word er zelfs duizelig van, dus denk ik dat die test inderdaad wel eens positief geweest is. Ik kijk het even aan, als het bloeden zo heftig blijft doorgaan moet ik even langs de HA, dit is niet gezond meer denk ik :think:

Ik probeer er allemaal niet teveel aan te denken hoor, al moet ik er wel moeite voor doen

ik heb die testen ook al 100 keer gebruikt en nog nooit eerder verscheen er ook niet na een dag een streepje op. terwijl het nu eigenlijk wel heel duidelijk was. ook al was het na een uur.

anyway… genoeg gezeurd, we gaan door :wink:

Hoi Allemaal,

Ben hier nieuw en omdat ik over zoveel reacties en onderwerpen zie, plaats ik maar gewoon ergen een berichtje!

Ik ben Senna 26 jaar en heb momenteel een kindje van bijna 1 jaar. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we graag nog een kindje willen en daarom ben ik vorige maand gestopt met de pil.

We zijn nu aan ronde 1 begonnen en 5 aug. zou ik weer ongesteld moeten worden. (als mijn cyclus gelijk weer regelmatig is na pil…)

Ik vind het erg leuk om hier verhalen te lezen van andere meiden die bezig zijn zwanger te worden. Fijn dat je niet de enige bent, die naar kwaaltjes aan het zoeken is en niet kan wachten op de NOD…

Hoop dus dat ik hier meer kan gaan kletsen!

Kus

Welkom en veel plezier hierooo ! :smiley: