regen, regen, regen.....ik wil sneeuw en ijs

BAH wat een weer is het hier, het lijkt wel herfst. (is het eigenlijk ook nog :roll:

kom net weer van de kids (ja de middelste vandaag voor het eerst)

naar school brengen en ben doorweekt bah!

tis wel erg smerig he, hier ook. Mijn man bracht de kinderen vandaag, gelukkig. Maar ik moet strkas naar het ziekenhuis, dan naar school, naar huis en weer naar het zwembad :shifty:

Maar ik klaag niet hoor, het is al december en zo vies als vandaag heb ik dit jaar nog niet meegemaakt, iig niet op een schooldag!

ik klaag ook niet hoor :wink:

het is wel eens erger geweest, maar wilde het gewoon even kwijt

Hier is het ook prut weer :evil: “gelukkig” is Victor een beetje ziek. ( beetje keelpijn maar ik denk dat hij gewoon moe is, dus even een dagje op de bank hangen) Ik hoef er dus niet zoveel door vandaag. Straks ga ik lekker suddervlees maken. Dat ruikt altijd zo lekker :drool: En smaakt ook zo natuurlijk :mrgreen:

Ik wil ook sneeuw en ijs! Heerlijk.

Nou ik heb echt veel liever regen als sneeuw en ijs. Ik kan met mijn oppaskids niet eens mijn dochter van school halen als er sneeuw ligt dus doe mij maar regen. Maar de onweer mag wel achterwege blijven. Vond het net toch wel een beetje eng om door de onweer te fietsen

Ja sneeuw en ijs mag vna mij nog even wachten (tot de kerstvakantie!).

Oh ik weet nog zo goed van vorig jaar, ik liep er gewoon een uuur! over met die gladheid en last van mn bekken… echt de tranen stonden hoog hoor, halfbevroren met pijn door die kou een paar keer per dag. Dan liever een regenbui.

Sneeuw en ijs :thumbup: regen , hagel en onweer :thumbdown:

laat de echte winter dus maar beginnen :mrgreen:

ik vind het vandaag wel gezellig… buiten nat en guur, en wij zitten lekker binnen met de oppaskindjes, aan het genieten van de lichtjes van de kerstboom, de geur van stoofpeertjes die al door het huis trekt en gezellig warm in joggingpak :mrgreen:

Hier is het ook alleen maar regen en soms een dikke hagel bui. En gisteren ook nog erg veel onweer gehad.

Doe mij dan liever maar sneeuw.

en het lijkt wel nacht hier, zo donker

Nou dat vind ik dus het grootste probleem van regen (ja behalve dat je er nat van wordt :smiley: )

Het wordt meteen zo donker.

En met sneeuw wordt het juist lichter door de weerkaatsing van het licht op de sneeuw, vind ik altijd zooo mooi.

Maar praktisch is regen niet nee :wink:

Hier regent het niet eens, het waait gewoon keihard!!

Sneeuw, ijs? Nee bedankt!

@knipoogje1983 wrote:

ik vind het vandaag wel gezellig… buiten nat en guur, en wij zitten lekker binnen met de oppaskindjes, aan het genieten van de lichtjes van de kerstboom, de geur van stoofpeertjes die al door het huis trekt en gezellig warm in joggingpak :mrgreen:

Ohh waar woon je? Dan kom ik er zo bijzitten :inlove:

Ik vind deze regen ook niet altijd grappig, vooral de hagel wat er soms bij zit. Ik loop niet meer zo snel dus ben soms zeiknat :lol:

Maar kan nu wel uit de voeten dus laat die sneeuw nog maar ff weg. :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Ohh waar woon je? Dan kom ik er zo bijzitten :inlove:

Ik vind deze regen ook niet altijd grappig, vooral de hagel wat er soms bij zit. Ik loop niet meer zo snel dus ben soms zeiknat :lol:

Maar kan nu wel uit de voeten dus laat die sneeuw nog maar ff weg. :mrgreen:

moet je even naar het mooie brabant afreizen :inlove:

Toe maar weer zo ver :lol: Vanuit de kop van noord-holland is dat best ver :lol:

tja, je moet er iets voor over hebben he :lol:

Ik wil zon… en 30 graden… terrasjes… strapless jurkjes… 8)

Oh maar ontopic… geen regen… alsjeblieft… daar word ik zo depressief van… mijn mooie nieuwe laarzen zeiknat… nee… en ook geen sneeuw… ik vloek als een bouwvakker als er sneeuw ligt… verkeer loopt niet… ik schuifel voetje voor voetje daar die grijze smurrie… bah… nee dan wil ik kou… droge kou… rode wangetjes hmmm… en rode neus… 2 vlechten maken en mutsje op… :inlove: oh en zon… tijdens de kou… winterzon… ik hou ervan… sunglasses op… en op een verwarmd terras… koffie drinken… :inlove:

ik wil ook gewoon zon en terrasjes en prosecco en roseetjes drinken. Heerlijk s avonds tot laat buiten zitten bij de terrashaard.

Ja sneeuw heerlijk!

Maar dan wel sneeuw sneeuw.

Tot je knieen erin, met de slee naar de supermarkt.

Heel het leven 20 keer langzamer, meer mensen buiten.

( als de wegen in februari maar begaanbaar zijn)

Ik moet zeggen dat ik deze wind ook wel lekker vind.

Buiten gaat het tekeer en zelf lekker binnen zitten.

Maar ik hoef de weg niet op vanavond/vannacht, dat scheelt mischien.