regen, regen, regen.....ik wil sneeuw en ijs

Hier regent het nu ook weer!

Hier sneeuwt het al een uur. Omdat het eerst regende blijft het nu op de tegels niet liggen maar langs mijn schutting ligt toch wel een flinke witte rand. Bah vies weer dit!

hier de hele ochtend al heule koude regen.

Heb het nu ongeveer weer warm en dan moet ik over minder dan een halfuur er alweer doorheen gadver de gadver.

Nee kom maar op met die sneeuw :thumbup: .

gisteravond ging de regen over in heuse sneeuwvlokken…

deze ochtend wordt België dus wakker onder een dun wit dekentje…

als je binnen mag blijven: mooi om zien, maar daarmee is alles dan ook gezegd…

wannneer begint het voorjaar ???

xx

Gerda

dat velen hier al zeggen dat er geen sneeuw meer komt dit jaar.

DAT is dus volgens mij iets wat je niet kunt weten

niets is zo onvoorspelbaar als het weer

dus ik hoop echt stiekem nog op sneeuw, heeeeeel veeeeeel sneeuw

@knollie1 wrote:

dat velen hier al zeggen dat er geen sneeuw meer komt dit jaar.

DAT is dus volgens mij iets wat je niet kunt weten

niets is zo onvoorspelbaar als het weer

dus ik hoop echt stiekem nog op sneeuw, heeeeeel veeeeeel sneeuw

dat het onvoorspelbaar is mag wel gezegd worden he… er werd door de ‘kenners’ toch ook een horrorwinter vanaf november voorspeld? Nou ooooeeeehhh als horror betekent water ipv sneeuw als neerslag dan hebben ze wel gelijk :wink: .

Maar die temperaturen tot wel -20 heb ik zeker gemist of ik ben heul warmbloedig geworden :lol: .

weet je, donderdagavond waren er weerkaarten, die zeiden dat we vrijdag echt sneeuw zouden krijgen. Maar dat ging dus toch anders… Dus het weer is zelfs een avond vantevoren niet te voorspellen…

De weerkaarten met de luchtdrukgebieden zijn momenteel ook niet gunstig, dus ik zie het helaas voorlopig ook geen winter worden. Dit jaar zal er denk ik geen sneeuw meer komen, ik ga mijn hoop vestigen op januari en februari!

Hopen dan maar op dan veel sneeuw, anders heb ik Jayden’s nieuwe sneeuwpak voor niks gekocht :pray: :mrgreen: En zijn sneeuwboots, die staan hier al vanaf begin oktober. Toen had hij maat 24. Ik denken nou, ik neem 26, kan hij ze aan met dikke sokken. Zit hij nu in 25/26 :roll:

Nou wij hebben hier gisteren toch echt sneeuw gehad (Glanerbrug)… Even foto opzoeken…

Voortuin gisteren…

Jayden zag sneeuw en was door het dolle heen… Sjaal aan, muts op, wantjes aan, snowboots aan. Hij heeft vijf minuten geroepen “sneeuw is leuk mama, sneeuw is leuk” om vervolgens te gaan huilen “sneeuw is koud en nat, ik wil naar binnen, ik wil binnen kijken”.

Kind van zijn moeder. Ik haat ook sneeuw :mrgreen:

moet je nagaan woon niet ver van enschede af, hier geen sneeuw

@Vicky wrote:

Voortuin gisteren…

Oeh ik ben jaloers. Als er dan toch flink wat moet vallen, laat het dan nu zijn. Natuurlijk zijn er mensen die de komende 3 weken liever geen sneeuw hebben,wij zijn beide ook niet gek veel meer vrij,maar het gros van de mensen incl. de kinderen zijn we vrij. Economisch gezien kan het beter NU flink gaan sneeuwen,haha. Staat ook wel leuk met de kerst.

Die paar mensen die dan toch de weg op moeten (incl wij), die moeten gewoon een stapje terug doen. Dat vond ik het mooie aan vorig jaar. Je doet gewoon een stapje terug en gaat alleen de deur uit als het echt moet.

Het was heerlijk rustig op de weg naar mijn werk.

Ik duim in ieder geval nog even. Hadden onze zinnen gezet op een midweekjes weg IN de sneeuw met sneeuwbroeken en slee en al.

Ik blijf hopen…

Als ik de verwachtingen van het knmi zo bekijk kunnen we de zomerkleren wel aan met kerst! Boven de 10 graden… niet fijn hoor. Het word geen witte kerst maar een warme kerst :?

Voor wie sneeuw wil…ga naar google en type in: let it snow :lol: 8)

natte sneeuw smelt meteen weer weg :cry:

en gisteren was het heel de dag droog,

liep zelfs zonder jas buiten :shock:

@Mandala wrote:

Voor wie sneeuw wil…ga naar google en type in: let it snow :lol: 8)

Haha…

Vanavond kans op sneeuw in het oosten…

Hmm ben niet zo topografisch aangelegd .

Ik woon in drenthe is dat nu het noord-OOSTEN? :oops:

Helaas is de sneeuwpret van korte duur en is alles weer groen aan het einde van de nacht

Gisteren was ik bij mijn moeder op visite en daar sneeuwde het onwijs hard. Wij wonen 5 km verderop en daar had het niet gesneeuwd… Heel apart.

Hier was het vanmorgen wit (laagje),maar dat was meer aan gevroren hagel. Heb ook voor het eerst staat te krabben. Het is nu allemaal weg.