regen, regen, regen.....ik wil sneeuw en ijs

Het zou in het oosten en-sich meevallen…

Nou hier is het ijzig grauw, de wind giert om het huis en de grijze wolken vliegen voorbij met een enorme snelheid… regen ook.

Vind er niks aan…

Doe me dan idd maar liever sneeuw :shifty:

als ik dan deze foto’s zie van half december 2009 en begin december 2010… echt 1000x liever als dat vieze weer van nu.

Het is guur, het is koud, het is nat, het is gewoon onaangenaam.

En dan moet ik zo de jongste 2 weer uit bed trekken om DAAR doorheen te gaan :thumbdown: .

Doe mij dat ijs en die sneeuw maar weer hoor.

Koud prima en dan een zonnetje maar ik wil geen sneeuw brrrrr

Ik ga met Faizaa mee zon 30 graden , rokje aan slippers :inlove: :inlove: :inlove:

Hollanders :mrgreen: Er is te weinig regen gevallen, de grond heeft vocht nodig, ik vind het prima. Al heb ik ook liever sneeuw in de weken naar kerst.

Maar zolang dat er niet is pas ik me wel aan :wink:

OOh die foto’s :inlove:

Ja en die kleintjes uit bed halen om je dat weer in te gaan, das erg he…

Ik vind het zo zielig voor ons manneke. En nou heb ik een fietskar gekocht via mp… die zo lek als een mandje is :wall: Daar heb ik dus ook niks aan. Op mn rug, of als het echt vies is toch wat meer bedekt maar op mn buik en toch maar gaan… Maar jeetje, die wind is echt niks.

Het liefst heb ik natuurlijk ook een zonnetje, maar daarna komt toch echt de sneeuw!

Van de week eindelijk de snowboots en skipak gekocht, dus vanaf vandaag mag het dikke pak sneeuw komen!

Alleen voor manlief nog een skibroek en dan zijn we helemaal klaar!

Kom maar op met ijs op de sloten en een goed pak sneeuw. ( ok de combi is niet helemaal fijn om te schaatsen). Heerlijk weer van de dijk af sleeen. Schaatsen…en erna een lekker bakkie erwtensoep bij de openhaard mmm. Zo hoort een Nederlandse winter te zijn.

Dit jaar komt er gelukkig nog geen sneeuw en hopelijk volgend jaar ook haast niks

Sorry heb echt een hekel aan sneeuw :oops:

@kiki1987 wrote:

Het liefst heb ik natuurlijk ook een zonnetje, maar daarna komt toch echt de sneeuw!

Van de week eindelijk de snowboots en skipak gekocht, dus vanaf vandaag mag het dikke pak sneeuw komen!

Alleen voor manlief nog een skibroek en dan zijn we helemaal klaar!

Ik heb niet veel met weersvoorspellingen,maar aangezien ze een horrorwinter hadden voorspelt al vanaf november (met veel kou en sneeuw), had ik al vrij snel de sneeuwbroeken en snowboots in huis.

En daar zit je dan met je goede gedrag…

Voorlopig blijft het nog even herfst…

Ik hou ook niet van regen, maar dat nog liever dan sneeuw.

Kijk, sneeuw is best leuk als je nergens heen hoeft.

Met de heren in de sneeuw spelen en daarna weer lekker binnen opwarmen bij de kachel, heerlijk.

Maar 4 keer per dag op en neer naar school, boodschappen, werken en dan onderweg 10 keer op je bek gaan, dan heb ik liever regen. Word je wel nat, maar je kan tenminste wel normaal overal naartoe.

Echt, ik háát het.

@Anneke wrote:

Ik hou ook niet van regen, maar dat nog liever dan sneeuw.

Kijk, sneeuw is best leuk als je nergens heen hoeft.

Met de heren in de sneeuw spelen en daarna weer lekker binnen opwarmen bij de kachel, heerlijk.

Maar 4 keer per dag op en neer naar school, boodschappen, werken en dan onderweg 10 keer op je bek gaan, dan heb ik liever regen. Word je wel nat, maar je kan tenminste wel normaal overal naartoe.

Echt, ik háát het.

inderdaad :thumbup:

Echt, ik heb nog liever dat de krullen weer in mijn net gesteilde haar springen en de mascara van mijn kin afdrupt, dan me te moeten voortbewegen over aangevroren sneeuw of door die grijze bagger te moeten sjouwen.

Als het dan toch winter word, doe me dan maar een strak blauwe lucht met een heerlijk zonnetje. En dróóg… :inlove:

morgenochtend grote kans op natte sneeuw voor de zuidelijke provincies :wink:

en dan zondag nog een keer :inlove:

Hoop op een witte sneeuw… Regen hebben we het hele jaar wel! Winter niet :frowning:

Heb niets voor niets winterbanden onder laten zetten…

Winterbanden zijn ook heel plezierig met regen. Van mij mogen ze het verplichten net als in duitsland.

Een witte kerst zit er niet in dit jaar. En de sneeuw die valt is ook direct weer weg. Of in iedergeval binnen een paar uur. Jammer, maar wie weet krijgen we nog winterweer in Januari of februari.

@ariel wrote:

Winterbanden zijn ook heel plezierig met regen. Van mij mogen ze het verplichten net als in duitsland.

Een witte kerst zit er niet in dit jaar. En de sneeuw die valt is ook direct weer weg. Of in iedergeval binnen een paar uur. Jammer, maar wie weet krijgen we nog winterweer in Januari of februari.

Dan nog maar liever voor 1 weekje hoor :wink: Zodat jaimy zn slee kan uitproberen :smiley: :smiley: en daarnaast heb ik niet zoveel zin om behoorlijk zwanger over gladde wegen te gaan glijen. :smiley:

ow ja in feb. mag het wel sneeuwen :mrgreen: maar moet zeggen: ik ben 9 feb jarig, en kan me toch regelmatig verjaardagen herinneren in de sneeuw vroeger, dus die kans is er wel

@ariel wrote:

Dat had ik idd al gemerkt ja! :mrgreen: Maar dan nog... Met de zomerbanden reed ik in de regen ook toppie :thumbup: :lol:

@knipoogje1983 wrote:

ow ja in feb. mag het wel sneeuwen :mrgreen: maar moet zeggen: ik ben 9 feb jarig, en kan me toch regelmatig verjaardagen herinneren in de sneeuw vroeger, dus die kans is er wel

oh lijkt me geweldig als de jongste zijn 1e verjaardag in de sneeuw kan vieren :inlove: .

Nou ja, we zullen hem niet buiten zetten in de sneeuw dan hoor :mrgreen: .