Reclamefolders ja of nee

Ik vind het dus heerlijk om op de bank te hangen met een enorme pot thee, doos met koekjes/choclade en de folders voor de aankomende dagen.



Jullie ook??



En nemen jullie ook bij de ah altijd de allerhande mee??

Jumbo heeft ook zo’n lekker blad om thuis door te lezen.

Ik kijk alle folders die ik krijg, idd ook met wat lekkers erbij.

Die welke we niet krijgen heb ik online een abo op…

ik kijk niet alle folders… Heb wel een aantal favorieten.

maar de allerhande en de mijn jumbo vind ik dan weer wel heerlijke blaadjes en die lees ik ook echt helemaal door op zoek naar lekkere nieuwe gerechten vaak :smiley:

niks zo lekker als een dik pak folders die op je deurmat valt :inlove: :inlove:

Het is dat manlief graag folders “bestudeert”, want anders ging er hier een sticker op de brievenbus.

Oe ik ben gek op foldertjes! En de allerhande en de boodschappen en meer van dat soort bladen.

Inderdaad, kop thee en wat lekkers erbij en bladeren maar!

jaaa, folders!!! :dance: :dance: :dance:



ik verheug me ook altijd op zondag, dan kan je alvast aantal folders online kijken van de komende week! :smiley:

me :inlove: folders !!! :thumbup:

ja krijg ze hier alleen niet altijd :thumbdown:

Ik heb voordat we op vakantie gingen zo’n sticker op de deur geplakt met “nee”, nu gebruik ik de smoes dat hij er niet meer afgaat. Ik heb dus echt een hekel aan al dat oud papier dat nutteloss bij mij binnenvalt en ik weer moet opruimen. Ook om een beetje aan het millieu te denken vind ik dat dit soort reclame onderhand wel eens in on line versie kan.



Dus voor mij geen folders meer. Heb dat ook nooit allemaal gelezen. Ik pikte er sporadisch een paar uit en 90% ging ongelezen meteen in de papierbak.



Petri

Ik ben GEK op folders…Heerlijk…

@fiep klophout wrote:

niks zo lekker als een dik pak folders die op je deurmat valt :inlove: :inlove:


idd!! :thumbup:

Heerlijk, maandagavond als ik thuiskom van mijn werk liggen er drie pakketten klaar :mrgreen:

Boodschappen, mijn Jumbo en het boekje van de Kruidvat zijn mijn favorieten :thumbup:

Hier spit ook ook graag de folders na, Hema en Kruidvat zijn bij mij favoriet

Ik lees/kijk ook alle folders door, vind ik echt fijn om te doen.

Ik bekijk op het internet, ben ik de enige daar in?

Ik kijk van bepaalde winkels (Hema, kruidvat, etos, Albertheijn, Vomar Dekamarkt.)

De rest maakt mij niet zoveel uit, ik heb dus een NEE/NEE sticker op mijn brievenbus, maar dat is ook omdat we anders heeeeel veeel reclame van de buurt krijgen, dan is er een pizzaria heropend, of het ouderencentrum is weer open.



Ik kijk ze wel met wat drinken + koekje!

Ik zoek de leuke eruit, en die blader ik door, kruitvat, etos, hema e.d.

Het nadeel is wel dat ik vaak vergeet wie welke aanbieding ook alweer had :?

Laten we dat nog maar even op zwangerschapsdementie gooien :angel:

Afschuwelijk :thumbdown:



Ik háát folders. Dat is een understatement :mrgreen: . Je blijft zitten met bulten oud papier die tegen de muur omhoog kruipen, en met dit seizoen al helemaal. Daarbij komt ook, dat folders uitlokken tot het doen van impulsaankopen. Bij mijn man 8) .

Hebben we bijv. ineens een nieuwe plasma tv nodig omdat die in de aanbieding is ergens :roll:

Manlief zou graag folders ontvangen, maar wij hebben sinds een jaar een fijne NEE/NEE sticker op de brievenbus :angel: Scheelt oud papier en geld!

folders, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!

jaaaa, heerlijk zo’n pak folders, altijd al gek op geweest!

Heb voor een aantal wel een internet-abo maar niks zo heerlijk als gewoon live bladeren/ezelsoren vouwen/dingen aankruisen :mrgreen: