Ja, dat is wel een goeie! Hopelijk onthoud ik dat morgen! Het is wel zielig hoor dat hij zo’n jeuk heeft. Hij gaat dan heel paniekerig lopen krabben.
Hmm… ben net terug en volgens die man zou zoiets bij Sean niet helpen. Zo’n netje is alleen voor kindjes met een heftige allergische reactie. Als ik zijn helmpje afdoe moet ik hem maar een mutsje opzetten, zodat hij niet rechtstreeks met zijn nageltjes op zijn hoofd krabt… :?
Oke, ik zal straks even kijken als de kids wakker zijn. Volgens mij heb ik boven nog wat liggen, dan kan ik het zo naar je toe sturen als je daar behoefte aan hebt. Laat het maar even weten.
Belachelijk toch, dat je het niet eens mag proberen? Misschien zou je het via de huisarts kunnen proberen?
Wat vonden ze verder van zijn hoofdje?
Ze vonden wel dat er vebetering in zat Maar goed, dat had ik zelf ook al geconstateerd. Verder nog niet gemeten, dat doet de fysio volgende maand.
Thanx Sophia, zou wel handig zijn! Laat maar weten als je het gevonden hebt! :-*
Up!
Rainbow, ik zie nu pas dat ik nooit heb laten weten of ik nog Tubifast had :oops:, sorry! Ik heb toen wel gekeken, had niks meer, maar heb dat dus nooit gepost…